Wah! Eksklusif yer Tudung Bawal Boleh Personalized Nama !


Wah! Eksklusif yer Tudung Bawal Boleh Personalized Nama | Walau sekarang banyak masa hanya duduk di rumah, namun pemilihan pakaian termasuk tudung untuk muslimah ketika bekerja di rumah pun sangat penting. Penting untuk diri sendiri tengok dan juga keluarga, anak-anak dan suami lihat permaisuri di rumah tampil cantik berseri. 


Wah! Eksklusif yer Tudung Bawal Boleh Personalized Nama ! 




Tahukah anda bahawa apa yang kita pakai turut mempengaruhi emosi dan keyakinan diri.
Dr Atiyah berkongsi :- 

Atiyah secara peribadi, seringkali ada mesyuarat atas talian atau Live secara virtual dan subhanAllah ada kesan pada diri apabila Atiyah memakai Tudung yang Ceria dengan Tudung sekadar mencapai apa yang ada dek kerana malas bersiap. Apabila diri sendiri merasai transformasi dalaman ini, Atiyah merasa terpanggil untuk sebarkan lebih banyak kegembiraan kepada semua melalui koleksi tudung “Happy at Home” Square Scarves ini.

“Be HOPEFUL and choose MODERATION in your parenting approach” 


Kenapa korang juga wajib dapatkan  koleksi tudung “Happy at Home” Square Scarves ini :- 


1. Kain digunakan Adalah PREMIUM SATIN, so jadi apa? Awning akan mudah dibentuk dan tak jarang!

2. Setiap pembelian Tudung, RM 5 akan disalurkan kepada Tabung Kempen #kitabersama yang telah berlangsung selama sebulan. Lebih 200 orang telah mendapat bantuan daripada kempen ini.

3. Tudung ini dihasilkan oleh insan-insan yang sangat dedikasi serta komited dalam Tugasan mereka dan memerlukan mata pencarian terutama dalam musim pandemik yang hampir semua sektor terjejas.

4. Anak-anak akan gembira melihat Mama atau Ibu memakai Tudung yang cantik dan menyerlahkan keanggunan si pemakai. Kenapa Atiyah cakap macam tu? Sebab setiap kali Dr Atiyah memakai Tudung ini, anak-anak akan tersenyum dan nyatakan betapa cantiknya beliau. SubhanAllah, niat Mama bergaya untuk memberi kegembiraan buat ahli keluarga.

5. PALING MELETUP adalah, nama anda boleh dicetak di atas Tudung ini! Yes! Your personalised Tudung, dan bukan sekadar nama tau ada pelanggan yang minta tuliskan kata yang baik iaitu “Excellence”. The sky is the limit, apa yang nak dituliskan? Boleh inshaAllah.



Satu lagi sebab yang sangat best kenapa Tudung ni memang Luar Biasa, setiap tudung akan diberikan dalam beg berzip (small zipped Pouch) yang boleh digunakan selama-lamanya.

Jom beli di sini !!


Post a Comment

12 Comments

Fadima Mooneira said…
Bawal yg sgt cun. Design menarik. Presentation pun menarik. Cun utk bagi hadiah kat kawan. Thank you for sharing.
Bagus-bagus ya motif jilbab/tudungnya. Is it only sale in Malaysia? Apakah ada jual di Indonesia? Kepikiran kasih gift buat teman. Saya selalu suka dengan gaya hijab orang Malaysia, simple.
Rawlins GLAM said…
Ye betul. Even sekarang banyak WFH, takkan nak tampil tidak kemas kan? Manjakan diri dengan tudung baharu. Dah la boleh personalised.
Dikbee said…
Wahh, siap bileh personalised nama ekk. Nice jugak kalau jadikan hadiah kan. Sambil tu boleh la menyumbang sekali 🤗
unik dan cantik. suka design tudung mcm ni..simple dan lg best boleh personalized
Ruby said…
Hehee comel je nama HAH Scarf. Happy At Home rupanya. Suka juga tudung camni. Nanti nak tengok lh design apa ada lg. Tq share Huda!
shamiera osment said…
Seronok betul boleh customized nama sendiri, nampak special sket. Harga pon berpatutan kan.
marsha said…
Wah menarik nya huda. Pertama kali dengar ada tudung boleh personalized nama.
Cantiknyaaa , ni kalau nak beli jadikan hadiah pun best jugak sebab boleh tulis nama. Menarik sangat idea nih. Nantilah nak order sehelai dulu ker , sebelum tu nak ushar dulu design2 dia yang ada.
Kitkat Nelfei said…
Wahh, boleh suggest ni kat my friends yang ni la.. good idea untuk customized as birthday present for them too kan.. (Y) nice one..
AlongMurni said…
Wah.. boleh letak nama atau kata2 indah.. nampak menarik. Lagi satu bagus gak leh letak nama confirm xkan tertukar dgn adik2 yg selalu ada design tudung dan color yg sama..
Ika.S said…
uishhhh eksklusif nyaaa nicee. terimakasih atas perkongsian ini. boleh juga jadikan as a gift. nice gak kan :)