CalciYum - Snek Sihat Wajib Ada di Rumah Untuk Anak-anak!



Setiap kali shopping di pasaraya mesti anak-anak Huda akan grab CalciYum masuk dalam troli. Huda pun memang allocate budget setiap kali shopping untuk anak-anak beli minuman susu kultur dan juga yogurt. Kadang-kala tu memang tak sempat sampai rumah pun dah habis diorang minum dalam kereta. Tu yang setiap kali beli kena borong lebih sikit buat stok snek sihat untuk anak-anak di rumah. Maklumlah sekarang ni , cuti sekolah memang masa 24 jam di rumah sahaja. Apa lagi kalau duduk di rumah saja, memanjang lah diorang lapar.



CalciYum - Snek Sihat Wajib Ada di Rumah Untuk Anak-anak!

Sebagai ibu bapa, kita harus bertanggungjawab penuh untuk menentukan diet harian anak-anak sepanjang hari. Selain daripada  sediakan makanan yang seimbang dan bernutrisi, pilihan snek yang berkhasiat juga sangat penting. Pilihan huda semestinya CalciYum. Jom huda berkongsi lebih lanjut kelebihan rangkaian produk CalciYum untuk anak-anak kita! 



Susu Kultur Fernleaf CalciYum


• Minuman susu kultur yang menyegarkan dan digemari oleh kanak-kanak. Sesuai sebagai sebahagian daripada sarapan pagi atau snek yang enak, dipenuhi dengan nutrien untuk menyokong kesihatan anak anda dari dalam dan luar.

• Terdapat dalam pek 110ml untuk semua varian: Asli, Epal, Anggur, Oren, Pelbagai




Manfaat Nutrisi  Susu Kultur Fernleaf CalciYum


  • Probio DR20TM- Bahan probiotik yang dipatenkan oleh Fernleaf. Probiotik diketahui menyokong sistem pencernaan yang sihat, dan menjaga daya tahan badan yang kuat
  • Kalsium & Vitamin D – Untuk tulang yang kuat
  • Bakteria Baik - Untuk fungsi usus yang baik

Terokai Keunikan A-FORCE

Huda suka dengan bagi anak-anak minum CalciYum sebab ada A- FORCE.  Sama ada di sekolah atau ketika bermain, anak kita perlukan tubuh yang sihat di luar dan dalam.  A-Force dengan Vitamin D dan DR20TM probio membantu anak -anak kita dalam menghadapi hari-hari yang mendatang.


TUBUH AKTIF


Fernleaf CalciYum minuman susu kultur mengandungi kalsium dan vitamin D yang tinggi untuk menyokong pertumbuhan tulang-tulang kuat. CalciYum juga mempunyai Probio DR20TM.
Persekitaran usus yang baik penting untuk penyerapan nutrien.


MINDA AKTIF


Minuman susu kultur yang enak ini membekalkan nutrien- nutrien utama untuk menyokong keperluan harian anda.
Menjaga kesihatan bukan hanya bermaksud yang anda akan bersedia untuk melakukan yang terbaik tetapi anda juga akan rasa lebih hebat.

Fernleaf CalciYum Yogurt


Selain minum air susu kultur CalciYum, anak huda juga gemari Fernleaf CalciYum Yogurt. Bukan anak jer suka, huda sendiri pun gemar  dengan rasanya yang sedap dan lazat!  Fernleaf CalciYum Yogurt mempunyai pelbagai variant antaranya :- 
  • YOGURT CHOCOBERRY
  • YOGURT STRAWBERRI ANGGUR ( Combo Pek)
  • YOGURT VANILLA ANGGUR ( Combo Pek) 





Yogurt berkrim ini mengandungi empat nutrien utama termasuk 2 kali ganda Kalsium untuk menyokong perkembangan tulang yang kuat dan sihat. Dengan kandungan 2 kali ganda Kalsium ia membantu merangsang pembentukan gigi dan tulang yang kuat! 


Tambahan pula, kultur hidup yang menyokong sistem pencernaan yang baik untuk anak-anak. 





PhocuslipidsTM, ramuan tenusu lipid Fernleaf yang unik, kuasa A- Force membantu menyerlahkan potensi penuh anak kita yang aktif membesar. 



Manfaat Berganda Fernleaf CalciYum Yogurt




TUBUH AKTIF


Yogurt Fernleaf CalciYum tinggi dengan kalsium dan Vitamin D serta ia mengandungi zink untuk menyokong pertumbuhan tulang yang sihat dan kuat.


MINDA AKTIF


Bersama-sama zink, yogurt enak CalciYum juga mempunyai PhoculipidsTM yang sangat bagus untuk anak-anak.



Kedua-dua minuman susu kultur dan yogurt CalciYum mempunyai logo ‘Healthier Choice’ dari Kementerian Kesihatan kerana kandungan gulanya rendah! Maka ia  merupakan kelebihan yang perlu dipertimbangkan ketika memilih snek untuk anak-anak kita. 

PROMOSI - Beli Susu Kultur CalciYum dan Dapat FREE BoBoiBoy toy car! 




Tahun ni sahaja, banyak betul koleksi kereta BoboiBoy yang anak-anak huda dah kumpul! Promosi nak dapatkan kereta ini percuma sampai penghujung tahun 2020 ni jer tau. Jom grab sekarang sebelum kehabisan stok. Hanya perlu beli kombo pek 5 unit CalciYum Susu Kultur dan kerete percuma ada di dalam pek. Konfem anak-anak happy, dapat minum air berkhasiat dan juga mainan percuma!

Jadi kesimpulannya, memang betul kan CalciYum ni - Snek Sihat yang WAJIB ada di rumah untuk anak-anak. Setuju tak?? Nak tahu lebih lanjut tentang CalciYum ni? Jom terjah website rasmi ini 
https://www.calciyum.com.my/

Healthy Gut !
Healthy Body!


Post a Comment

1 Comments

Zul Muhammad said…
kebanyakan susu kultur mmg tinggi kandungan gula berbanding minuman lain spt kopi dlm tin..yg yogurt farm fresh juga tinggi gula..cuba banding peratusan gula