Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White - Teman intim wanita!


Perkongsian khas untuk wanita diluar sana.  Memperkenalkan SUMBER AYU 3X WHITENING PEARLY WHITE untuk pencerahan dan kesegaran feminin wanita yang formulasi yang diperbaharui. 


Adakah anda hadapi masalah kulit gelap di  bahagian intim anda?.

Pelbagai faktor-faktor yang menyumbangkan kepada perubahan warna yang boleh menyebabkan kegelapan di bahagian intim seperti faktor usia, ketidak seimbangan hormon, penambahan berat badan, pemakaian baju yang ketat dan kebiasaan bercukur.

Sekarang ada jalan penyelesaian untuk masalah kulit gelap di bahagian intim. Dengan adanya SumberAyu 3X Whitening Pearly White, ia bukan sahaja mencerahkan kulit di kawasan intim tetapi ia juga membantu menambahkan keyakinan diri. 


SumberAyu 3X Whitening Pearly White




Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White mengandungi 3 kali ekstrak pemutih semulajadi yang membantu meringankan dan mencerahkan tona warna kulit.

Ramuan Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White

Ekstrak tersebut adalah licorice, bengkoang dan susu. Sejak berabad yang lalu, licorice  sudah digunakan bukan sahaja oleh masyarakat Asia malah digunakan oleh masyarakat Yunani dan Mesir kerana keberkesanannya untuk mendapatkan tona kulit yang cerah. Manakala bengkoang mengandungi vitamin B1 dan C dimana ia dapat membantu memperlahankan proses penuaan dan memberikan kulit yang lebih sihat dan cerah bersinar. Susu pula bermanfaat untuk mengurangkan perubahan warna, memperbaiki tona kulit yang tidak sekata dan sekaligus mencerahkan kulit.



Ia juga mengandungi Kayu Rapet dan ekstrak manjakani merupakan bahan semulajadi yang dapat membantu mengetatkan kawasan feminin dan ini dapat tmemberikan keyakinan yang tinggi kepada wanita moden serta meningkatkan keintiman dalam rumah tangga.

Keistimewaan Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White

SumberAyu 3X Whitening Pearly White mengandungi tahap pH 3.5 yang berada dalam linkungan pH normal feminin iaitu dianatara 3.5 hingga 4.5, bagi memastikan kawasan feminin berada dalam keadaan yang selesa . Ia mengandungi bahan antiseptik semulajadi bagi  mengelakkan bakteria jahat, bau yang kurang menyenangkan dan kegatalan. 

SumberAyu 3X Whitening Pearly White adalah bebas alergen dengan wangian yang sederhana. Selain itu, ia juga memberikan keselesaan bagi pengguna yang berkulit sensitif dan memberikan kesegaran sepanjang hari. Bagi menghargai kepentingan pengguna yang beragaman Islam, Sumber Ayu 3X Pearly White di iktiraf halal. 



SumberAyu 3X Whitening Pearly White dapat membantu mengurangkan kegelapan kulit dengan cara mengurangkan pembentukan melamin dan seterusnya dapat membantu pertumbuhan semula kulit. 

Harga Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White
SumberAyu 3X Whitening Pearly White kini dengan pembungkusan klasik yang di ilham kan mengikut bentuk badan wanita dan terdapat penambahbaikan dengan tekstur yang lebih lembut dan pekat. Produk ini boleh didapati dengan harga mampu milik dan didatangkan dengan 2 saiz berbezaiaitu 90ML dengan harga RM9.20 dan 200ML dengan harga RM15.50. 

 RangkaianProdukSUMBER AYU ini boleh didapati di pasaraya besar, pasar raya dan juga farmasi.

Post a Comment

2 Comments

Miera Hassan said…
Penting sangat untuk wanita jaga bahagian intim ni. kakak ipar miera dah lama cadangkan miera pakai sumber ayu yang ni.. Tapi sebab takde info, malas pulak. baca ni baru faham, apa kebaikan sumber ayu yang 3x whitening ni. Nanti nak cari la.. thanks for sharing :)
Shalimar Yusof said…
sumber ayu..memang tak asing untuk wanita...saya juga pengguna setia sumber ayuu..