Hobi Kumpul Goodies Bag


Assalamualaikum. Salam pagi Selasa. Hari mood kemas-kemas rumah sebelum balik kampung suami untuk mengundi sempena PRU 14 esok hari. 

Sambil kemas-kemas tu, tengok banyak goodies bag event last month di KL. Terasa nak menulis pasal hobi huda yang suka kumpul goodies bag ( tu yang best pergi event)

Tapi huda hanya boleh kumpul goodies bag ni dengan spend few days cover event di KL.
Bulan Februari yang lepas huda berjaya kumpul 4 goodies bag dengan macam-macam benda best ada dalam tu. Memang seronok!



Bulan lepas, huda teruskan hobi kumpul goodies bag ni dengan hadiri beberapa event di sekitar Kuala Lumpur. Puas hati sebab koleksi makin bertambah untuk tahun 2018 ini!











Rindu sungguh nak pergi event dan kumpul lagi goodies bag. Tapi bulan Mei dan Jun ni, huda fokus untuk sambut Ramadan dan Syawal jer, takde plan nak pergi ke Kuala Lumpur untuk 2 bulan ni. 

Tapi rezeki semalam, ada jemputan event di Kuala Terengganu, jadi boleh la huda join. InshaAllah tunggu huda share event apa huda akan hadiri next week yer.  


Best kan life as blogger ni? Huda rasakan banyak sangat peluang yang huda tak pernah terfikir akan rasa. 

Terima kasih Kelab Blogger Ben Ashaari. Lepas join komuniti blogger yang sangat supportive ni, huda boleh capai macam-macam dalam dunia blogging yang sebelum ni huda tak pernah dapat. Alhamdulillah, rezeki tahun 2018 yang tidak putus-putus. 

Post a Comment

4 Comments

Lea Azleeya said…
wahhh bestnyeeeeeee...
Huda Halid said…
Alhamdulillah, rezeki =)
Mimin Adam said…
ehh nak baju nasi lemak jugakk. hahhaha
Huda Halid said…
hehe, ramai gak minta baju nasi lemak ni.. masa dapat T shirt ni dalam goodies bag pun mmg excited!