My Last Weekend in August


My Last Weekend in August|
Alhamdulillah, syukur Ya Allah di saat ini diberi kesihatan dan kebahagiaan di sisi keluarga tersayang. Weekend di penghujung my birthday months di habiskan dengan baik sekali. Korang buat apa weekend di penghujung bulan Ogos ni? Here we go story about my last weekend in August...


My Last Weekend in August

Di pantai timur, weekend kami start pada hari Jumaat. Pagi Jumaat , awalnya nak ajak suami naik Bukit Besar, namun rasa pening kepala sikit. Jadi just jogging di Taman rekreasi di Pantai Batu Buruk. 





Petangnya pula dating lagi dengan cinta hati minum Starbuck. Hasrat nak minum kopi, tapi sekarang kena puasa kopi sekejap atas faktor kesihatan, jadinya just minum Frappe. 







Hari Sabtu pula, habiskan masa di rumah, buat kerja di rumah dan huda join kelas Nak Laju Bisnes dari SifuBad. Pagi sampai ke malam. 



Dah penat join kelas, huda tengok Kdrama baru yang paling di nanti. Hometown Cha Cha di Netflix. Best giler, asyik senyum jer la tgk drama romantik komedi ni. Dah la minat giler dengan actor dan actress yang manis sungguh senyuman lesung pipit diorang ni.. 



Hari Ahad pula. Pagi-pagi dah kena pergi sekolah The Arifs amik buku dan kertas assesment . Lepas tu lapar, singgah breakfast kat luar. Dating lagi dine kat kedai.. hehe. Kali ni makan mee jawa dan suami makan mee soto jer.



Petang ahad pula, sebab dah janji dengan The Arifs nak belanja makan Sushi. Jadi tapau Empire Sushi di KTCC kemudian pergi makan tepi pantai. Ikut hati nak dine kat Sushi King, tapi macam masih belum berani nak bawa anak-anak makan di kawasan mall yang bertutup. Makan outdoor berani lagi..





Muka Happiness anak-anak, mama tunaikan janji . Makan menu favourite diorang, keep saying ..

Thank You Mama, Thank you Papa

Time makan dan lepak-lepak pantai, tengok hotel Primula dari jauh. Mula la cakap dengan suami, jom kita check in Primula nak? Actually sangat rindu nak check in hotel..  Check in  hotel primula, pagi boleh layan sunrise, kemudian dine in kat KTCC dan jalan-jalan  layan view Drawbridge. Cam best jer kan, play tourist gitu.. 
Berangan jer la, next time ada rezeki lebih, inshaAllah... 




Habis weekend August, dan counting days untuk first weekend September sebab my 1st son birthday.. 

Post a Comment

0 Comments