5 Kesan Best Pada Kulit Lepas Minum Snowyskn


Tahun ni memang huda azam nak cari produk yang boleh membantu mencantikkan kulit dan awet muda.  Maklumlah kan dah masuk 3 series ni, kesan aging mula datang, kita memang tak mampu elakkan dari masa terus berputar tapi kita boleh tampil awet muda dengan penjagaan diri dan nutrisi yang seimbang. 

Alhamdulillah, awal bulan lepas, rezeki hari jadi orang kata, huda berpeluang mencuba satu produk best keluaran Dynamic Nutrition, iaitu Snowyskn. Jemput baca review dan testimoni dari huda tentang produk best ni. 

Review Snowyskn



SNOWYSYN ™ adalah inovasi baru yang mengandungi ramuan terpilih untuk mengembalikan semula kulit berseri dari dalam. Campuran beri yang lazat, penuh dengan antioksidan yang kuat dari pelbagai sumber untuk melambatkan penuaan kulit pada setiap sudut, ditambah dengan serat pemakanan untuk kesihatan menyeluruh, SNOWYSYN ™ dirumuskan secara saintifik untuk memberikan kulit yang cantik sihat berseri.


Ramuan SNOWYSKN ™



Bahan Utama SNOWYSKN ™

SkinAx2 ™ adalah produk ACTIV "INSIDE dari Perancis, formulasi kecantikan dari bahan-bahan berkualiti tinggi dengan bioavailabiliti yang terbukti, disokong oleh lebih daripada 40 penerbitan dan tuntutan kesihatan yang disahkan tentang kesihatan kulit. 

SkinAx2 ™ menggabungkan kedua-dua antioksida primer dan sekunder dari ekstrak biji anggur Perancis, jus Perancis pekat, vitamin C dan zink, sebagai  kunci untuk sistem pertahanan badan terhadap tekanan oksidatif. Ia juga berkesan dalam mengawal sintesis melanin, memperbaiki peredaran mikro kulit dan mencegah kerosakan kolagen. Campuran Beri mengandungi pelbagai sebatian bioaktif untuk melindungi kulit dari serangan oksidatif. Campuran Beri juga kaya dengan vitamin C, membantu sintesis kolagen untuk kulit yang teguh dan elastik dan mengurangkan kedutan wajah. 

Ekstrak Yeast (L - Glutathione) mengandungi tahap glutation yang tinggi, antioksidan yang disintesis dalam tubuh manusia, dengan kesan terbukti pada kulit yang mencerahkan dan mengurangkan kedutan pada kulit. Ia juga membantu mengatasi kerosakan kulit selepas pendedahan UV dengan mengurangkan kemerahan, meningkatkan penghidratan kulit dan mencerahkan kulit.



Kandungan dalam setiap sachet Snowyskn adalah Mixed Berries, Fruit Powder (Blackberry, Rasberry, Blueberry, Elderberry), Isomaltulose, Galacto-Oligosaccharides (GOS) [prebiotic], Yeast Extract, * Grape Seed Extract, *Vitamin C, *Zinc, * Melon Juice Concentrate, Stevia.


Kajian Klinikal SNOWYSKN ™



Testimoni Snowyskn- 5 Kesan Best Pada Kulit Lepas Minum Snowyskn



Gambar ni , wajah huda pada hari pertama minum Snowyskn. Kulit agak gelap, tona pun tak sekata kan? Owh lupa pula nak bagitau, rasa Snowyskn ni sedap tau, macam minum air ribena. 

Selepas sebulan, huda suka sangat dengan perubahan ketara yang huda alami.



5 Kesan Best Pada Kulit Lepas Minum Snowyskn

1) Menyerlah kulit wajah yang sihat 
2) Meningkatkan Penghidratan Kulit 
3) Mencerahkan kulit  
4) Meningkatkan keanjalan kulit
5) Menjadikan tona kulit sekata

Overall huda memang sangat puas hati dengan produk Snowyskn ni. Berbaloi sangat tau amalkan. 

Jom dapatkan Snowyskn dengan pembelian atas talian di sini >> http://bit.ly/snowysknpromo <<
Masukkan KOD - hudahalid5 - untuk redeem diskaun OFF RM5.

Untuk maklumat lanjut dan promosi terkini, lawati https://www.dyna-nutrition.com dan follow media sosial
Facebook : Dynamic Nutrition
Instagram : dynamicnutrition123







Post a Comment

2 Comments

Julia Johari said…
Menarik betul...di ekstrak dari bahan biji anggur tu...wow...sekarang ramai yang berkata bahan bijian buah sekarang byk di kaji dari sudut kesihatan