Job Pertama di 1 Mei 2024 | Eco Shop X Shopee LIVE

Bulan May ni, masa betul-betul nak fokus bekerja lebih kurang 3 minggu sahaja, sebab akan berjalan sana sini sepanjang cuti sekolah nanti. Jadi Huda target nak pulun buat job habis-habisan dan mengharap rezeki melimpah ruah untuk anak-anak. Setiap job yang huda dapat as content creator semuanya untuk anak-anak. 

Tak cuti pun 1 Mei ! 

Begini la adat freelance dan full time content creator. Mana ada bos nak bagi cuti. huhu.. Okay, apa job pertama  bulan ni? Ni hah, huda buat LIVE di Shopee jual produk-produk ecoshop my. Mula-mula macam malas jer nak ambil fikir berbaloi ke tak. Tapi lepas client inform payment dan rasanya berbaloi lah juga spend 1 jam depan kamera untuk LIVE di shopee. 

Job Pertama di 1 Mei 2024 | Eco Shop X Shopee LIVE 


Alhamdullilah, Allah permudahkan sesi LIVE hari ni. Thanks yang join dan beli sepanjang Huda LIVE tadi. Allah jer dapat balas segalanya.

Sebenarnya job scope as content creator ni sangat luas. Paling penting kena rajin! Target Huda nak aktif buat product review untuk setiap item Shopee yang huda beli. Jeles betul tengok content creator hebat-hebat dalam Malaysia ni. Boleh buat income 5 angka dengan Shopee affiliate jer. 

Berminat nak join Shopee Affiliate? 


Sekarang ni, Shopee memang open to anyone yang berminat nak jadi Shopee Affiliate. InshaAllah kalau kita rajin sharing , rajin buat content dan share link InshaAllah tak mustahil kita pun dapat rezeki melimpah ruah dan tidak di sangka-sangka. 

Okay berikut huda share bagaimana korang boleh daftar menjadi Shopee Affiliate 


Come join the Shopee Affiliate Program and earn commissions with me!!!




Post a Comment

0 Comments