Rezeki Menang Emas Poh Kong Dengan Join Contest di Tik Tok


Syawal tahun ni memang pasang hajat nak beli emas. Tapi bukan emas perhiasan sebab huda memang tak suka pakai emas. Maybe sejak rumah pernah kena rompak dulu, habis emas perhiasan macam gelang, rantai dan subang kena curi, huda rasa taknak dah kot pakai. Entah la, rasa insecure jer. So fokus beli emas untuk simpanan untuk masa depan anak-anak dan bukan untuk perhiasan diri sendiri. Walau orang kata perempuan ni kena pakai emas, tapi huda pilih untuk tidak pakai. Cukup lah emas putih dan diamong ring jer sebagai perhiasan, tu pun pakai kalau ingat. haish tak reti betul nak melaram ni.. 

Rezeki Menang Emas Poh Kong Dengan Join Contest di Tik Tok 



Owh ya, nak cerita pasal rezeki Syawal tahun ini. Alhamdulillah rezeki tak pernah salah alamat. Minggu lepas baru ada masa nak check mesej-mesej di sosial media. Alangkah terkejut yer bila dapat mesej dari Poh Kong! Huda join contest di tiktok ni pun asbab job dari client. Bila dapat tahu menang emas berbunga-bunga hati ni. 

Dan kelmarin parcel pun sampai. 
 

Dapat menang gold coin dan juga voucher. Tengah fikir nak spend beli emas guna voucher yang dapat ni. Tak kisah berapa jumlah hadiah yang huda dapat, tetap bersyukur sebab ianya "hadiah" dan juga rezeki dari Allah.  Doakan Huda murah rezeki supaya boleh shopping emas bulan ni di Poh Kong! 




Post a Comment

1 Comments

Semut Senyum said…
WAaa Alhamdulillah. tahniah huda. rezeki syawal