Majlis Syukuri Ramadan Meraikan Anak-Anak Yatim Baitul Sakinah di Kuala Terengganu Golf Resort


Majlis Syukuri Ramadan Meraikan Anak-Anak Yatim Baitul Sakinah di Kuala Terengganu Golf Resort |
 Alhamdulillah, keberkatan Ramadan dengan berkongsi rezeki dengan mereka yang kurang bernasib baik di teruskan oleh UDA Holding dalam majlis Syukuri Ramadan. Sebelum ni huda ada berkongsi majlis Syukuri Ramadan di AnCasa Royale Pekan dan AnCasa Residences Port Dickson. Kali ini Majlis Syukuri Ramadan di adakan di Kuala Terengganu Golf Resort ( KTGR ) . 


Majlis Syukuri Ramadan Meraikan Anak-Anak Yatim Baitul Sakinah di Kuala Terengganu Golf Resort



Ketibaan anak-anak yatim/piatu Baitul Sakinah, Kuala Terengganu serta penjaga, pegawai yang bertugas dan para tetamu jemputan KTGR.


Majlis di mulakan dengan bacaan doa dan ucapan ringkas pembukaan majlis oleh En. Emirul Azman, Pengurus Kelab KTGR dan wakil pengurusan UDA Holdings.

 Kemudian majlis diteruskan dengan pemberian baju raya dan duit raya kepada anak anak yatim/platu Baitul Sakinah, Kuala Terengganu.


Pihak UDA Holdings menaja baju raya dan juga pemberian duit raya kepada 60 orang anak-anak yatim. 

Wajah keriangan anak-anak yatim yang di raikan dan menerima sumbangan baju raya baru untuk Aidilfitri yang bakal tiba tidak lama lagi.

 

Kemudian Para usherer  bersama anak-ak yatim/piatu mengambil juadah berbuka yang di taja oleh pihak Kuala Terengganu Golf Resort.  Sementara anak-anak yatim mengambil juadan berbuka, kami di sajikan dengan halwa telinga, nasyid dari wakil rumah anak yatim Baitul Sakinah. 



Laungan azan Maghrib oleh anak yatim Baitul Sakinah dan doa berbuka puasa oleh En Emirul Azman


Tentang Buffet Ramadan KTGR 




Buffet Ramadan di KTGR dengan tema Warisan Serantau di sajikan dengan pelbagai menu lazat dan memenuhi citarasa.





Menariknya di sini boleh tempah pakej berbuka khas untuk ditaja kepada anak-anak yatim

Program tajaan ini bernilai RM380 semeja (utk 10 org).

Penaja yang berminat boleh menyertai dengan menyatakan berapa meja yang ingin ditaja. 

Tiada had dalam jumlah meja yang ingin ditaja. Setiap hari kami akan mengadakan majlis berbuka puasa bersama anak² yatim, golongan asnaf serta tahfiz dengan menyediakan sebanyak 8 meja (80 org) maksima (penjarakan sosial diberi penekanan).

Untuk pertanyaan lanjut, sila berhubung  Encik Emirul ( +60 11-6234 3211) 




Terima kasih pihak KTGR sudi menjemput kami para blogger dalam sama-sama memeriah majlis Syukuri Ramadan bersama anak-anak yatim. 



Post a Comment

0 Comments