Cantik yer Personalised Baby Gifts dari Raph & Remy ni, Berkualiti Premium!


Wah, banyak betul baby baru lahir tahun 2020 ni. Satu demi satu kenalan di Facebook update berita gembira dengan kelahiran cahaya mata penyeri keluarga mereka. Huda tumpang gembira dan syukur. Okay, hari ni huda nak kongsi idea hadiah untuk baby yang sangat cantik dan eksklusif dari Raph & Remy. 



Bila kita tambah extra touch dengan personalized nama baby di barang-barang keperluan baby, nampak hadiah baby tu extra special.  Setuju tak? Cuba korang tengok produk-produk baby keluaran Raph & Remy dengan personalized nama di bawah ni, sangat cantik dan istimewa. 















Selain personalized barang baby yang comel-comel tu, Raph & Remy ada juga jual baju baby untuk new born sehingga 3 bulan. Material yang di gunakan adalah 95% Bamboo Viscos yang sangat selesa. Antara kelebihan material Premium Bamboo dalam produk Raph & Remy adalah : -

  • Natural fibre
  • 3 times more absorbent than cotton
  • Natural moisture wicking abilities
  • Supreme breathability
  • Temperature regulating
  • Anti-bacterial
  • Anti-fungal
  • Hypoallergenic












Pilihan Gift Sets Raph & Remy




Menariknya bila shopping Gift Set di website Raph& Remy ni , kita boleh pilih dari set hadiah yang telah tersedia atau buat sendiri dengan menambahkan kotak hadiah & hadiah ke troli pembelian sebelum mendaftar keluar. So, kita bebas nak customized Gift Set yang kita nak hadiahkan. Kalau memang tak tahu nak belikan apa, boleh juga hadiahkan E-Gift Card, nanti parent baby boleh beli sendiri di website mengikut keperluan baby yang di perlukan. Untuk pembelian Baby Gift Sets boleh terus klik >> https://www.raphandremy.com/collections/gift-sets


Huda sangat berkenan dengan  Newborn Essentials Collection ni, mesti happy dan teruja kalau  baby sendiri dapat hadiah macam ni dari kawan-kawan atau saudara mara kan.. Dengan kualiti produk yang premium dan packaging cantik , seronok yer! 

Untuk maklumat lanjut tentang Raph & Remy , boleh lawati laman web rasmi dan follow social media di pautan berikut : - 


Post a Comment

5 Comments

Ardini Humaira said…
Cantik-cantiknyaaa 🤩
marsha said…
Memang elegan lah produk raph & remy ni
Izyan Balqis said…
Comelnyaaaa..geram2 tengok!
ajumohit said…
suka juga produk raph & remy ni sebab materialnya lembut dan sesuai untuk bayi. nampak eksklusif
Marina Bashah said…
Comel comel produk kat sini. Rambang mata tengok