Jom Cuba Produk Penjagaan Gigi Mismis, Kesegaran Berpanjangan Dari Alam Semulajadi Buat Yang Tersayang


Jom Cuba  Produk Penjagaan Gigi Mismis, Kesegaran Berpanjangan Dari Alam Semulajadi Buat Yang Tersayang | Produk penjagaan gigi Mismis memperkenalkan pembungkusan baharu untuk ubat kumur Minty Leaf. Ubat kumur ini lebih menyegarkan, tidak rasa pedas, diperkaya dengan sumber alam semulajadi dan bahan aktif terpilih iaitu polifenol- tannin dari koko yang terbukti keberkesanannya membunuh merencatkan membentukan bakteria utama di dalam mulut iaitu Streptokokus Mutan dan S.Sanguis, penyebab nafas berbau dan penyebaran karies gigi. Ia juga dapat melegakan masalah mulut kering, di mana apabila anda tidak mengeluarkan air liur yang mencukupi dan menjadi punca ketidakselesaan. 



Pembungkusan baharu Mismis Minty Leaf menekankan bahan utama yang digunakan iaitu koko dan juga pudina segar. Bukan itu sahaja, ubat kumur Mismis Minty Leaf juga amat sesuai digunakan untuk menjaga kesihatan mulut anda dan mengurangkan bau mulut atau halitosis.



. Ianya tidak mengandungi alkohol, dan sesuai digunakan pelbagai peringkat usia. Harga pasaran bagi 250ml adalah RM12.90

Ubat gigi Mismis ‘Combo 3 in1 Just For Kids’




Mismis juga ingin memperkenalkan pembungkusan produk terbaharu kanak-kanak iaitu Ubat gigi Mismis ‘Combo 3 in1 Just For Kids’. Ia mengandungi 2 perisa ubat gigi Just For Kids, Chocolata, Bubble Gummy dan berus gigi kanak-kanak. 


Bagi ibubapa yang masih tercari-cari produk ubat gigi yang sesuai untuk anak mereka, inilah produk ubat gigi yang mengandungi bahan 99.9% semula jadi, tanpa paraben, tanpa flourida.SLS/SLES dan harga yang amat berpatutan iaitu RM18.90. Ia juga sesuai bagi kanak-kanak yang sudah ada 1 batang gigi.




NFA Technologies Sdn Bhd telah ditubuhkan pada 2014 sebagai sebuah syarikat yang pertama yang mengeluar dan memasarkan produk penjagaan gigi berasaskan ekstrak polifenol koko bersama variasi bahan herba semulajadi seperti ekstrak cengkih, zaitun dan kelapa. Syarikat menyasarkan pasaran komersial di dalam dan luar negara bagi memenuhi permintaan produk penjagaan gigi halal bagi semua segmen umur untuk seisi keluarga. Syarikat NFA Technologies Sdn Bhd telah bekerjasama dengan Lembaga Koko Malaysia dalam penyelidikan, pemprosesan dan penyelenggaraan untuk menggunakan polifenol koko berkualiti tinggi sebagai bahan mentah utama dalam pembuatan produk penjagaan gigi jenama MISMIS. NFA Technologies Sdn Bhd juga mendapat sokongan dari MTDC, KPDNHEP dan SME Corp. NFA Technologies Sdn Bhd juga giat berkolaborasi dengan NGO seperti MyCorps dalam usaha menyokong aktiviti Program Penjagaan Kebersihan Diri di Malaysia, Bangladesh, Indonesia, Fiji dan banyak lagi.

Untuk mengukuhkan lagi kedudukan jenama MISMIS di pasaran, Mismis telah diedarkan di klinik pergigian, farmasi, pasar raya di seluruh negara. Produk Mismis juga telah berada di pasaran Brunei. Usaha mempromosi dan mewujudkan kesedaran tentang penggunaan bahan semulajadi seperti polifenol koko giat dijalankan oleh syarikat bagi meluaskan lagi pasaran jenama MISMIS.


Jenama MISMIS memiliki sijil Halal dan Good Manufacturing Practice – GMP (Amalan Pengilangan Baik). Matlamat syarikat adalah untuk menjadi syarikat yang maju dan berdaya saing dalam mengeluarkan produk yang bermutu tinggi, justeru setanding dengan produk antarabangsa sebagai syarikat yang kompetitif dan inovatif di Malaysia.




Produk penjagaan gigi MISMIS boleh di dapati di AEON, Lotus, Maslee, farmasi yang terpilih dan halal mart. Mismis boleh juga didapati secara dalam talian melalui Shopee, Big2 Bazaar, Watson, Ourshop, Lazada, Eromman dan di semua online e-commerce.




Bagi maklumat lanjut, sila layari laman sesawang https://www.mismis.com.my/ atau hubungi +60 192415004.

Untuk keterangan lanjut, sila hubungi: Whatsapp: wasap.my/60192415004
Instagram:https://www.instagram.com/_makeitsmile/
Facebook:https://www.facebook.com/mismistoothpaste/
Shopee:https://shopee.com.my/nfatech
Website : www.mismis.com.my
Tiktok:https://vt.tiktok.com/ZSEbv84o/
Youtube video :https://youtu.be/HzGO2sg_GGY


Post a Comment

0 Comments