Tahniah Arif Haikal Dapat 8 A UPKK


Kejayaan anak-anak kita ,tidak kira dari sudut akademik mahupun pencapaian kecil harian mereka adalah sesuatu yang patut kita raikan. Siapa lagi nak hargai anak-anak kalau bukan kita ibu bapa mereka. Minggu lepas, result UPKK keluar. Honestly, malam sebelum keluar result , Huda agak gelisah juga. Huda tahu, Arif Haikal dah buat yang terbaik namun adakah kejayaan yang diimpikan menjadi kenyataan. Wujud juga satu rasa serba salah dalam hati, andai kata Arif tak perform Huda mungkin akan salahkan diri sendiri sebab time dia exam UPKK huda tiada di rumah, join trip ke Baling Kedah. 

Tahniah Arif Haikal Dapat 8 A UPKK 

Hari yang di nanti pun tiba dengan penuh debaran. Huda pick up dari sekolah, dan melihat senyuman dan berita gembira dari Arif sangat-sangat bermakna. Hampir mengalir air mata kegembiraan seorang ibu, namun huda cuba tahan sebab tak nak ada babak air mata dalam kereta. hehe.. 

Arif memulakan cerita bagaimana situasi dia ketika menyemak result UPPK 

Bila ustazah cakap saya dapat 8A, saya terus pergi peluk adik! 


So sweet kan moment dua beradik ni. Moment happy yang sangat bermakna. Semoga adik ikut jejak abang Arif juga. InshaAllah. 
 Simpan sini sebagai kenangan pencapaian Arif. 


Hari yang sama result keluar, kami sekeluarga celebrate makan-makan dan shoping di IKEA KL. Kebetulan huda ada kerja area sana. boleh 2 in 1 jalan2 sambil celebrate moment indah ni. 

One family picture! The moment and the smile mean so much to me.. 

Alhamdullilah, semoga rezeki anak-anak sentiasa melimpah ruah di dunia dan akhirat. Amin. 
Sekian coretan dari hati yang bersyukur ada pinjaman Allah. Segalanya berlaku dengan izinNya. 
هذا من فضل ربي



Post a Comment

0 Comments