Culinaryschools.org- Koleksi online games percuma sesuai untuk semua


Culinaryschools.org- Koleksi online games percuma sesuai untuk semua | Main game online ni bukan sekadar untuk hilangkan stress tapi dapat mengasah skill korang tau. Dengan adanya ratusan pilihan game di culinaryschools.org korang boleh akses game dengan percuma dan tanpa cas tersembunyi. Anyone boleh main sebab ada pelbagai kategori seperti kategori yang basic (asas) dan ianya eksklusif untuk kanak-kanak, manakala beberapa permainan lain mempunyai lebih banyak cabaran kepada dan menyeronokkan untuk orang dewasa juga.

Game Favourite Huda di Culinary School Game 

1. Watermelon Game




Watermelon Game ialah permainan gabungan berasaskan buah-buahan di mana anda menjatuhkan buah-buahan ke dalam padang permainan. Apabila buah-buahan yang sama disentuh mereka bergabung menjadi buah yang lebih besar dan lebih berharga. Gabungkan 11 buah berturut-turut untuk menghasilkan tembikai.


2. Farm Girls



Farm Girl ialah permainan padanan buah 40 peringkat yang ditetapkan masanya. Satu meter merentasi bahagian bawah skrin menunjukkan kemajuan tahap anda. Tukar kedudukan 2 buah bersebelahan untuk mencipta padanan 3 atau lebih dalam satu baris atau lajur. Padankan lebih daripada 3 pada satu masa untuk mencipta buah super yang boleh membantu anda mengosongkan baris dan lajur lain dengan cepat.

Grand Harvest ialah permainan penggabungan jubin berangka yang menampilkan hasil segar. Letakkan dua jubin bernilai sama secara mendatar atau menegak bersebelahan dan ia akan bergabung menjadi jubin bernilai lebih tinggi. Gabungan boleh mencetuskan tindak balas berantai. Jubin bergabung ke lokasi jubin akhir yang melengkapkan set padanan.

4. Tom and Jerry Show Cheese Swipe



Tom and Jerry Show Cheese Swipe ialah permainan mengejar kucing dan tikus di mana anda bermain sebagai Jerry & cuba makan keju sebanyak yang anda boleh sebelum Tom menangkap anda. Ketik perlahan pada butang klik kiri tetikus anda untuk melompat & tahan lebih lama untuk melompat lebih tinggi. Manfaatkan alat seperti taburan, belon dan kapal terbang kertas untuk membantu anda mengumpul keju. Elakkan daripada memukul alat dapur atau halangan lain. Selepas makan beberapa ratus keju, anda mengaktifkan tahap bonus dengan keju tambahan.

5. Fitness Food Run

Fitness Food Run ialah horizontal scrolling platform game yang menggalakkan pemain makan makanan sihat seperti epal dan timun sambil mengelakkan makanan tidak sihat seperti kentang goreng. Pemain menjadi lebih sihat apabila makan makanan yang sihat dan berat badan bertambah serta menjadi lembap apabila makan kentang goreng. Pemain boleh melompat dua kali dengan mengklik tetikus dua kali. Permainan ini memerlukan sedikit ketangkasan untuk bermain.
 

Kenapa Huda Suka Main Game di Culinaryschools.org

  • Bebas Iklan dan Tidak Perlu Dowload
  • Games yang mudah di main
  • Boleh release stress
  • Grafik games yang menarik

Selain korang boleh bermain game di Culinaryschools.org, ada bermacam useful tool and utilties seperti dalam pautan berikut. 

https://www.culinaryschools.org/blog/weight-loss/
https://www.culinaryschools.org/blog/body-fat-calculator/
https://www.culinaryschools.org/blog/workout-calories/
https://www.culinaryschools.org/career-info/conversion/
https://www.culinaryschools.org/tip-calculator/

Recommended main game dan juga manfaatkan tools yang available di Culinaryschools.org. Nanti share dengan Huda apa game favourite korang! 

Post a Comment

0 Comments