Kekal Sihat Bertenaga dengan KITSUI 39 Superfood Meal Replacement.

Komitmen kerja dan juga hobi huda yang suka travel, memerlukan tubuh badan yang sihat bertenaga. So, hari ini huda nak kongsi satu produk menarik untuk di cuba. Saya sangat teruja untuk berkongsi dengan korang tentang produk KITSUI 39 SUPERFOOD MEAL REPLACEMENT.

KITSUI 39 SuperFood Meal Replacement

Kenapa Huda amalkan KITSUI 39 SuperFood Meal Replacement?


KITSUI 39 SuperFood Meal Replacement adalah makanan tambahan yang diciptakan khas untuk memberikan sokongan optimum serta meningkatkan kesihatan dan tenaga secara serentak.



Setiap pek mengandungi Beta-Glucan BG25, Sacha inchi (Omega 3,6,9), Spirulina dan Prebiotik 10 Bilion CFU yang dapat menjaga perut dan kandungan makanan yang berkhasiat.




KITSUI 39 Superfood Meal Replacement sesuai untuk:

✅ Dewasa dan Warga Emas

✅ Sesuai untuk sekeluarga

✅ Masalah Gula Tinggi dalam Darah

✅ Masalah Tekanan Darah Tinggi

✅ Mahukan Kesihatan Mata

✅ Mengekalkan tulang yang sihat

✅ Menginginkan tenaga

✅ Mencari kesihatan yang lebih baik

Kebaikan 39 Superfood Meal Replacement




Antara kebaikan dan faedah utama KITSUI 39 Superfood Meal Replacement :

  •  Mengandungi 39 bijirin dan herba, menyediakan pelbagai jenis nutrien penting, vitamin dan mineral yang membantu menggalakkan tenaga, stamina, kesihatan dan kesejahteraan.
  •  Sacha Inchi (Omega 3, 6, 9)
    • Sacha Inchi ini adalah sumber sokongan acid lemak omega 3, 6, dan 9 yang baik untuk kesihatan jantung, meningkatkan fungsi otak dan kesihatan tulang yang mempunyai manfaat menyeluruh untuk kawasan penting ini. Membantu menurunkan tekanan darah tinggi dan kolesterol.
  • Tiada Gula Tambahan
  • Beta-Glucan BG25 membantu mengawal paras gula dalam badan secara semulajadi.

Cara penyediaan KITSUI 39 Superfood Meal Replacement

Satu sachet sehari dapat lengkapkan rutin harian huda. Nak sediakan pun cukup mudah, hanya bancuh dengan air atau smoothie atau air kegemaran. Gongcang sehingga sebati kemudian terus nikmatinya.


Apa Kesan Lepas Amalkan KITSUI 39 Superfood Meal Replacement

Huda amalkan selama seminggu dan mula merasakan bertenaga walaupun kalori untuk setiap sachet hidangan ialah 120.6 kcal sahaja. Best kan? Automatic boleh control daily calori intake.

Memang pilihan terbaik untuk jaga kesihatan menyeluruh dan juga untuk diet. Korang pun wajib try tau!

Produk KITSUI Berkualiti Tinggi


Jenama KITSUI adalah jenama produk kesihatan dan kecantikan yang berprestij, terkenal dan jenama yang dihormati. Ianya juga menepati Piawaian industri.

Produk KITSUI telah di anugerahkan sijil ISO 22000:2018, HACCP ,GMP dan Halal.

Jaminan produk Kitsui di jamin berkualiti tinggi dan selamat untuk digunakan.



Pengiktirafan ISO , HACCP and GMP








Watson HWB Award







Antara pengiktirafan yang di terima oleh KITSUI adalah Brand Laureate, Halal Asia Award, Watson Top Brand dan Superhealth Brand




KITSUI - Produk dengan Plant-based ingredients dan Semulajadi

KITSUI mendapat tempat di hati ramai pengguna kerana bahan-bahan yang digunakan dalam produk-produk KITSUI adalah terbaik dan kebanyakkan adalah dari sumber semulajadi dan tumbuh-tumbuhan yang banyak manfaat kepada kesihatan berdasarkan kajian-kajian yang telah dilaksankan oleh ahli akedemik yang di percayai.



“ KITSUI , Cantik Semulajadi

Jaminan Ramuan Halal Semulajadi “

KITSUI - Selamat dan bebas dari bahan kimia berbahaya



Aspek keselamat produk KITSUI memang terbaik di mana ianya bebas dari bahan kimia berbahaya , hormon yang boleh menganggu sistem endokrin tubuh badan, pengawet, Gluten, antibiotik, serta genetic modified organism ( GMO).

Produk Kitsui Best-Seller - Wajib Try!


Untuk korang yang nak cuba produk Kitsui selain dari produk yang Huda kongsikan di atas, wajin try produk-produk berikut :-




Kitsui Collagen White 6000mg + L-Glutamine


Mengandungi kepekatan tinggi sehingga 6000mg Collagen untuk keanjalan dan ketegasan kulit.
Menyediakan khasiat dan perlindungan kulit yang komprehensif melalui campuran L-Glutamine, Omega 3, 18 Vitamin Premix dan Mineral, mixberries Serbuk Campuran, dan Akar Bit.
Cukup satu sachet sehari untuk mendapatkan kulit yang muda dan berseri.
Produk mudah digunakan dan memberikan hasil dengan cepat.






Kitsui Meal Replacement Plus KMRP


Merupakan program diet yang sangat rendah kalori. Mampu mengurangkan pengambilan tenaga sehingga 800 kalori sehari bermakna badan anda akan menarik tenaga daripada simpanan lemaknya sendiri. Mudah disediakan, KMRP dirumus secara saintifik untuk memenuhi keperluan pemakanan orang yang mengikuti program diet rendah kalori.





Kitsui Belloss Fiber

Sesuai untuk mereka yang ingin mengurangkan sembelit, membantu mengempiskan perut yang buncit dan membantu anda menurunkan berat badan. Diformulasikan daripada bahan semulajadi nanas, epal, kiwi, lemon, timun dan bayam dengan saiz pembungkusan 15 sachet x 15 gram. Kesan seawal 3 hari bagi yang sembelit. Rasa campuran buah-buahan dan sayur-sayuran sangat sedap untuk diminum.



Duta Kitsui




Siapa yang tak kenal aktres jelita Anna Jobling yang menjadi duta jenama KITSUI. Nak cantik berseri macam Anna? Jom la kita sama-sama amalkan produk KITSUI dalam rutin harian kita!




Untuk maklumat lanjut tentang produk kitsui, korang boleh check di pautan link di bawah :-


#kitsui #kitsuimalaysia #39superfood #39superfoodmealreplacement #mealreplacement



Post a Comment

0 Comments