MISMIS® - Jenama Penjagaan Mulut Semula Jadi Premium Pilihan Rakyat Malaysia


MISMIS®: NIKMATI ALAM, PELIHARA SENYUMANMU

Senyuman kita merupakan pengenalan tersendiri anda, menjadikannya titik fokus awal bagi orang yang anda temui dan meninggalkan kesan yang berkekalan. Ini menekankan kepentingannya bukan hanya sekadar kesihatan mulut tetapi sebagai satu keperluan dan melihatnya sebagai satu seni. Dalam bidang penjagaan mulut, MISMIS® adalah nama yang dikenali.

MISMIS®, dihasilkan oleh NFA Technologies Sdn Bhd, adalah jenama penjagaan mulut semula jadi premium yang berikrar untuk menyediakan produk unggul yang dimanfaatkan daripada kuasa alam semula jadi. Jenama ini meletakkan premium dalam mencapai kecemerlangan penjagaan mulut, mencerminkan komitmennya yang tidak berbelah bahagi terhadap kualiti melalui metodologi yang inovatif dan pergantungan kepada bahan semula jadi.

Komitmen Kami Terhadap Senyuman Anda


MISMIS® bukanlah sekadar jenama; ia adalah komitmen untuk senyuman anda. Kami berdaftar dengan Kementerian Kesihatan, diuji secara konsisten untuk COA (Sijil Analisis), disahkan Halal oleh JAKIM, dan beroperasi dari kilang bertaraf GMP. Kepercayaan anda adalah penggerak kami dan kami memandangnya dengan serius.

Banyak agensi seperti Kerjasama Pembangunan Teknologi Malaysia, Perbadanan Pembangunan Bioekonomi Malaysia, HDC, MARA, Perbadanan Bioteknologi dan YAPIEM telah menyokong MISMIS® sepanjang pertumbuhan jenama itu.

Disokong oleh Ujian In Vitro klinikal


MISMIS® disokong oleh ujian klinikal in vitro bukan sahaja membuktikan keberkesanan produk tetapi juga menunjukkan syarikat kami komited untuk berkembang dan terlibat dengan lebih banyak penyelidikan dan ujian untuk memastikan kualiti produk.

Ujian telah diamanahkan kepada makmal SGS yang bereputasi, sebuah institusi yang diiktiraf dan dipercayai di peringkat global dalam bidang jaminan dan ujian kualiti. Hasilnya memang luar biasa, kerana ia telah menunjukkan keberkesanan produk kami dalam menghalang pertumbuhan bakteria utama, Streptococcus mutan, dengan kadar yang menakjubkan melebihi 99%. Pencapaian ini menandakan peristiwa penting dalam komitmen kami untuk merevolusikan penjagaan mulut. Ia bukan sahaja menyerlahkan potensi penyelesaian inovatif kami tetapi juga mengesahkan dedikasi kami untuk menyediakan produk yang benar-benar membuat perbezaan dalam kebersihan mulut.


i) Ujian In Vitro: MISMIS® Ubat Gigi Semulajadi Premium Pudina Koko


Hasil menunjukkan kadar purata bakteriostatik melebihi 99% menghalang pertumbuhan Streptococcus mutan. Akhirnya, terbukti bahawa bahan utama, polifenol koko tanin menyumbang kepada keberkesanan keseluruhan ubat gigi dalam MISMIS® Ubat Gigi Semulajadi Premium Pudina Koko.



ii) Ujian In Vitro: MISMIS® Ubat Gigi Semulajadi Chocolata Hanya Untuk Kanak-kanak.

Hasil menunjukkan kadar purata bakteriostatik melebihi 99% menghalang pertumbuhan Streptococcus mutan dalam ujian in vitro MISMIS® Ubat Gigi Semulajadi Chocolata hanya untuk kanak-kanak. Keberkesanan polifenol koko tanin telah terbukti sekali lagi untuk ubat gigi kanak-kanak.




Kebaikan Semula jadi

MISMIS® bukan jenama penjagaan mulut biasa anda. Kami percaya pada kuasa semula jadi untuk mengubah senyuman anda. Produk kami dihasilkan dengan berhati-hati, dicampur dengan bahan semula jadi yang bukan sahaja menggalakkan kesihatan mulut tetapi juga meningkatkan pengalaman penjagaan mulut anda secara keseluruhan.

Di pusat inovasi kami bersama rakan usaha sama kami, Lembaga Koko Malaysia, penemuan tanin koko polifenol, agen antibakteria semula jadi yang menghalang pertumbuhan bakteria berbahaya dalam mulut anda. Ramuan unik ini bukan sahaja memastikan nafas segar tetapi juga menyumbang kepada senyuman yang lebih sihat.

Melampaui Kebersihan: Perbezaan MISMIS®

Apa yang membezakan MISMIS® ialah komitmen kami terhadap ketulenan. Produk kami bebas daripada paraben, SLS (Natrium Lauril Sulfat), dan fluorida. Kami percaya dalam memberikan anda penjagaan mulut yang berkesan tanpa menjejaskan kesejahteraan anda.

Pengiktirafan



NFA Technologies Sdn Bhd menerima Anugerah Industri Koko Malaysia 2022 untuk Inovasi Terbaik, mengiktiraf kecemerlangan mereka dalam memperkenalkan Ubat Gigi Semulajadi Pudina Koko MISMIS®

Penembusan pasaran

Produk MISMIS® boleh diakses dengan mudah di AEON, LOTUS, farmasi dan klinik pergigian. Setiap tahun, jenama itu secara aktif mengedarkan sampel untuk memperkenalkan pengguna baharu kepada penawarannya dan mengambil bahagian dalam kempen 'Kempen Beli Barangan Malaysia'. Sebagai sebahagian daripada strategi pertumbuhannya yang berterusan. MISMIS® kini dalam proses mengembangkan kehadirannya ke rangkaian runcit utama yang lain.




MISMIS® terdiri daripada ubat gigi dewasa, berus gigi, kit perjalanan, ubat kumur sehinggalah ubat gigi dan berus gigi kanak-kanak.



"Tiada perbuatan baik walau sekecil mana pun yang pernah disia-siakan" - Aesop


NFA Technologies Sdn Bhd komited untuk menyokong secara aktif inisiatif bantuan kemanusiaan. Penglibatan kami melangkaui Malaysia, menjangkau wilayah seperti Fiji, Bangladesh, Indonesia dan banyak lagi. Kami secara konsisten menyumbang dan menyokong program kebersihan sebagai sebahagian daripada usaha berterusan kami untuk memberi kesan positif kepada komuniti yang memerlukan.

MISMIS® ialah jenama tempatan yang dipercayai yang menawarkan keluarga anda pilihan optimum dalam penjagaan mulut.

Untuk maklumat lanjut, layari www.mismis.com.my atau media sosial MISMIS®: -

Whatsapp: wasap.my/60192415004

Instagram: https://www.instagram.com/_makeitsmile/

Facebook: https://www.facebook.com/mismistoothpaste/

Shopee: https://shopee.com.my/nfatech

Tiktok: https://vt.tiktok.com/ZSEbv84o/












Post a Comment

0 Comments