The Manhattan FISH MARKET kembali dengan hidangan ‘The Reel Deal Fish ‘N Chips’ yang lebih sempurna!

Terkenal dengan Fish 'N Chips yang tiada tandingannya, The Manhattan FISH MARKET kini kembali dengan suatu pengalaman kulinari yang lazat tidak terkata. Memperkenalkan The Reel Deal, sebuah hidangan yang lahir daripada kepakaran The Manhattan FISH MARKET dalam seni kulinari Fish and Chips, ia menjanjikan pengalaman yang luar biasa dengan rasanya yang segar, rangup, dan rasa yang membangkitkan selera.




Membawa sajian ini ke tahap yang lebih tinggi, The Manhattan FISH MARKET menawarkan dua variasi bagi hidangan Fish 'N Chips mereka iaitu rasa Original dan Spicy. Disediakan dengan menggunakan bahan-bahan premium yang berkualiti, setiap suapan memberikan pelanggan kenikmatan, hasil gandingan lazat ikan Dori putih yang lembut segar yang disalut adunan nipis yang rangup.

"Melalui kempen Reel Deal ini, kami gembira dapat membawa kembali keunggulan Fish 'N Chips yang digoreng sehingga keemasan sempurna. Kempen ini melambangkan komitmen kami untuk terus meningkatkan mutu kami dan memuaskan pelanggan kami dengan hidangan Fish 'N Chips terbaik. Versi baharu Fish 'N Chips kami menampilkan ikan yang digoreng sempurna, dihidangkan dalam bentuknya yang penuh, memberikan lebih keaslian dan kepuasan dalam setiap gigitan. Membawa kelazatannya ke tahap yang lebih tinggi, kami turut menambah mentega dan herba-herba ke dalam resipi istimewa ini. Oleh itu, kami ingin menjemput semua penggemar Fish 'N Chips untuk bersama kami untuk menakluki hidangan kulinari yang hebat ini, sekaligus mencuba versi terbaharu Fish ‘N Chips yang lebih enak, lebih rangup, dan lebih baik daripada sebelumnya," kata Daniel Chan Lek Seong, Ketua Pegawai Eksekutif Kumpulan Revenue Valley Sdn Bhd.



Atas permintaan ramai, The Manhattan FISH MARKET membawakan semula gandingan nostalgia Fish 'N Chips bersama kentang goreng (French Fries). Kentang goreng yang digoreng bersama kulitnya memberikan kombinasi lazat kerak luar yang rangup dan lembut di dalam, membawa kita kembali ke era keemasan hidangan ikonik ini.

REEL DEAL DI THE MANHATTAN FISH MARKET TELAH TIBA!

Bintang utama kempen ini adalah The Manhattan Fish ‘N Chips Original (RM 26.90). Ia menyajikan ikan Dori disalut dengan adunan nipis, dicampur dengan kelazatan mentega dan herba, dan digoreng keemasan agar setiap gigitan rangup di luar dan lembut di dalam. Ia disajikan dengan kentang goreng yang masih dengan kulitnya dan dipadankan dengan kombinasi lazat sos Tartar dan Salsa Berkrim yang baharu, menambah sensasi rasa hidangan ini.



The Manhattan Fish ‘N Chips Original


Bagi mereka yang gemarkan pedas atau rasa yang lebih hangat, The Manhattan Fish ‘N Chips rasa Spicy (RM 26.90) adalah pilihan yang sempurna. Disajikan dengan ikan Dori yang digoreng keemasan disalut adunan mentega dan herba, juga digandingkan dengan kentang goreng yang masih dengan kulitnya, pilihan ini memperkenalkan kombinasi menarik sos Tartar dan sos Keju Parmesan Bawang Putih yang baharu, memberikan rasa yang membuatkan anda pasti nak lagi!



The Manhattan Fish ‘N Chips Spicy


Untuk melengkapkan lagi hidangan ini, The Manhattan FISH MARKET menawarkan dua minuman sebagai penghilang dahaga. Botanical Passion (RM12.50) merupakan minuman yang menyegarkan serta mempuyai gabungan unik Teh Earl Grey dengan limau, daun selasih, dan daun pudina. Minuman ini sempurna digandingkan dengan Fish 'N Chips dek kesegaran dan kesejukannya. Bagi mereka yang mencari pilihan manis dan masam, Cala-Cala (RM 12.50) adalah pilihan yang sempurna dengan campuran Sprite dan buah tropika.


             Botanical Passion                                                               Cala-cala

Hidangan Kombo juga ditawarkan, sesuai dinikmati untuk dua atau empat orang. The Captain's Catch Combo (RM 79.90) adalah pilihan yang sempurna untuk dua orang. Ia termasuk Manhattan Fish ‘N Chips ikan Dori, hidangan Small Flame yang menggoda selera, dua hidangan Soup of the Day, dan dua gelas Coca-Cola yang menyegarkan, menjanjikan pengalaman santapan yang memuaskan dan pasti tak dapat dilupakan. Untuk kumpulan yang lebih besar, Fishermen's Feast Combo (RM 149.90) khas dicipta untuk empat orang. ‘Pesta’ makan ini menampilkan pelbagai hidangan lazat, termasuk Manhattan Fish ‘N Chips ikan Dori, Baked Alaskan Pollock, Grilled Cherry Snapper, Seafood Marinara Pasta, empat hidangan Soup of the Day, dan empat gelas minuman berkarbonat Coca-Cola. Tawaran yang menyeluruh ini memastikan semua dapat menjamu selera dan menikmati kemewahan hidangan makanan laut yang pelbagai, untuk pelbagai cita rasa.

Menu The Manhattan FISH MARKET Reel Deal boleh didapati di semua cawangan The Manhattan FISH MARKET dari 25 Mei hingga 23 Julai 2023.

Pesanan penghantaran makanan juga terdapat di GrabFood, Foodpanda dan ShopeeFood serta boleh dibungkus tanpa sentuhan. Untuk maklumat lanjut, sila layari https://www.manhattanfishmarket.com/

Instagram : The Manhattan FISH MARKET
Facebook: The Manhattan FISH MARKET

#MFMMY #MFMWithYou #TheManhattanFISHMARKET #TheReelDeal #TheGoldStandard #ReelGood #FishNChips





Post a Comment

0 Comments