Baby Hamper dari Blissbies - Idea hadiah terbaik untuk baby!


Baby Hamper dari Blissbies - Idea hadiah terbaik untuk baby! |
Tahun 2023 ni , bertambah seri keluarga besar kami dengan kelahiran baby girl Aisy Nadeera. Alhamdulillah bulan ni baby Aisy Nadeera menginjak usia ke 3 bulan. Baby pun dah pandai berinteraksi dengan orang. Waktu terbaik untuk belikan mainan baby yang sesuai dengan usianya. Huda terjumpa satu website ni menjual Baby Hamper Malaysia yang sangat unik dengan pelbagai mainan dalam satu set. Jom tengok apa yang huda belikan untuk baby Aisy. 

Baby Hamper dari Blissbies - Idea hadiah terbaik untuk baby!

 
Bila kita dapat tahu tentang pregnancy, mesti excited nak cari idea newborn gift malaysia betul tak? Sharing huda kali ni boleh bantu korang membeli hadiah terbaik untuk baby dari newborn hingga 12 months old. 
Jom layan video huda unboxing baby hamper dari blissbies ni. 

Kita as parent yang unboxing ni pun super excited dengan pelbagai mainan baby yang terdapat dalam box ni. Packaging memang 5 stars, perfect for gift! 

Blissbies Apple Pie – Baby Gift Set



Huda beli Blissbies Apple Pie - Baby Gift Set yang mengandungi 9 jenis items :- 
  • Apple Popper
  • High Contrast Black & White Cards (20 pcs)
  • High Contrast Colourful Cards (20 pcs)
  • Dinosaur Fun Cloth Book
  • Jungle Fun Cloth Book
  • Colourful Stacking Cups
  • Tsk Tsk Shaker
  • Turtle & Duck Swimmer
  • Baby Safe Mirror Book



Setiap satu item sangat bagus untuk perkembangan bayi . Korang tahu tak baby gift hamper macam ni tersngatlah bagus compare korang bagi hadiah yang biasa macam baju baby dan sebagainya. 



Mainan memainkan peranan penting dalam perkembangan bayi dengan menyediakan rangsangan deria dan menggalakkan perkembangan motor, kognitif dan sosial-emosi. Contohnya, mainan dengan tekstur, bentuk dan warna yang berbeza boleh memberikan rangsangan deria, yang boleh menggalakkan perkembangan otak dan membantu bayi belajar tentang persekitaran mereka. Apabila bayi mula mencapai, menggenggam, dan memanipulasi mainan, mereka mengembangkan kemahiran motor halus dan kasar mereka, koordinasi tangan-mata, dan persepsi kedalaman. Mainan yang menggalakkan penyelesaian masalah, seperti penyusun bentuk atau menyusun mainan, boleh membantu bayi mengembangkan kemahiran kognitif dan kesedaran spatial mereka.





Tambahan pula most item water resistance, and easy to wash. So kita as parent boleh jaga tahap kebersihan mainan baby. Overall huda memang sangat berpuas hati dengan set baby hamper dari blissbies ni. So highly recommended untuk korang beli juga, boleh belikan untuk anak sendiri atau hadiahkan pada anak-anak saudara mara dan kawan-kawan. 


Korang tengok lah baby Aisy ni excited sungguh dapat set hamper dari blissbies. So tunggu apa lagi. jom beli sekarang di website https://blissbies.com/my/shop/ Paling best next day delivery dan juga money back guaranteed tau! Happy shopping, ada macam-macam pilihan hamper baby yang korang boleh dapatkan di blissbies.com.




Blissbies Newborn Gifts & Baby Gift Sets Collection

Post a Comment

12 Comments

Sue Izza said…
wahhhh tq bagi idea ,nak belikan tuk anak sedara ....bagus mainan gila merangsang saraf motor mereka.
yanieyusuf.com said…
wahh comelnya.. nak jugak lah beli untuk baby Faris hihi
Haiqal Rawlins said…
Wah. Meriah gak pakej dia ye. Boleh la bagi hadiah nie, pelbagai pilihan untuk new borns ye tak
Bae Roslan said…
senang lepas ni kalau nak belikan hadiah newborn. kalau tak jenuh la pikir nak bagi apa. thanks ya
Aerill Hassan said…
menarik betul! finally saya dh tahu kt mana nak beli hadiah untuk anak saudara saya, dia mmg suka main mainan macam ni :)
Sunshine Kelly said…
Wow nice hamper! i like the toys its so cute, colorful and most important save for babies
iena eliena said…
wahh bagus ni nice sharing, iena pun tengah cari hadiah apa nak beli kat kawan iena nak bersalin nanti :)
bermanfaat sangat ni
Wawa Ashihara said…
Wahhh cute2 la hadiah dr blissbies ni... Nampak bagus juga utk bagi yg baru dpt baby ni kan..
AlongMurni said…
Wah!! Banyak betul jenis mainan yang merangsang perkembangan minda si kecil. Boleh dijadikan hadiah juga untuk adik ipar AM yang ada anak kecil..
仙妮 said…
Thanks for sharing this, now I know what gift I can shopping for my friend's newborn baby girl. Yeah! Cheers SiennyLovesDrawing
Ruby said…
Wahhh bestnya ada gift pack bayi macam ni. Saya selalu ketandusan idea nak beri hadiah newborn. Biasa pergi AEON beli hamper pakaian dan mitten je. Hahaha.
cantek sgt bila datang dengan packaging mcm no. nampak lbh esklusif