Tempah Cermin Mata Multifokal UV420 Paling Berbaloi dan Cepat Siap di Eye Pro Vision Sungei Wang


Tempah Cermin Mata Multifokal UV420 Paling Berbaloi dan Cepat Siap di Eye Pro Vision Sungei Wang  | Awal tahun ini, encik suami mengadu penglihatan dia tak clear macam dulu. Biasalah bila meningkat umur ni, masalah penglihatan pun makin ketara. Dulu, kalau nak pergi kedai cermin memang risau fikir tentang harganya. Last month balik kampung, mak cerita dia tempah spek baru sampai ribu-ribu. Haish, honestly, kalau harga macam tu memang rasa tak mampu jer kan nak tukar cermin mata baru. Tapi korang jangan risau, walau budget korang terhad, huda nak kongsi kedai terbaik yang korang boleh tempah cermin mata single lens dan juga multifocal lense siap ada protection blue light, UV420 dengan harga teramat berbaloi dan paling best cepat jer siap! 

Tempah Cermin Mata Multifokal UV420 Paling Berbaloi dan Cepat Siap di Eye Pro Vision Sungei Wang 

Untuk korang yang tak familiar apa tu Multifocal , ianya adalah 1 cermin mata yang lengkap dengan kanta untuk rabun jauh dan rabun dekat. 





Apa pulak fungsi lens UV 420? 




Penting tau, kalau korang beli cermin mata tu pastikan lense yang digunakan adalah Alpha lense UV420 , demi lindungi mata dari sinar UV dan blue light yang di terhasil dari skrin termasuk phone dan TV.

Kelebihan lense ALPHA BLUE 420
  • Khas untuk silau malam, terutamanya ketika driving, pantulan cahaya LED dari kereta lain
  • Khas untuk mereka yang selalu menggunakan komputer, handphone dalam jangka masa yang lama
  • 100% menghalang sinar UV dan ultra ungu ( 420)
  • Tahan calar
  • Mudah dibersihkan

Korang tak payah pening-pening nak tempah cermin mata yang murah, lengkap multifokal dan juga UV 420, datang jer Eye Pro Vision di Sungei Wang Plaza di Bukit Bintang KL. 




Huda dah banyak kali repeat datang sini sebab seronok tau memilih frame yang pelbagai design di sini. Bayangkan lah ada lebih 2000 frames. Kalau tak tahu nak pilih, jangan risau, staff di sini sangat friendly dan sangat membantu untuk korang pilih yang paling sesuai. Macam encik suami, dia memang blur awal-awal, design frame macamana nak beli, lepas dapat konsultasi dari staff, lebih mudah nak buat pilihan. 



Lepas settle pilih frame, terus staff akan check power mata dan silau mata. 



Next Mr Wiliam, check tahap rabun jauh dan dekat. 


Encik suami kata:

Best lah tempah cermin di Eye Pro Vision ni, cepat jer service dan staff semua friendly


Thank you Mr Wiliam, memang terbaik lah Eye Pro Vision! 

Jom korang buat spek di kedai viral No. 1 di Malaysia ni! Serius berbaloi sangat datang buat cermin mata multifokal UV420 di sini, servis pantas dan padu! 

Alamat: 
Eye Pro Vision
G111, Ground Floor, Sungei Wang Plaza.

Untuk maklumat lanjut dan promosi terkini , follow
Facebook : https://www.facebook.com/EyeProVisionViral
Instagram : https://www.instagram.com/eyeprovision_g111/

Post a Comment

0 Comments