Betul ke Online Tuisyen ReLY ni bagus??!


Betul ke Online Tuisyen ReLY ni bagus??!
| Hye semua! Huda nak share sikit, minggu lepas huda balik kampung sempena long weekend CNY dan juga meriahkan kenduri di rumah parent di Muar. Time sibuk-sibuk memasak lauk kenduri, ada makcik huda ni tanya  lepas nampak posting huda ni social media tentang online tuisyen ReLY.  Betul ke bagus dan boleh membantu anak-anak kita untuk berjaya??


Betul ke Online Tuisyen ReLY ni bagus??! 




Okay, huda share real testimoni tau, anak huda sendiri yang baru jer beberapa bulan join online tuisyen ReLY. Actually huda mula terbuka hati nak daftarkan anak tuisyen sebab risau tengok result exam pertengahan tahun. Subjek BM , Arif paling susah nak skor A. Huda nak ajar sendiri memang tak reti, so dah sampai masa huda wajibkan Arif join tuisyen. Setiap parent mesti nak yang terbaik untuk anak-anak dan nak tengok anak-anak berjaya dalam akademik, betul tak?

Okay berbalik pada situasi di kampung, huda pun cerita bagaimana tuisyen ReLY ni sangat membantu dan huda berkongsi tentang kelas percuma sempena CNY yang ditawarkan oleh ReLY. 





Alhamdulilah, seronok bila makcik huda kata nak daftarkan untuk anak dia yang sebaya dengan anak huda. Boleh la sekelas tuisyen diorang nanti. 

So korang yang ada anak tahun 3  sehingga tahun 6, boleh la join online tuisyen ReLY ni. Serius cakap, dah la murah, cikgu ajar best. InshaAllah mudah jer anak-anak kita faham dan skor exam nanti. In the end kita as parent mesti expect nak tengok anak-anak kita berjaya, betul tak? So take part as parent, support anak-anak kita belajar. 





Cikgu KPM
Silibus Baru 2023/2024
Bahan & rakaman kelas disediakan

Berminat untuk daftar anak-anak korang? 
boleh klik sini >> www.relyportal.com


Atau boleh hubungi ReLY Support Team untuk pertanyaan dan bantuan :- 
Wasap.my/60192292022
Wasap.my/60172162064
Wasap.my/60135444882

follow and Like :
https://www.facebook.com/rely.apps


Post a Comment

8 Comments

Ruby said…
Ramai juga parent share berkenaan tuisyen ReLY ni. Dulu PTTI femes kan masa PKP. Sekarang ada ReLY lebih banyak pilihan. Boleh lihat mana yang benar-benar membantu anak-anak mahir dan faham ilmu sebelum peperiksaan besar. Nanti nak cek lah ReLY ni. Risau silibus baru ni, anak-anak tak faham. Ibu kena do something. Hehehe.
ayu rafikah said…
ramai org rekomen belajar kat sini. kaedah pembelajaran yg sistematik dan diyakini
AlongMurni said…
Eh, ada juga ya fasiliti seperti ini. Bagus untuk anak AM.. senang dia buat study group sama2 dengan kawan dia.. AM nak daftar anak AM juga la..
Sunshine Kelly said…
My friends also enrolled her son for this online tuisyen classes
Rolling Grace said…
i cannot wait to recommend this tuition centre to my niece and nephews. i love all the features and services offered by it!
仙妮 said…
online tuisyen ReLY seems like a good reliable one for young kids from 3 to 6 especially. Cheers Siennylovesdrawing
fareast said…
pertama kali dengar pasal tuisyen stail macam ni, apapun all the best dan semoga sukses
Syaza said…
Pelaburan yang berbaloi. Semoga terus maju jaya Online Tuisyen Rely! :)