Pengalaman Naik Belon Udara Panas DuitNow di Jom Heboh Terengganu Dengan Hanya Bayar RM 1!

Pengalaman Naik Belon Udara Panas DuitNow di Jom Heboh Terengganu Dengan Hanya Bayar RM 1! |  DuitNow QR, telah datang ke Kompleks Sukan Negeri Terengganu, Kuala Nerus untuk mempromosikan kesedaran tentang betapa mudahnya untuk pergi tanpa tunai walaupun untuk transaksi kecil dengan tunggangan Belon Udara Panas RM1.




Berlangsung dari jam 8 pagi-11 pagi dan 6 petang-9 malam, pada 7 hingga 8 Okt, pengunjung Karnival Jom Heboh Terengganu boleh mengambil peluang untuk menaiki belon udara panas dan melakukan beberapa aktiviti lain yang menyeronokkan seperti aktiviti lukisan muka, dan bergambar di bahagian Instagrammable di booth PayNet DuitNow.

Hanya perlu scan QR Code DuitNow dan boleh tebus tiket dengan RM 1 seorang

Tiket kami 4 beranak, Total RM 4 sahaja!


 Ini merupakan kali kedua DuitNow QR menawarkan aktiviti yang menyeronokkan ini, selepas kejayaan yang memberangsangkan di Karnival Jom Heboh Putrajaya.





Pengarah Pembayaran Runcit dan Perkhidmatan PayNet, Khairuan Abd Rahman berkata,

 "Matlamat keseluruhannya adalah untuk membawa kesedaran kepada rakyat di luar Lembah Klang tentang betapa mudahnya menggunakan DuitNow QR untuk pembelian kecil. Kami mula-mula memutuskan untuk memberi keseronokan kepada orang ramai dengan menyediakan aktiviti menaiki belon udara panas yang unik di Putrajaya dan ia menjadi sangat popular. Justeru, kami kini membawa pengalaman ini ke Terengganu sebagai 'Rakan Cashless Jom Heboh'. Sambil kita mendigitalkan negara, semua orang seharusnya dapat merasai kemudahan menggunakan pembayaran kod QR .”




DuitNow kini merancang untuk menjelajah ke seluruh negara sebagai ‘Rakan Cashless’ Karnival Jom Heboh dengan menaiki belon udara panas.



Permandangan dari atas ketika menaiki belon udara panas di Jom Heboh Kuala Nerus Terengganu




Bergambar di photobooth yang disediakan. 




Tentang DuitNow 


  • DuitNow merupakan satu cara pembayaran dan penerimaan wang dengan cepat melalui Internet Banking dan juga Mobile Banking 
  •  DuitNow QR pula sangat memudahkan urusan transfer atau terima duit dengan hanya scan QR Code di kaunter pembayaran dengan pembayaran online banking ataupun akaun e-wallet.

Maklumat lanjut :- 

Website : www.duitnow.my

Facebook : DuitNow

Instagram : @duitnowmy

#DuitNow  #DuitNowBikinSenang 


Post a Comment

0 Comments