ReLY - Aplikasi Belajar Online Interaktif Dan Menarik





ReLY - Aplikasi Belajar Online Interaktif Dan Menarik | Pada 7 September 2022 yang lepas huda berpeluang bersama-sama rakan blogger Kelab Blogger Ben Ashaari menyaksikan detik bersejarah perlancaran ReLY - Aplikasi Belajar Online Interaktif Dan Menarik. Jom huda kongsikan dengan lebih lanjut tentang aplikasi pembelajaran online yang di bangunkan oleh Fly High Education Centre

 


 Grand Launching ReLY yang telah di adakan di De Palma Hotel Shah Alam. dirasmikan oleh YBhg. Dato’ Shaharuddin Bin Abu Sohot , Ketua Pengarah Jabatan Kebajikan Masyarakat. 

Tetamu VIP bersama barisan tenaga pengajar 

Pengenalan ReLY 

ReLY merupakah akronim :

R – Revolution of Learning
E – Electronically Economics
L – Leverage Approach
Y – Yeowman Service


Kronologi ReLY 

Melalui infografik kronologi di bawah, dapat lihat  bagaimana evolusi pembelajaran atas talian yang semakin mudah di akses dengan menaik taraf kelas online kepada sistem aplikasi yang lebih memudahkan pelajar. 

Korang perasan tak di kronologi di atas ada FREE CLASS? Bermula 16 September dan berselama 2 minggu akan bermulanya kelas percubaan PERCUMA . So jangan lepaskan peluang, jom ajak anak-anak menyertai kelas percuma ni! Kita sebagai ibubapa boleh pantau dan lihat sendiri keberkesanan ReLY dalam mendidik anak-anak secara online. 

Matlamat ReLY 


KEUTAMAAN
  • Pelajar boleh memilih sendiri subjek kegemaran dan guru yang disukai.

FUNGSI

  • Mempunyai fungsi interaktif dan menarik

MODUL
  • Nota dan set soalan boleh dimuat turun bila-bila masa

PEMBELAJARAN

  • Kelas pembelajaran secara lintas langsung, rakaman disediakan secara PERCUMA

Dengan objektif yang jelas seperti di atas, huda yakin ReLY bakal menjadi aplikasi nombor satu pilihan pelajar seluruh Malaysia! 


Manfaat Tawaran ReLY

Bagi huda, tawaran menarik berikut sangat berbaloi untuk kita semua ibu bapa daftarkan anak-anak di ReLY. 


  • Khairat Kematian
  • Tabung PIBG
  • Baucar
  • Bantuan Peralatan Pendidikan
  • Insentif Kewangan Permulaan IPT
  • Insentif Kecemerlangan Peperiksaan
Korang boleh daftar anak-anak menggunakan aplikasi ReLY ni dengan yakin sebab semua tenaga pengajar yang "power" bukan biasa-biasa tau! 

Berikut senarai barisan guru IKON ReLY 





Okay mesti korang tertanya-tanya, berapa kos nak langgan aplikasi pembelajaran atas talian ReLY ni? Jom huda share pakej yang ditawarkan seperti berikut :- 








Berbaloi ke hantar anak-anak masuk kelas online ni? Bagi huda sangat-sangat berbaloi demi masa depan yang cerah untuk anak-anak kita. Perintis pemimpin masa depan,harus lah bijak manfaatkan masa yang untuk belajar walau di mana sahaja berada, semuanya di hujung jari dengan ReLY. 

Tak percaya? Boleh tengok sendiri beberapa testimoni pelajar . 



Sekian sharing huda hari ni. Jom rebut peluang rasai sendiri bagaimana ReLY boleh membantu pembelajaran anak-anak kita dengan daftar kelas percuma bermula 16 September ni.  Dengan adanya aplikasi ReLY ini lebih memudahkan anak belajar online. Ni aku kongsikan 8 sebab ReLY Aplikasi Kelas Online Terbaik  berdasarkan dari pengalaman dia sendiri. 



Maklumat lanjut mengenai ReLY , sila layari laman sesawang : www.relyedu.com

Post a Comment

0 Comments