Tips Cepat Nak Happy dan Lupakan Masalah- Jom Main Games di Play.Org , Ada 700 Games Untuk Korang Release Stress




Tips Cepat Nak Happy dan Lupakan Masalah- Jom Main Games di Play.Org , Ada 700 Games Untuk Korang Release Stress |
Dalam hidup ni, kita memang tak boleh nak lari dari masalah dan ujian. Ada sahaja , sama ada kecil atau besar.  Macam minggu ni, huda agak stress dan serabut dengan berurusan dengan PR yang tiba-tiba senyap jer bila nak claim duit dan reward lepas buat task. haish, kadang rasa macam membazir jer kita fikir benda yang negatif. Korang pernah dengar tak ... 

For every minute you’re angry do you lose sixty seconds of happiness?

So huda pun terus on laptop dan main games di website plays.org/games


Actually lepas buka website, memang rambang mata nak pilih main game yang mana.



Dan huda paling suka main game ni - Disney Bubble Burst Game , sebab tengok watak disney comel-comel dan games pun jenis rileks jer.  


Main game Disney Bubble Burst Game disini : https://plays.org/disney-bubble-burst/





Setiap kali berjaya , keluar ayat ini..
YOU DID IT !

Secara tak langsung, ia menaikkan semangat dan confident bila dapat compliment macam ni kan! Serius memang berkesan nak tukar mood negative kepada mood yang positive , ceria dan happy!

Sebenarnya banyak manfaat kita bermain games ni. Tak semestinya kita dah dewasa ni tak boleh nak luangkan masa main game. Semuanya sangat bagus untuk mental health kita.
So kalau anak-anak kita main game, kita kena support dan bagi mereka main. Namun jangan main berlebihan sampai boleh memudaratkan kesihatan pulak yer. Sesungguhnya semua benda kita harus bersederhana. 

Kelebihan Main Games di Play.Org 

Huda sangat sarankan korang main game online jer di website Play.Org ni sebab boleh jimat space komputer dari kena install dan jimat duit juga sebab FREE jer! 
Nak main just klik jer website https://plays.org/games/, kemudian pilih games korang berkenan. Dengan 700 pilihan pastinya ianya buatkan korang teruja nak main! Dan senarai games dalam website ni keep updating tau, so korang boleh enjoy new games soon! 

Okay lah korang, huda nak sambung main game lagi! Nak terokai "adventure" main game lain pula di Plays.Org ni, banyak games menarik. Lagi best  bila dapat main bersama keluarga. 

Post a Comment

1 Comments

fizalinolie said…
Game kat sini takde iklan yang menganggu. Tu yang bestnya.