Superbytes Energy Cubes -Campuran Oat & Kurma , Snek Terbaik Untuk Mommy



Hye , Assalamualaikum semua pembaca blog CeritaHuda.Com. Kali ni huda nak sharing satu snek sihat yang huda amalkan sejak awal bulan ni. Benda best ni kenalah sharing dengan korang kan? Superbytes Energy Cubes ini merupakan snek tenaga berkhasiat campuran oat dan kurma keluaran Supercube. Snek sihat ni sangat disyorkan di amalkan untuk semua mommy di luar sana sebagai milk booster dan juga untuk tenaga berpanjangan dalam menempuh hari yang mencabar dalam mengalas tugas ibu yang tak pernah berhenti buat kerja. Sama ada kerja di rumah atau di pejabat.

Superbytes Energy Cubes -Campuran Oat & Kurma , Snek Terbaik Untuk Mommy



Keistimewaan Superbytes


Keistimewaan Superbytes Energy Cubes pastinya formulasinya yang sangat bermanfaat untuk kesihatan. Bentuk kiub dan packaging yang mudah di bawa ke mana sahaja juga sangat bagus bagi huda yang kerap travel ni. Untuk ibu menyusu dan hamil, yang sentiasa lapar tu, wajib letak dalam handbeg masing-masing okay!



Kandungan Superbytes


Superbytes Energy Cubes mengandungi white malt, oat bran, dates, golden raisin, puree dates, golden syrup dan white chocolate compound.

Bila Nak Amalkan Superbytes ?




Untuk mommies, korang boleh amalkan sebagai meal replacement, in case so busy tak sempat nak makan tu kan.. Time puasa tu boleh juga amalkan ketika sahur. Untuk breastfeeding mommies Superbytes ni sangat bagus tau di amalkan sebagai milk booster. Boleh amalkan ketika lunch snacks dan juga sebelum atau selepas workout as energy cubes. So berbaloi sangat beli superbytes ni , banyak betul manfaatnya!




Kelebihan Superbytes

  • Memberi tenaga kepada ibu mengandung dan menyusu
  • Berfungsi sebagai milk booster dan melancarkan pengaliran susu badan
  • Boleh diambil sebagai sarapan ringan dan sesuai untuk yang sibuk bekerja
  • 100% semulajadi, rendah kalori dan rendah indeks glisemik (GI)
  • Perut kenyang lebih lama
  • Sesuai diambil untuk anak-anak dan pelajar sekolah
  • Grab-and-go snack dan memudahkan rutin workout
  • Rasa yang sangat menarik dan lazat. Makan seperti coklat.
  • Senang dibawa dan disimpan.

Bagaimana Rasa Superbytes?




Masa huda bagi akak huda try ni, dia tanya sedap ke? Macamana rasanya. Bagi huda, huda sangat suka sebab rasa manis white chocolate, kismis, kurma dan juga serat dari Oats memang perfect balance untuk taste buds huda. Bila makan, eh tak perasan tau sekejap jer habis satu pek superbytes ni. Sampai huda terpaksa simpan dalam almari, risau depan mata laju jer habis nanti. Serius sedap sangat, dan sangat berkhasiat. Untuk mommies yang biasa hadapi sweet craving tu, rekemen korang makan jer Superbytes ni, memang puas hati tau!




My favourite healthy snacks!

Bagaimana Nak Dapatkan Superbytes?



Superbytes Energy Cubes ini, korang boleh dapatkan melalui agent SuperCube.my , boleh klik di pautan di bawah :-

Website: supercube.my
Facebook: Supercube HQ
Instagram: Supercube HQ Malaysia
Tiktok: Supercube HQ
Agent Website: agent.supercube.my



Post a Comment

1 Comments

Anonymous said…
Hai, kmk agent Supercube Kuching & Kota Samarahan.. Whatsapp 0148963055 mun berminat dgn product Supercube okay💋