SLAÉ Cosmetics Tahan Lama Seharian DiLuar Make Up Masih Cantik!


SLAÉ Cosmetics Tahan Lama Seharian DiLuar Make Up Masih Cantik! | Hye Korang! Huda nak share cerita sikit hujung minggu ni. Korang ada masalah tak make up cepat sangat hilang seri especially bila pakai pergi kerja 9 sampai 6 petang? Lagi-lagi bila kena panas, habis cair make up. dah comot muka tu kan.. Tak best betul kalau ada masalah macam ni kan? Selain itu, waktu panas nak kena apply sunscreen lagi, kemudian nak kena touch up dengan bedak. Mujur huda dah jumpa solusi make up tahan lama siap dengan fungsi macam sunscreen sekali!
 



Produk favourite huda dari SLAÉ Cosmetics semestinya Bare & Boujee Cushion Foundation dimana ianya merupakan hot selling SLAÉ Cosmetics kerana ia mengandungi SPF 50 ! So selain berfungsi sebagai foundation ianya juga dapat melindungi kulit dari sinaran UV matahari yang bahaya.

Bare & Boujee Compact Powder huda guna selepas foundation , ia sangat bagus untuk memberi effect matte , so atasi kulit berminyak. Kesannya tahan lama untuk mengekalkan kulit matte dan kurang berminyak selepas bekerja berjam-jam dan ianya juga mengandungi SPF20 untuk perlindungan kulit.
Memang best Bare & Boujee Compact Powder ni, tekstur ringan, dan menutup cela dengan mudah dan cepat. So jimat masa kan tak payah nak touch up banyak kali!

Next, huda suka sangat dengan Bloom This Way Powder Matte ( Sakura Blossom)!  Lipstick ni ada direka dengan Teknologi Ultra colour Natural yang dirumus khas dengan minyak alpukat dan minyak biji delima untuk melembapkan bibir dengan warna yang menarik serta mencantikkan bibir. Tekstur berkrim dan licin mudah disapu pada bibir dan kemasan ultra matte serta selesa sepanjang hari.

Bloom This Way Powder Matte (Sakura Blossom) berfungsi untuk menutup bibir yang gelap. Berpigmen, jadi walaupun dipindah semasa makan dan minum, warnanya masih kekal di bibir. Best kan?

Selain guna untuk bibir, huda juga jugakan sikit untuk blusher dan juga eye shadow.  


3 Produk ni memang selalu huda bawa pergi mana-mana, time travel atau balik kampung dan juga pergi kerja. Mudah kerja dan cepat jer nak make up, Tak payah nak pakai sunscreen dan macam-macam produk lain. 3 items ni huda dah cukup puas hati untuk tampil cantik dan berkeyakinan untuk keluar. 


Okay, make up dah on point dan rasa cantik dengan SLAÉ Cosmetics! Jom kita keluar hujung minggu, keluar dengan keluarga tersayang. 

Setelah keluar rumah dari awal pagi sampai ke petang, dengan terik cuaca cahaya matahari, huda tak risau dah sekarang. Sebab  SLAÉ Cosmetics memang terbukti tahan lama dan kulit kurang berminyak! 


Nampak tak muka masih glowing dengan make up masih cantik time balik rumah. Nak sambung berjalan sampai ke malam pun boleh ni kan? hehe.. 


Apa Kata Huda Lepas Guna SLAÉ Cosmetics?
Okay, huda summarizekan yer.. Lepas guna satu persatu produk SLAÉ Cosmetics , memang sangat puas hati sebab :-

  • Make up dengan warna Pigmented tapi easily to remove, so its MESRA WUDUK
  • Tiada bahan kimia berbahaya, tiada paraben, tiada alkohol, tiada wangian, ada jaminan care4u, diperbuat dari bahan2 semulajadi
  • Tahan lama, sesuai untuk wanita bekerjaya dan sibuk mencari rezeki 9-6pm
Perfect untuk  #THE MAKEUP FOR WORK

Overall, huda memang rekemen korang beli SLAÉ Cosmetic sebab ianya local brand yang komited to empower working women and busy women dan 100% natural and cruelty free!

Macamana nak dapatkan SLAÉ Cosmetics?

Korang boleh beli pautan berikut dan jangan lupa masukkan kod diskaun tau!

[Coupon Code for 10% OFF : Huda]
[First Time Purchase, will get extra 15%!]

[Coupon Code for 10% OFF : SLAEHuda]

Untuk kenali SLAE Cosmetics lebih lanjut, boleh layari, follow, like dan join SOCIAL MEDIA SLAE di :




Telegram

Nak bercakap dengan BEAUTY CONSULTANT SLAE untuk bantu pilih warna-warna yang sesuai dengan TEKSTUR DAN WARNA KULIT anda, boleh terus klik di sini untuk Whatsapp team SLAE : http://wasap.my/60192225712/SLAECosmetics


Post a Comment

1 Comments

Sis Lin said…
Mesra wudhuk tu yang kita cari, nanti boleh try laaa