Teknologi Hijab Scalp Biotics - Safi Shayla Untuk Rambut Sihat, Segar & Lebat



Teknologi Hijab Scalp Biotics - Safi Shayla Untuk Rambut Sihat, Segar & Lebat |
Hye semua! Busy ke tu packing barang balik kampung? jangan lupa tau packing sekali syampu Safi Shayla dengan teknologi Hijab Scalp Biotics. Baru la kita semua wanita berhijab ni terasa segar walau pakai hijab sepanjang hari ketika hari raya yang bakal menjelang nanti. 

Teknologi Hijab Scalp Biotics - Safi Shayla Untuk Rambut Sihat, Segar & Lebat 


Safi Shayla, Pakar Rambut Wanita Berhijab (Hijab Haircare Expert) kini dipertingkatkan dengan teknologi pertama Breakthrough Hijab Scalp Biotics. 




Rumusan Revolusi Teknologi Hijab Scalp Biotics Pertama di Dunia

Memperkenalkan rumusan revolusi teknologi Hijab Scalp Biotics pertama di dunia! Ia mampu mengembalikan semula keseimbangan microbiome kulit kepala anda dengan rumusan probiotik yang dicipta khas bagi membantu penumbuhan bacteria baik. Asas kulit kepala yang lebih kuat menjamin rambut yang sihat dan cantik.

Hasil penyelidikan Safi Research Institute (SRI), kesihatan mikrobiom kulit kepala wanita yang berhijab didapati kurang seimbang berbanding dengna kulit kepala yang tidak berhijab. Komposisi bakteria jahat yang ada pada permukaan kulit kepala adalah berlebihan daripada bakteria yang baik. Ini semua adalah akibat faktor cuaca yang panas dan lembap negara kita. Hasilnya, pelbagai masalah kulit kepala dan rambut seperti kelemumur, rambut gugur dan kulit kepala berbau gatal mudah berlaku kepada wanita berhijab. Oleh itu, rambut berhijab perlukan penjagaan yang mantap.

Kombinasi 7 Bahan Alami – Habbatus Sauda, Zaitun, Kurma, Delima, Buah Tin, Saffron & Madu yang membekalkan nutrient untuk kesihatan kulit kepala.


Top 5 Variasi Rumusan Khas Syampu Safi Shayla Eksklusif Untuk Wanita Berhijab






Bagi membantu mengatasi masalah rambut kepam yang sering dialami oleh wanita berhijab, rangkaian Safi Shayla juga dipertingkatkan untuk memberi haruman yang berpanjangan sehingga 72 JAM! walaupun kita berhijab sepanjang hari.  Safi Shayla diperkuatkan dengan tujuh Habatus Sauda Complex untuk membekalkan nutrien yang secukupnya kepada kulit kepala dan rambut.

  • Syampu Anti Kelemumur Safi Shayla (Biru) : berkesan mengatasi masalah kelemumur dengan menghilangkan 99.9% penyebab kelemumur, serta melegakan kegatalan kulit kepala dengan sensasi dingin.
  • Syampu Kawalan Rambut Gugur Safi Shayla (Oren) : menguatkan struktur rambut daripada akar, kurangkan keguguran rambut dan membaiki rambut yang rapuh.
  • Syampu Licin Terurus Safi Shayla (Pink) : melembutkan dan melicinkan rambut yang kering dan susah diurus. Rambut licin, lembut dan senang disikat, tidak lagi frizzy dan serabut.
  • Syampu Segar Bermaya Safi Shayla (Hijau Muda) : rasa segar dengn sensasi dinginnya, syampu ini akan membersih secara mendalam & kurangkan minyak kulit kepala agar rambut ringan, segar dan bermaya.
  • Syampu Itch Kontrol Safi Shayla (Hijau Tua) : hilangkan kegatalan kulit kepala segera dengan sensasi dingin agar rasa lega dan selesa.




Dapatkan Safi Shayla sekarang di mana-mana stor berdekatan korang seperti Mydin, Econsave, Lotus, 99 Speedmart, Giant, TF Value, Watsons, Guardian dan sebagainya. Atau korang boleh saja dapatkan melalui laman e-dagang rasmi Wipro Unza di Shopee .

Post a Comment

0 Comments