Tahniah Jajja Chinta dan Team Atas Pencapaian Hebat di Majlis Gala Award Dinner.


Tahniah Jajja Chinta dan Team Atas Pencapaian Hebat di Majlis Gala Award Dinner.   |
Pada 29 Januari 2022 yang lalu , huda berkesempatan menghadiri majlis meriah Gala Award Dinner Jajja Chinta yang berlangsung di Paya Bunga Hotel ,Kuala Terengganu. Sebelum ni huda pernah dapatkan servis gunting rambut di salon Jajja Chinta, huda memang suka dengan servis dan juga produk hair cara jenama Jajja Chinta. Jadi huda memang sangat teruja bila berpeluang sama-sama memeriahkan majlis ini dan meraikan kejayaan team Jajja Chinta sepanjang tahun 2021. 


Tahniah Jajja Chinta dan Team Atas Pencapaian Hebat di Majlis Gala Award Dinner.   

 Huda dan bersama blogger sisgee.com yang turut hadir sama memeriahkan majlis Gala Award Dinner Jajja Chinta 

Di awal majlis Gala Award Dinner Jajja Chinta, para tetamu mengetahui sejarah dan dugaan yang terpaksa di hadapi oleh Jajja Chinta akibat Pandemik COVID19. 

Pelbagai dugaan dan cabaran yang ditempuhi dalam tahun 2021. Jajja Chinta menganjurkan macam-macam program keusahawan bagi merealisasikan impian dan membantu usahawan untuk bangkit semula selepas krisis pandemik. Dalam tahun 2021 seramai 10,000 usahawan telah menyertai Jajja Chinta. Berbanding tahun lalu, 2020 hanya 5,000 usahawan. 

Pada tahun 2021 juga Jajja Chinta turut di uji apabila beberapa pekerja terkena jangkitan COVID 19 dan salon Jajja Chinta terpaksa ditutup sementara.

Alhamdulillah, Allah berikan peluang kedua untuk Jajja Chinta bangkit dengan perniagaan haircare secara atas talian yang mendapat sambutan amat menggalakkan. Atas rezeki kurniaan Allah Jajja Chinta turut berkongsi rezeki denganmenghulur bantuan kepada rumah anak yatim dan kebajikan yang memerlukan. Termasuk juga bantuan kepada mangsa banjir melalui program Bantuan Jajja Prihatin.



Founder Jajja Chinta - Puan Jajja Elyana

Sejarah Perniagaan Jajja Chinta


Puan Jajja Elyana bermula dari bawah dari sekadar tukang gunting rambut pada usia beliau 19 tahun dan kini memiliki empayar bisnes Jajja Chinta yang mashyur dan berjaya.Perniaagaan Jajja Chinta bermula pada tahun 2013. Namun pada tahun 2015, puan Jajja Elyana ingin menutup kedai rambut beliau kerana tidak mampu untuk membayar sewa kedai. Kemudian puan Jajja Elyana mula berkecimpung dalam bisnes penjualan produk haircare dengan menjadi agen dan mendapat sambutan yang sangat mengalakkan dari masyarakat setempat.Kemudian beliau melancar produk hair care sendiri dengan jenama sendiri pada 2017. Dan terus maju dan berkembang sehingga hari ini.



Rangkaian Produk Jajja Chinta



Adakah anda alami masalah rambut seperti :-
  • Rambut Rosak
  • Rambut Kembang
  • Rambut Bercabang
  • Rambut kasar
  • Rambut Kusut & berbau
  • Rambut Uban
 
Produk hair care dari Jajjan Chinta lengkap dengan hair shampoo, serum, hair mask dan hair tonic adalah penyelesaian terbaik untuk rambut yang bermasalah.  Kehebatan produk hair care Jajja Chinta ni dapat merawat masalah rambut kembang dan bermasalah. Untuk anda yang tiada masa untuk ke salon, bolehlah menggunakan produk hair care Jajja Chinta di rumah.


Cawangan Jajja Chinta


 Billboard Jajja Chinta di Batu Buruk, Kuala Terengganu

Terdapat 4 cawangan Jajja Chinta
  • Tanjung
  • Dataran Austin Gong Badak
  • Wakaf Beruas
  • Dungun

 Peluang Menjadi Rakan Niaga ( Agen / Stokis ) Jajja Chinta


Untuk anda yang berminat nak jana duit , di Jajja Chinta membuka peluang yang terbuka luas untuk anda. Tanpa modal pun boleh sertai team Jajja Chinta. Pihak Jajja Chinta mencari 50, 000 wanita-wanita yang ada masalah rambut dan berpeluang menjana pendapatan hanya dari rumah

Jajja Chinta juga menyasarkan jualan sebanyak 30 juta tahun ini berbanding tahun 2020 6.2 juta dan tahun 2021 10 juta.

Wanita Bangkit Berjaya 2022

Jajja Chinta bertekad untuk melahirkan lebih ramai lagi usahawan yang berjaya.

 



Untuk maklumat lanjut tentang Jajja Chinta , ikuti mereka di laman sosial :-

Post a Comment

0 Comments