Rahsia Kulit Glowing & Sihat Dengan Cosmoderm Glow - C



Rahsia Kulit Glowing & Sihat Dengan Cosmoderm Glow - C | Psst.. nak tahu tak rahsia huda tampil cantik, kulit sihat dan glowing? Penting tau kita jaga kulit wajah kita, lagi lah huda menginjak usia pertengahan 30 an, nak kekal awet muda dan dan elakkan premature aging. Pilihan terbaik haruslah skincare yang ada kandungan vitamin C. Nak tahu bagaimana vitamin C boleh bantu korang dapatkan kulit yang sihat, cantik dan glowing?



Rahsia Kulit Glowing & Sihat Dengan Cosmoderm Glow - C




Baru-baru ni huda berpeluang  mencuba rangkaian produk terbaru dari Cosmoderm iaitu Cosmoderm Glow-C. Ini lah isi kandungan dalam kotak "oren" yang ada 5000 mg Vitamin C - Cosmoderm Glow C 
Bright & Bouncy Skin! 
Cosmoderm Glow-C terdiri daripada Glow-C Detox Cleansing Gel, Glow-C Radiance Toning Essence, Glow-C Super Boosting Serum dan Glow-C Brightening Mosture Solution.



Nak tahu bagaimana Vitamin C boleh bantu kita milik kulit yang cerah, sihat dan glowing?




Manfaat Vitamin C untuk Kulit 



Cara Guna Cosmoderm Glow - C


Dalam rangkain Cosmoderm Glow-C ni ada 4 jenis produk yang harus digunakan. Huda sangat suka dengan packaging Cosmoderm siap letak nombor pada setiap produk, takde lah kita tersilap step dalam skincare rutin kita setiap hari.

1) Cosmoderm Glow-C Detox Cleansing


Cosmoderm Glow-C Detox Cleansing diformulasi dengan gabungan Orange Essential Oil, so bau dia memang refereshing tau!  Ia membantu membersihkan wajah dari kotoran dan pencemaran yang melekat pada kulit wajah. Ia juga membantu detox kulit wajah dari radikal bebas yang berbahaya.  Lepas cuci kulit muka terasa lembut dan segar. 

2) Cosmoderm Glow-C Radiance Toning Essence



Cosmoderm Glow-C Radiance Toning Essence diformulasi dengan gabungan Orange Essential Oil dan juga 500mg vitamin C. Ia membantu meningkatkan daya serapan kulit wajah, supaya kulit bersedia untuk step seterusnya dalam skincare rutin. Ia juga merangsang penghasilan skin protein fiber.  




3) Cosmoderm Glow-C Super Boosting Serum





Cosmoderm Glow-C Super Boosting Serum diformulasi dengan gabungan Orange Essential Oil dan juga 5000mg vitamin C. Ia sangat berkesan memudarkan kesan dark spot dan juga hyperpigmentation. Ia juga melindungi kulit dari photodamage dan free radicals. 



Keistimewaan Cosmoderm Glow-C Super Boosting Serum ni boleh buatkan kulit wajah jadi "bouncy" . Ia membantu plumping out kulit, so kulit kedut dan fine lines akan berkurangan! Menarik kan efek ni serum ni!

4) Cosmoderm Glow-C Brightening Moisture Solution


Cosmoderm Glow-C Brightening Moisture Solution  diformulasi dengan gabungan Orange Essential Oil dan juga 1000mg vitamin C.  Step terakhir dalam skincare rutin yang sangat penting untuk pastikan kulit sentiasa lembab . lembut dan segar. Ia juga merangsang skin regeneration. Kesan bouncy dan glowing makin ketara lepas guna   Cosmoderm Glow-C Brightening Moisture Solution. 



Pengalaman Lepas Guna Cosmoderm Glow-C 





Sebelum huda gunakan Cosmoderm Glow - C



Selepas huda gunakan Cosmoderm Glow - C

Biarkan gambar berbicara... kulit muka huda sebenarnya kusam, ada  fine line dan dark spot juga. Lepas guna Cosmoderm Glow C, paling jatuh cinta efek glowing pada wajah. Even duduk dalam rumah tak hadap matahari pun still rasa cantik dan glowing.  




Huda gunakan rangkaian produk Cosmoderm Glow - C memang yakin , sebab ianya bebas semua bahan kimia berbahaya. Bau fresh dan wangi dari Cosmoderm Glow- C dari Orange Essential Oil , bukan bau tiruan.  Memang segar betul lepas lakukan skincare rutin dengan Cosmoderm Glow-C . 


Huda sangat rekemen korang try Cosmoderm Glow-C yang terbaru ni. Konfem korang akan jatuh hati juga! Dapatkan rangkaian produk Cosmoderm ni Watson berhampiran anda atau boleh dapatkan di atas talin. 
 Untuk maklumat lanjut, boleh dapatkan info di pautan kat bawah ini :

Website : www.cosmoderm.com.my

Watsons : Cosmoderm

Instagram : @cosmoderm

Facebook : Cosmoderm



Post a Comment

9 Comments

Ezna Khalili said…
Vitamin C boleh buat muka glowing lagi. Bestnya set ni ye?. Kena check it out jugak la.
Fadima Mooneira said…
Looks like a good product to try. I like all the ingredients in the product. Thank you for sharing your review with me.
Eintan Nurfuzie said…
ritu warna pink untuk kulit bermasalah.. kali ini oren pulak.. confirm kaya engan vitc.. bgus untuk kulit.. best juga ini.. boleh mencuba
dah guna dan terbukti.menjadikan kulit kita flawless, cerah sekata dan anjal
Wawa Ashihara said…
Tak sangka Cosmoderm ada keluaran baru berasaskan vitamin c... Mesti ramai yg guna lepas ni..... Boleh la cuba sbb best produk ni
Sis Lin said…
Waaa bagus juga ni, sincare dah pakej dengan vitaminC, so memang kulit akan jadi sihat luar dan dalam.. boleh cuba nanti..
Kitkat Nelfei said…
Kulit kita pun memerlukan Vitamin C yang mencukupi kan.. this Cosmoderm brand is good kan... tengok ramai yang give good feedback about products ni...
Zharif Azis said…
Wahhh bagusnya ada produk yg boleh boost glowing skin kita. Nanti boleh cuba nie. Umur pon makin meningkat. Mula dh nampk2 penuaan tu
Airah said…
Teringinnya nak cuba cosmoderm range ni sebab kte peminat vit c dalam skincare. Nanti nak beli laaa. Packaging dia pun cantik sangat