Biotropics Men’s Formula - Bantu Suami Kekal Bertenaga dan Sihat

Encik suami tulang belakang keluarga, maka kesihatan dia memang huda akan usaha jaga sebaik-baiknya. Dari segi makanan dan supplemen tambahan huda akan sediakan , senang dia nak tinggal suap masuk mulut jer. Faham-faham jer la orang lelaki ni, bila sibuk bekerja memang fokus ; benda lain semua dia lupa. hehe... Tu la tugas surihati encik suami, jaga si dia serba serbi. Kesihatan suami sumber kebahagiaan isteri , maka huda akan pilih supplemen yang terbaik untuk encik suami amalkan supaya kekal bertenaga dan sihat. 

Biotropics Men’s Formula - Bantu Suami Kekal Bertenaga dan Sihat  

Ni dia supplemen yang huda bagi suami makan setiap hari, keluaran syarikat No.1 peneraju herba bertaraf farmaseutikal, Biotropics Malaysia Berhad.



Formulasi Biotropics Men’s Formula



  • Tongkat ali – Meningkatkan stamina kelakian (Testosterone Booster)
  • Devil’s Thorn – Melancarkan peredaran darah dalam zakar
  • Horny Goat – Meningkatkan tahap libido
  • Maca Root – Tingkatkan kualiti air mani
  • Cordyceps – Memudahkan proses sintesis dalam badan
  • Ginseng – Memberi kecergasan dan menyegarkan badan

Keistimewaan Biotropics Men’s Formula

  • Physta® adalah teknologi premium penghasilan ekstrak akar Tongkat Ali yang mudah larut, formulasi ini dipatenkan untuk mendapatkan komponen bioaktif yang sempurna.
  • Inovasi ini dipatentkan melalui kerjasama Kerajaan Malaysia dengan M.I.T. (Massachusetts Institute of Technology – USA)
  • Rumusan Physta diperkaya dengan herba tradisional lain untuk meningkatkan kesihatan.

Biotropics Men’s Formula - Selamat Ke  Nak Amalkan?

Banyak "jamu moden" di pasaran kan? Sebelum makan kena semak dulu macam-macam aspek keselamatan dan sijil halal. 

  • Mendapat kelulusan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) 
    • No: MAL16020012T
  • Diiktiraf oleh Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM) .
    • Nombor rujukan halal: JAKIM/(S)/(22.00)/492/2/ 1 015-11/2009
  • Satu-satunya pengeluar herba bertaraf klinikal di Asia Tenggara yang diluluskan oleh International Food & Drug Administration (USFDA) – badan berdaftar antarabangsa yang menilai keberkesanan produk-produk herba farmaseutikal.
    • FDA Regisration No : 17398346178

InshaAllah dengan pengiktifaran di peringkat lokal dan antarabangsa ni buat sangat yakin nak suami amalkan setiap hari. 

Biotropics Men’s Formula ini menggunakan kapsul sayuran , maka ia sangat bagus dan mudah menyerap ke dalam tubuh badan. 

Menurut Dr. Ismail Tambi, produk ini :- 


SELAMAT, BERKESAN, HEBAT 



Kesan Biotropics Men’s Formula Lepas 2 minggu Suami Amalkan



Cenggini hah huda bagi 👍👍
Hehe, haruslah puas hati produk power kot!  Sejak last month suami rajin work out ( misi nak sihat dan kurus katanya ) , before ni memang nampak lah dia letih sikit, tapi lepas amalkan Biotropics Men’s Formula still nampak dia bertenaga sampai ke malam. 

Sejak dia masuk kerja company baru sampai ke malam dia ada meeting, tu kesian kadang-kadang before pukul 9 pagi dah masuk office, habis kerja petang punch kad. Malam ada juga kena attend training. So memang baguslah produk ni di mana ia  berfungsi meningkatkan kecergasan , memulihkan tenaga dan kesihatan lelaki. Walau sesibuk mana bekerja , tanggungjawab sebagai suami , si dia sentiasa berikan yang terbaik.. ( ish, tak boleh nak diskus lebih-lebih..hehe) 

Kesimpulannya  produk ni memang hebat dan rekemen korang juga bagi encik suami amalkan. Nak bahagia rumahtangga kena la usaha dan sentiasa amalkan kehidupan yang sihat. Supplemen jangan di lupa sebab kadang-kadang diet harian kita tak dapat bekalkan cukup sumber tenaga untuk kita perform yang terbaik! Especially korang yang berusaha nak dapat zuriat wajib okay amik Biotropics Men’s Formula ni. Kita usaha yang terbaik dan bertawakal. InshaAllah , rezeki tak pernah lewat walau sesaat yang penting usaha! 

https://www.mens-formula.com/

Untuk maklumat lanjut:

Website: https://www.biotropicsmalaysia.com/

Facebook: Biotropics Malaysia Berhad

Instagram: @biotropicsmalaysia


Post a Comment

8 Comments

Leezarewritten said…
sebagai isteri memang selaluyer kita yang akan lebih particular bab2 ni. kalau kita tak ingatkan pasal kesihatan memang dia orang buat tak tahu..kena selalu ingatkan...
Bella Jamal said…
Macam familiar je pengasasnya. Lupa dah nama. dulu produk dia viral kan. boleh guna tanpa was-was sb ada kelulusan dan halal.
Izaramli said…
Supplements ni penting jugak sebenarnya sebab kita makan pun tak jaga. Banyak jugak ya khasiatnya. Boleh cuba jugak untuk husband nanti ni.
bagus ni boleh rekomen dkt suami.. mmg bagus utk kesihatan lelaki
Mahamahu said…
Ada pengesahan KKM dan JAKIM jadi memang yakin untuk di ambil sebagai makanan kesihatan lelaki hehehe bagus ni tuk para suami... kalau yang bujang mcm mana lak wakakaka...
Firzz Radzi said…
Sama.. Saya pun amalkan mens formula...
Aisya Ismail said…
Produk-produk ni penting ada kelulusan KKM dan Jakim.
Zharif Azis said…
wahhhh nampak baguslah produk kesihatan lelaki nie. nanti bolehlah sy cuba untuk tambah lebih tenaga. yelah, kerja seharian kadang tak ada masa utk buat exercise utk kesihatan diri. ada produk nie, bolehlah bantu2 top up energy tu.