Jom Shopping di PG MALL, Pilihan No.1 e-Commerce Platform


Jom Shopping di PG MALL,  Pilihan No.1 e-Commerce Platform  | Hye Korang semua! Happy Monday. Walau kelonggaran sekarang boleh dah shopping pergi mall. tapi huda masih suka shopping online sebab harga produk yang dijual atas talian di e-Commerce platform jauh lebih murah banding di kedai fizikal. Lagipun boleh jimat masa dan tenaga bila shopping online ni, betul tak? Hari ni huda nak ajak korang jom kita sama-sama shopping di PG Mall. 

Jom Shopping di PG MALL,  Pilihan No.1 e-Commerce Platform

Pengenalan PG MALL 



PG Mall adalah platform membeli-belah dalam talian Malaysia, yang dikendalikan oleh PG Mall Sdn. Bhd. (836625-K) dan disokong oleh Public Gold Marketing Sdn. Bhd. PG Mall bertujuan untuk menghadirkan platform perniagaan yang boleh dipercayai untuk para peniaga untuk mempelbagaikan portfolio perniagaan mereka dari perspektif global.

 PG Mall telah disahkan oleh Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan (KPDNKK) 100% pemilikan tempatan dan tidak ada unsur penjualan langsung dalam model perniagaan yang mantap. 

PG Mall mematuhi Peraturan Perlindungan Pengguna (Transaksi Perdagangan Elektronik) 2012 dengan semua persyaratan yang dinyatakan untuk melindungi pengguna dan peniaga di PG Mall. Pembeli PG Mall mempunyai pelbagai pilihan produk mulai dari Elektronik, Fesyen, Buku, Rumah & Hidup, Makanan & Minuman, Sukan & Riadah, Anak & Bayi, Kesihatan & Kecantikan, Automotif hingga E-Voucher. Dengan jumlah produk PG Mall meningkat setiap hari kerana PG Mall memperluaskan keluarga penjual untuk menjual secara dalam talian di Malaysia di pasar terbuka ini. 

Fakta Menarik Tentang PG Mall




 PG Mall telah menduduki peringkat oleh iPrice Insights sebagai pasaran dalam talian ketiga yang paling banyak dikunjungi di antara pasaran dalam talian pemilik asing yang lain di Malaysia. Laman web ini mencatatkan jumlah lawatan laman web bulanan sebanyak 1,688,500 pelawat pada laporan Q1 2020. 

Petikan dari artikel Bussines Today. Com.My , Menurut pengarah urusan, Louis Ng :- 

“Berdasarkan laporan suku ketiga 2019 iPrice, kami berada di kedudukan 5 Teratas untuk lawatan web bulanan tertinggi di antara pemain antarabangsa yang serupa, dan dapat naik ke kedudukan ketiga hanya dalam 6 bulan dengan peningkatan yang mengagumkan sebanyak 812,400 jumlah web lawatan, sehingga 1,688,500 jumlah lawatan web pasti mengejutkan, terutamanya untuk jenama homegrown seperti jenama kami, yang menjadikan kita laman web eCommerce No.1 di Malaysia. Tidak syak lagi bahawa kita sekarang secara rasmi menjadi pesaing pasaran yang serius dan akan terus berkembang secara agresif untuk menduduki tangga teratas, ”  

PG Mall juga telah bekerjasama dengan kurier Pos Malaysia Bhd, Pos Laju di bawah kerjasama strategik sebagai rakan logistik utama di rantau ini. Ini akan membolehkan pasaran menjangkau 10 juta pembeli dalam talian di kawasan bandar melalui 700 cawangan Pos Malaysia di seluruh negara. Selain kerjasama dengan Pos Malaysia, PG Mall juga bekerjasama dengan perkhidmatan kurier lain seperti DHL, GDEX, Skynet, Pgeon dan The Lorry antara lain. Bagi pengembangan pasaran, PG Mall telah bekerjasama dengan syarikat telekomunikasi terkemuka seperti Maxis, Celcom dan redOne.



PGMall Terima Pembayaran secara e-wallets dan  Payment Gateway.

Trend sekarang kan, huda suka buat payment transaksi online guna e-Wallet sebab nak kumpul points. Suka betul sebab PG Mall ni boleh shopping guna e-wallet jer! 


Payment getaway macam Ipay88, FPX dan guna pelbagai bank pun boleh. So sangat-sangat memudahkan proses sebab banyak pilihan! 


Jom korang kita shopping sama-sama di PG Mall, Ayuh support local e-Commerce Malaysia. Rancakkan ekonomi negara kita! Untuk maklumat lanjut jom klik link di bawah :- 


Website: www.pgmall.my 
Facebook: www.facebook.com/PGMallMalaysia
Instagram: www.instagram.com/pgmall.my/

#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #FreeShipping #PGMallxIprice

Post a Comment

13 Comments

Fiza Aizzawa said…
Antara platform shopping online yg kita suka terjah dan beli..
emarieys said…
murah-murah harga kat pgmall..dah ada barang yang dah aim nak beli.
flowzyeh said…
스포츠토토 I really like looking through a post that can make people think.
Also, thank you for allowing for me to comment!
flowzyeh said…
토토사이트 of course like your web site however you have to take
a look at the spelling on several of your posts. A number of them are rife with
spelling problems and I find it very bothersome to inform the truth on the other hand
I'll certainly come again again.

Nadia Johari said…
Antara shopping online yang and pilih. Air fryer pun nad beli dekat sini. Tadi baru masukkan troli vacum cordless..ehhee
racesite.pro said…
Your information was very useful to me. That's exactly what I've been looking for 온라인경마

Thanks for sharing a nice article really such a wonderful site you have done a great job once more thanks a lot 릴게임
roulettesitetop said…
Great content material and great layout. Your website deserves all of the positive feedback it’s been getting 카지노사이트
Voworlds said…
Thanks to my father who shared with me concerning this website, this web site is truly amazing.

Here is my web site - 오피월드


I would recommend your website to everyone. You have a very good gloss. Write more high-quality articles. I support you. 블랙잭사이트
Very helpful advice on this article! It is the little changes that make the biggest changes. Thanks a lot for sharing! 토토
oncagosu said…
It's actually a great webmaster. The site loading pace is incredible.
It kind of feels that you're doing any distinctive
trick. Moreover, The contents are masterwork.
you have performed a great process on this topic!

Feel free to visit my web site; 파워볼