Jom Cuba Produk Ciera Dan Sertai Peraduan Detik Indah Bersama Ciera & Giant






Jom Cuba  Produk Ciera Dan Sertai Peraduan Detik Indah Bersama Ciera & Giant | Hye korang pernah cuba produk Ciera? Jenama Ciéra mempunyai sijil Halal (JAKIM), SIRIM Eco Label, MyHijau Mark (Greentech Malaysia) di bawah kilang Good Manufacturing Practice (GMP). Produk Ciera dari Nature Profusion Sdn Bhd dianugerahkan pelbagai sijil atas kecemerlangan dan pencapaiannya dalam mencipta produk berkualiti seperti Hari Inovasi R&D Selangor 2019, Anugerah Penciptaan Hijau Terbaik (Si2TE 2019), Anugerah Pingat Emas (Si2TE 2019), Penciptaan Terbaik HOMEDEC-ITEX 2018), Anugerah Pingat Emas (ITEX 2018), Anugerah Pingat Emas (Hari Inovasi FRIM 2015), Anugerah Pingat Emas (Hari Inovasi FRIM 2013), Anugerah Pingat Gangsa (Bioinno 2010), Penemuan Terbaik dalam Sanitasi (Tandas Hong Kong) Persatuan 2009) dan lain-lain.

Jom kita kenal lebih lanjut tentang syarikat yang mengeluarkan produk Ciera ni iaitu Nature Profusion Sdn Bhd Ssyarikat ini bergerak maju mengkomersialkan teknologi anti-MRSA juga merupakan pemenang anugerah produk berasaskan tumbuhan dan herba diperoleh daripada Forest Research Institute Malaysia (FRIM). Syarikat ini dimulakan dibawah program FMBioSis yang disokong oleh FRIM dan Malaysian Technology Development Corporation (MTDC) sejak 2009 dengan FRIM menyediakan teknologi dan kepakaran manakala MTDC memainkan peranan untuk membantu pembiayaan dan memberi panduan kepada usahawan untuk berjaya dalam industri.




Produk Ciera menggunakan bahan aktif semulajadi berasaskan tumbuhan yang unik untuk membersih, membasmi kuman dan mengharum walaupun dengan kepekatan yang rendah. Teknologi yang digunakan mengekstrak tumbuhan unik seperti Aloe Vera dan Teh Hijau sebagai bahan aktif bagi menggantikan bahan kimia berbahaya namun sebatian sering digunakan seperti Triclosan, Triclocarban, Hypochlorite (peluntur), Chlorhexidine dan Alkohol melebihi 70%. Produk Ciera juga selamat kepada pengguna dan alam sekitar kerana tidak mengandungi bahan kimia berbahaya seperti Paraben, SLS, SLES and Phthalates. Produk Ciera juga mudah terbiodegradasi dan tidak kekal di alam sekitar. Ia juga terbukti membunuh 99.9% seperti Escherichia coli, Staphylococcus aureus, Candida albicans-Yeast, Aspergillus niger-mould dan Pseudomonas aeruginosa termasuk kuman-kuman kebal antibiotik (MRSA & VISA)





Produk Mesra Alam , Ciéra Eco-Friendly Multi-Purpose Disinfectant, Ciéra Eco-Friendly Multi-Purpose Disinfectant Spray, Ciéra Eco-Friendly Hand Wash, Ciéra Eco-Friendly Instant Hand Sanitizer dan Ciéra Eco-Friendly Natural Hand Sanitizer. 

Produk terlaris adalah Combo Disinfektan iaitu Ciéra Eco-Friendly Multi-Purpose Disinfectant (pekat 800ml), Ciéra Eco-Friendly Disinfectant Spray (500ml, sedia untuk digunakan).




Ciéra Eco-Friendly Multi-Purpose Disinfectant, (800ml pekat, nisbah pencairan 1: 100) adalah pembersih pelbagai penggunaan pekat untuk membersihkan, membasmi kuman dan menghilangkan bau rumah anda. Ia dapat membunuh 99.9% kuman termasuk superbug dan dapat melindungi anda dari mikrob patogen. Ia sesuai digunakan di pelbagai permukaan seperti kain, kaca, keluli kayu dan sebagainya. Ia didatangi dengan cecair pekat dan anda perlu mencairkannya dalam nisbah 1: 100 atau campurkan 1 penutup cecair pekat dengan 3 Liter air. Selain itu, ia juga tidak merengsakan kulit dan selamat digunakan. Produk ini juga dilengkapi dengan 3 wangian iaitu Lavender, Pine dan Floral.





Ciéra Eco-Friendly Multi-purpose Disinfektan Spray (500ml, siap digunakan) adalah semburan pelbagai guna yang dicairkan untuk membersih, membasmi kuman dan menghilangkan bau. Semburan ini selamat digunakan pada pelbagai permukaan seperti perabot, sofa, dapur, mainan dan tingkap. Tidak perlu dibilas dan bebas dari Triclosan, tidak beracun dan mesra alam.




Ciéra Eco-Friendly Hand Wash (500ml) dapat melindungi tangan anda dengan menggunakan pencuci tangan yang berasal dari botani dan boleh membunuh mikrob dan patogen. Ia bersifat hipoallergenik yang diuji secara dermatologi dan sesuai untuk kulit sensitif. Ia juga tidak merengsa kulit dan bebas dari Triclosan, Paraben dan SLS. Di samping itu, ia mempunyai sijil SIRIM Eco Label dan MyHijau Mark dari Greentech Malaysia. Ia dilengkapi dengan wangian oren dan mudah terbiodegradasi.





Ciéra Junior Natural Hand Sanitizer (30mL) adalah pembersih tangan yang unik dan selamat diformulasikan khas menggunakan bahan berasaskan tumbuhan dan teknologi AntivaTM yang dapat membunuh 99.9% bakteria, kulat dan virus dalam beberapa saat. Ia sesuai untuk kanak-kanak dan bebas daripada paraben serta tidak perlu dibilas. Produk ini mempunyai wangian iaitu Fruity dan Fantasy.

Produk Ciera boleh didapati di pelbagai pasaraya seperti GIANT, TESCO, MALAKAT MALL, MALAKAT GROCER, SABASUN HYPERRUNCIT dan platform dalam talian seperti SHOPEE, DUKKAN KITA dan eROMMAN. Kami juga membekalkan untuk industri seperti Perkhidmatan Pembersihan (PETRONAS, GLOBAL GLOBE (M) SDN BHD, RHEA dan CUCIMIC), Majlis Bandaraya & Institut Penyelidikan (FRIM, MBMB, MPSJ dan SIRIM), Pusat Dialisis (UEM EDGENTA, ADVANCE PACT) , Pejabat, kilang dan Makmal (MTDC, NEO PRAGMATIK, SECRET BARN & POLY XTRACT) dan Pusat Perkhidmatan Subaru. Kami juga telah mendapat kelulusan daripada Kementerian Kesihatan (KKM) untuk penggunaan hospital di bawah tahap disinfektan rendah.



PERADUAN CIERA DI GIANT








Bersempena bulan Kemerdekaan ke 64 ini, Ciéra buat julung-julung kalinya menganjurkan Peraduan Detik Indah Bersama Ciera dan Giant Eksklusif hanya di Giant. Cabutan Bertuah ini akan berlangsung pada 25 Ogos sehingga 25 September 2021. Anda berpeluang memenangi hadiah menarik seperti:
  • Hadiah Utama : Proscenic T21 Smart Air Fryer (2 Units)
  • Hadiah Kedua : Proscenic P8 Plus Handheld Cordless Vacuum (2 Units)
  • Hadiah Ketiga : Portable Nano Atomizer (2 Units)
  • Hadiah Saguhati : Produk Ciera bernila RM50

Mudah saja untuk menyertai Peraduan ini, anda hanya perlu mengikuti langkah-langkah seperti berikut:

Langkah 1: Beli

Hanya beli produk Ciera di Giant bernilai minimum RM30 dalam satu resit dan kongsikan Gambar anda bersama produk Ciera beserta slogan menarik minimum 50 patah perkataan.

Langkah 2: Whatsapp

a) Hantarkan ke Whatsapp berserta gambar resit sebagai bukti pembelian ke nombor 601128002932

b) FOLLOW FB & INSTA: @ciera.my & screenshot bukti

Langkah 3: Cabutan Bertuah







Pemenang bertuah akan diumumkan SETIAP DUA MINGGU pada hari Jumaat  di fb: ciera.my

Untuk maklumat lanjut sila hubungi di alamat :

NATURE PROFUSION SDN.BHD

Block C-G-TG1, FRIM-MTDC Technology Centre II,

Forest Research Institute Malaysia (FRIM), Kepong,

Selangor, Malaysia.

Telefon:

+603-62625776

Email: info@np.my

Post a Comment

0 Comments