HAPPY BIRTHDAY TO ME


Alhamdulillah, syukur dipinjamkan umur sehingga hari ini. Bertambah satu angka lagi umur ini dan semakin berkurang langkah perjalanan dalam hidup di muka bumi ini. Memang birthday  adalah hari yang patut nya di raikan dan dalam masa yang sama hari untuk insafi diri dan refleksi diri. 

Malam 23 hb suami dan anak decide nak sambut birthday huda. Alhamdulillah, seharian suami dan anak-anak prepare suprise untuk mama. 





Kesian papa, jauh pergi cari kek SR. sebab mama pesan jangan beli kek kat kedai lain, tekak mama makan kek SR jer. mengada sungguh..hehe... dah la banyak kek habis dia kata, makan jer la kek oreo dan new york cheese SR ni.. 




Menu special papa masak Lamb Chop. Sedap sungguh. Lamb chop ni beli dengan Kambing Perap El Furqon
Tadaaa... syok yer tengok ada tiga bungkusan hadiah untuk mama... 




Apa dalam bungkusan ni, next time lah huda reveal. for now biarlah huda simpan happiness dapat hadiah ni in my own space. Ada masa nanti huda sharing lain kali. 
 

Apa plan untuk esok 24 Ogos?

Actually plan nak picnic for whole day, tapi cuaca di terengganu sekarang tidak mengizinkan. Hujan dari pagi dan malam pula ribut. Impian nak birthday trip ke pulau pun terpaksa hold next month agaknya... 


Allah is the best planner right?

Rezeki malam a day before birthday ada client nak tempah profil syarikat dan nak pagi 24 hb. maka jalan-jalan cancel. So sad! 
Demi tunaikan hasrat client dan dalam masa sama huda nak penuhkan tabung travel, grab sahaja peluang yang datang... 

Apa Wish Birthday Tahun ni?


Nak satu benda jer.. nak balik kampung jumpa mak abah dan adik beradik semua. Tu jer... agak2 huda dapat tak birthday wish ni ???Hmm.....

Post a Comment

0 Comments