Sudio Nio Lebih Nampak Eksklusif dan Terjaga Dengan Sudio Nio Case


Sudio Nio Lebih Nampak Eksklusif dan Terjaga Dengan Sudio Nio Case
| Yeay, happy tak terkata, wishlist nak miliki Sudio Nio sudah menjadi kenyataan . Tambahan pula, huda dapat beli Sudio Nio berserta dengan Sudio Nio Case iaitu produk yang baru sahaja dilancarkan pada 10 Mei 2021 . Sudio adalah jenama AUDIO Sweden yang popular. Terkini Sudio mengeluarkan Sarung khas untuk Sudio Nio (SUDIO NIO CASE) yang di padankan dengan Sudio Nio agar lebih terjaga dan juga nampak esklusif. 

KEUNIKAN SUDIO NIO CASE




Sudio Nio Case ini sangat unik bagi huda kerana ia diperbuat berasaskan kulit tumbuhan( kulit epal ) dan bahan mesra alam. Sudio Nio Case dibuat khas untuk Earphone Sudio Nio yang kini makin popular dan menjadi pilihan utama tak kira umur dan golongan masyarakat.

Sudio Nio Case juga menggunakan bahan-bahan bio yang boleh dikitar semula, dibuat secara mapan oleh pengeluar Itali Paq Vegan Leather. Prosesnya dimulakan dengan kulit epal yang diambil kembali dari lembah Bolzano, terletak di antara bukit dan kebun anggur di utara Itali.

Kemudian dikupas, dikeringkan dan ditumbuk menjadi serbuk halus untuk membuat bahan asas yang digabungkan dengan bahan tidak toksik dan pigmen organik lain. Hasil akhirnya adalah alternatif kulit terbiodegradasi yang tahan lama dan lembut ketika disentuh. Jauh lebih baik daripada produk kulit lain, dan disahkan oleh USDA dan Vegan.

klik sini untuk maklumat lebih terperinci : https://www.sudio.com/my/apple-leather-case-nio



SUDIO NIO – WIRELESS EARPHONE TERBAIK!


Berikut adalah ciri-ciri terbaik Sudio Nio

· Hujung sayap (wing tip) dengan 4 saiz tersedia untuk keselesaan

· Jangka hayat bateri 20 jam.

· Teknologi mikrofon dwi adaptif

· Kawalan panel sentuh dan Pemasangan automatik (automatic pairing pada phone)

· Perlindungan IPX4 (water resistance)

Sudio Nio yang dilancarkan pada 11 Januari lalu tersedia dengan 4 pilihan colour yang iaitu Warna Hitam, Hijau, Putih dan Cream.



Rekabentuknya sangat menarik kecil dan mudah di bawa ke mana sahaja dan sangat selesa di pakai dalam apa jua aktiviti. Macam huda gunakan ketika bersenam, sambil masak kat dapur pun boleh dengar lagu dan podcast. Memang best.

Tambahan pula ciri Sudio Nio yang dilengkapi teknologi dwi mikrofon adaptif ini mampu menyaring ‘noise’ yang tidak di ingini ketika membuat dan menerima panggilan.

Selepas guna, memang terasa bunyi yang di dengari sangat smooth . Serius syok sungguh layan lagu dan tengok Netflix! Huda pun suka sangat dengan ciri easy pairing serta touch panel Sudio Nio yang memudahkan dan jimat masa nak set up dan tetapan touch panel pun sangat bagus.

Tetapan Touch Panel Sudio Nio

Untuk Muzik:-
  • · Play/Pause - Sentuh Sekali (earphone sebelah kiri/kanan)
  • · Undo - Sentuh Dua Kali (earphone sebelah kiri)
  • · Next - Sentuh Dua Kali (earphone sebelah kanan)
  • · Kuatkan Volume - Sentuh Tiga kali (earphone sebelah kanan)
  • · Perlahankan Volume - Sentuh Tiga Kali (earphone sebelah kiri)

Untuk Panggilan
  • · Jawap Panggilan - Sentuh Sekali (earphone sebelah kiri/ kanan)
  • · Tolak Panggilan - Sentuh Tiga Saat (earphone sebelah kanan/kiri)
  • · Jawab Panggilan - Sentuh Sekali (earphone sebelah kiri/kanan)

Beli Sudio Nio Hari Ini Dengan Kod Diskaun Ini !!




Jom grab harini juga, dan nikmati 15% Diskaun! Masukkan sahaja kod di bawah :- 

CERITAHUDA

 
Dan berita baik! Korang juga boleh dapatkan CASE NIO mesra vegan PERCUMA ini (nilai MYR 119) untuk setiap pembelian NIO dari 10 Mei - 6 Jun ( atau selagi stok masih ada) .

Tambahan pula Penghantaran adalah PERCUMA di Malaysia dan di seluruh dunia beserta jaminan 3 tahun dengan Sudio Sphere. So, sangat-sangat berbaloi kan? Rugi tau tak grab sekarang!!

Untuk Maklumat Lanjut klik sini :

Website: www.sudio.com/my/

Instagram: www.instagram.com/sudio

Facebook: www.facebook.com/sudiosweden




Post a Comment

1 Comments