Bil Eletrik Jadi Mahal Tak Lepas Guna Thermomix?



Bil Eletrik Jadi Mahal Tak Lepas Guna Thermomix? | Itu soalan yang biasa orang tanya huda. Suprisingly, bil makin murah. Percaya ke tidak? Okay baca lah sampai habis sharing huda kali ni tentang topik bil elektrik lepas guna thermomix 


Bil Eletrik Jadi Mahal Tak Lepas Guna Thermomix? 



Belah kiri bil elektrik sebelum guna Thermomix, Sebelah kanan bil eletrik lepas guna thermomix TM6 

Honestly, sebelum datang bil hujung bulan lepas, agak neves gak. Haish berapalah bil... yerlah dok guna thermomix setiap hari kot. 

sekali bil sampai, terkejut yer! Apasal bil makin murah ni?? 

Huda suspek bil turun sebab huda jarang dah guna pressure cooker.  Rice cooker pun jarang dah guna sebab masak nasi guna thermomix lagi cepat 18 minit jer! 

Lepas tu group support thermomix ada share kadar penggunaan elektrik thermomix ni.. 


Nampak tak beza lepas guna Thermomix TM6 ni?  So far, ada juga yang cerita memang tiada beza pun, kira tiada lah naik mendadak ke lepas guna thermomix ni. 

Kiraan Penggunaan Tenaga dan Kos Bil Eletrik Memasak Menggunakan Thermomix 


Berikut adalah kiraan yang boleh menjadi panduan untuk kita supaya lebih faham dan tidak gelabah risaukan bil naik sebab menggunakan Thermomix dengan kerap di rumah untuk memasak.



So berbaloi teramat sangat beli dan gunakan Thermomix ni. Dah melabur untuk beli thermomix, lepas tu jimat masa dan dapat masak dengan lebih efisiyen. Serius sangat-sangat berbaloi tau. Bukan sekadar jimat tenaga diri sendiri dari kena masak, kemas dapur malahan jimat elektrik juga! Memang syok sangat2. 


Hubungi huda dengan klik >> http://www.wasap.my/+601151044632/TM6  <<





Post a Comment

1 Comments

jj said…
Bestnya thermomix TM6 ni, dah lah seberguna pula tu. wishlist ni!
ibu bersalin
minyak urut
scrub badan