Shopping Baju Raya di Pusat Pakaian Hari-Hari Memang Berbaloi!



Shopping Baju Raya di Pusat Pakaian Hari-Hari Memang Berbaloi! | Salam 11 Ramadan. Alhamdulillah, syukur Allah bagi kesempatan berpuasa lagi tahun ni.. Lagi 19 hari nak raya kan? Korang dah mula shopping baju raya ke? Huda lega dah setel baju raya tahun ni. Kelmarin huda bawa anak-anak shopping baju raya di Pusat Pakaian Hari-Hari , memang berbaloi shopping sini. Banyak pilihan dan harganya mampu milik. Sesuai sangat zaman sekarang kita kena berjimat cermat kan...

Shopping Baju Raya di Pusat Pakaian Hari-Hari Memang Berbaloi!




Setiap kali musim raya dan musim naik sekolah, memang kitorang akan terjah Pusat Pakaian Hari-Hari.. Sebab utamanya adalah di sini, huda dapat shopping dengan puas hati sangat. Yer la, harga yang berbaloi, kualiti baju pun terbaik. Memang puas hati! Saban tahun pasti ke sini, sampai anak-anak pun tahu, nak kemana bila shopping kelengkapan baju raya seperti songkok, samping dan baju raya. 

Koleksi Raya Hari Hari 2021



Banyak sangat koleksi menarik dengan warna warni pelbagai pilihan dengan fabrik yang sangat selesa. Memang rambang mata lah nak pilih.  

Jom tengok pilihan baju kami sekeluarga di sini.


Sorang nak biru, sorang nak kelabu... Anak-anak suka baju jenis cotton dan leher teluk belanga macam ni. Lebih selesa dan tetap cantik bergaya di pagi raya..



Mama pilih baju simple jer. Minimalist design gitu... ada 3D flower di bahagian tangan dan di bawah baju. Just nice. Kain pun sedap dan sejuk.


Papa pilih baju warna biru gelap matching dengan si adik. Kain dan potongan baju ni pun cantik, Siap dah butang dan kemasan kocek yang nampak "hensem" bila papa pakai...


Settle baju, anak-anak nak beli songkok baru. Mujur ada papa melayan, sorang-sorang nak warna lain-lain.. Begitulah The Arifs,tak pernah nak sepakat beli warna sama time shopping..


Next, try samping pula. Banyak kan pilihan samping kanak-kanak kat sini? Anak-anak pilih samping yang matching warna dengan lining songkok diorang. 


Tadaaa.... Puas hati tengok anak-anak happy shopping kelengkapan baju raya di Pusat Pakaian Hari- Hari yang selesa dan lengkap semuanya. 


FREE GIFT Sempena Raya 2021


  • Freegift paket Raya untuk pembelian rm100 dan keatas bermula 23/4
  • Freegift beg purple untuk pembelian rm200 dan keatas bermula 23/4

Beli di Kedai Boleh, Beli Online Pun Boleh! 


Shopping online boleh terus klik >> www.ehari.com << atau di Shopee Hari-Hari dan nikmati diskaun 15%. Dan jika nak shopping sendiri di Gedung Pakaian Hari-Hari, ada 85 cawangan di Malaysia, Akan buka lagi 5 di Klang, Kajang, Tampin, Bukit Mertajam dan Kedah dalam tahun ini .boleh layari di www.hari.com.my untuk ketahui cawangan terdekat! Jom Shopping Baju Raya di Pusat Pakaian Hari- Hari !


Post a Comment

2 Comments

Nadia Johari said…
Pergh memang shopping kat sini murah2 dan berkualiti