Blog Post CeritaHuda.Com di 1st Page Carian Google



Blog Post CeritaHuda.Com di 1st Page Carian Google  | Apa kejayaan paling seronok bagi seorang blogger? Semestinya bila hasil penulisan blog artikel berada di page pertama carian Google. Terutama sekali, post artikel tersebut adalah review yang berbayar atau ditaja. Pastinya kita mahu servis review kita berbaloi dengan kos yang dibayar dan dikeluarkan oleh pihak client. Alhamdulillah, awal tahun 2021 ni, huda luangkan masa sebentar dan kaji pencapaian blog Cerita Huda. Com. Adakah huda bejaya deliver seperti apa yang client expect? Adakah huda berjaya kuasi penulisan artikel berstandard SEO walaupun huda hanya menggunakan platform percuma Blogspot dari Google? 


Blog Post CeritaHuda.Com di 1st Page Carian Google 


Pengalaman menulis di atas talian hampir 8 tahun di medium blog dan social media , banyak huda belajar terutama sekali menghasilkan artikel berstandard SEO - friendly yang mudah di index oleh carian Google.  Itu misi utama menulis di atas talian. Hasil penulisan kita ada orang baca serta memberi manfaat dengan memberi jawapan segala persoalan yang di cari di Google. 

Okay, perkongsian huda hari ni nak buat senarai beberapa blogpost huda yang telah menyumbang trafik organik kepada statistik blog. 

Semua screenshot di bawah huda cek melalui incognito window tabs untuk meningkat kredibiliti dan ketepatan. 



Produk Review 

Ada produk review berbayar dan ada yang huda sendiri sharing atas niat ia memberi manfaat kepada pembaca. 


1) Nakada Air Fryer Review





2) Baju Sekolah Jenama Hari-Hari 



3) KIDAONE Kids Supplemen


4) Produk Koolit




Travel / Hotel / Stay Review 


1) Legoland Hotel




2) Giman Homestay Kundasang

3) Grand Blue Wave Hotel Shah Alam

4) GBW Hotel Johor Bahru 



5) The Haven All Suites Resort Ipoh 

6) Tok Aman Bali Beach Resort


7) NH Travel Package 






Umum 

1) Cara Masak Sushi 



2) Kadar Tol Kuala Lumpur Kuala Terengganu


Promote Servis Ghost Writer | Servis Menulis Company Profile 








Alhamdulillah, meriah huda dapat mesej dari prospek client Company Profile saban hari. Boleh tambah rezeki untuk keluarga tersayang.  Memang best feeling bila client jumpa servis menulis company profile melalui blog artikel. Berbaloi, promosi di blog, tulis sekali, masuk order berkali-kali. 

Hah, memang best kan penulisan artikel dengan ciri-ciri SEO ni. Khas untuk blogger,  boleh rujuk perkongsian huda bagaimana untuk tulis blog berkualiti SEO 


Maka jangan ragu-ragu untuk gunakan khidmat review dari blogger, ia semestinya berbaloi dan paling bagus sebab bertahan lama di Google, berbanding review di media sosial semata-mata yang bersifat sementara.... 

Perlukan servis review dan kolaborasi dengan CeritaHuda.Com?

Sebarang pertanyaan boleh terus emel ke n.hudahalid@gmail.com








Post a Comment

0 Comments