Berbaloi Beli Borong Kurma Premium dengan AL HANAN – Pemborong Kurma Ajwa , Safawi dari Arab Saudi



Berbaloi Beli Borong Kurma Premium dengan AL HANAN – Pemborong Kurma Ajwa , Safawi dari Arab Saudi |  Rutin hujung bulan , tengah planning dan susun atur kerja untuk bulan depan. Huda cek sekali calendar tahun 2021 dan juga cek calendar bulan hijrah. Baru perasan kita nak sambut bulan puasa lagi 2 bulan setengah lagi. Tak lama dah tu. Dah kena ready stok kurma untuk puasa sunat bulan Rejab bulan depan. Huda juga terfikir nak borong kurma banyak sikit tahun, boleh buat bisnes dan juga sedekah nanti. Rezeki terjumpa pemborong kurma premium dari Arab Saudi iaitu Al- Hanan. Serius berbaloi huda beli borong kurma di sini. Huda paling suka beli kurma Ajwa yang terkenal dan menjadi pilihan ramai.

Berbaloi Beli Borong Kurma Premium dengan AL HANAN – Pemborong Kurma Ajwa , Safawi dari Arab Saudi 





Alhamdulillah, shipping pun laju. Lepas 24 jam dapat email confirmation order, selamat sampai depan rumah! Memang terbaik Al-Hanan Pemborong Kurma Premium ni.

Huda cuba 3 jenis kurma iaitu Ajwa VIP , Safawi VIP dan juga Mariami AAA. Sebelum kita nak menjual, haruslah cuba sendiri kan? Kalau best, memang wajib lah kongsi dengan semua!

Kurma Ajwa Kualiti Premium dari Al-Hanan




” Sesiapa yang memakan 7 biji ajwa pada waktu pagi insyaAllah dapat melindungi seseorang dari sihir dan racun sehingga waktu malam.”

Korang tengok sendiri, saiz kurma Ajwa VIP ni, memang isi tebal dan sekali masuk mulut akan rasa nak makan lagi. Rasanya tak manis sangat memang sedap di makan. Time tak puasa amalkan kurma Ajwa ni pun bagus , dalam hadis banyak cerita manfaat khasiat kurma Ajwa ni. Huda memang berkenan dengan packaging kurma Ajwa dari Al-Hanan ni. Cantikkan?
Korang boleh rujuk harga di bawah, memang berbaloi !





Pelbagai Jenis Kurma dari Al-Hanan





Al- Hanan menawarkan pelbagai pilihan kurma dengan harga borong. Zaman sekarang ni, kalau boleh semua benda kita nak beli harga yang berbaloi kan? So ini lah tempatnya , pilihan terbaik untuk korang borong kurma kualiti premium.



Kurma Mariami Gred AAA memang besar dan rasanya pun memang tinggi kualitinya.


Kurma Safawi VIP juga sering menjadi pilihan selain kurma Ajwa dan Mariami



PELUANG JANA PENDAPATAN DENGAN AL HANNAN


Huda sedang berkira-kira budget nak borong kurma premium dari Al-Hanan ni.. Korang juga boleh rujuk jadual di bawah. Jom sama-sama kita rebut peluang jana pendapatan. Jual kurma konfem laku tau, stok pun tahan lama. Jom kita sama-sama tingkatkan ekonomi keluarga dengan jadi saudagar kurma…



OEM - KURMA JENAMA SENDIRI


Selain dari peluang jana pendapatan dengan jadi ejen atau stokis Al-Hanan, korang juga berpeluang buat bisnes Kurma jenama sendiri. Menarik kan?



Hah, teruja ke tu nak borong kurma premium dengan Al-Hanan? Huda sendiri teruja tau nak beli lagi stok kurma. Untuk maklumat lanjut korang boleh klik pautan berikut :-



Post a Comment

3 Comments

Firzz Radzi said…
Kurma dia nampak fresh..
Nina Mirza said…
Kak Nina suka mariyami dan ajwa! Lagi best sebab beli harga borong dapat murah dan menguntungkan
Kurma premium jenama Al Hannan ni memang sedap. Puas hati dengan kualiti dan rasa.