KIDAONE Elderberry + Colostrum Pilihan Terbaik Suplement Untuk Anak Sihat


Cabaran hebat tahun 2020 ini dengan hampir sepanjang tahun kita hidup dalam berhati-hati menjaga kesihatan ketika Perintah Kawalan Pergerakan berfasa bermula Mac 2020 disebabkan penularan COVID 19. Sebagai ibu, huda sentiasa pastikan kesihatan anak-anak paling utama. Syukur huda ditemukan pilihan suplement terbaik untuk membantu anak-anak kekal aktif dan sihat iaitu
KIDAONE Elderberry + Colostrum.

KIDAONE Elderberry + Colostrum Pilihan Terbaik Suplement Untuk Anak Sihat


Kenapa Huda Pilih KidAne Elderberry + Colustrum Sebagai Supplement Terbaik?


1) FORMULASI UNIK & HEBAT | 3 RAMUAN BERKHASIAT TINGGI


KIDAONE Elderberry + Colostrum diformulasi dengan ColostrumOne™ yang berasal dari Amerika Syarikat dan mengandungi 25% Immunoglobulin G.

Kolostrum yang terkandung dalam  supplement ini disumberkan secara beretika daripada produk tenusu berkualiti tinggi dan menjalani ujian ketat bagi memastikan kualiti, keselamatan, dan keberkesanan yang tinggi. Ia  juga  mudah larut di dalam usus apabila diambil.  

Tambahan pula, ia juga mengandungi SUPER FOOD iaitu ekstrak elderberi . Sejak dahulu lagi, elderberi merupakan tumbuhan perubatan yang sering digunakan dan menunjukkan kesan baik terhadap jangkitan saluran pernafasan disebabkan oleh virus dan bakteria. Korang tahu tak? Ekstrak elderi sudah di gunakan ketika epidemik influenza di Sepanyol pada tahun 1918. Maka, huda sangat yakin KIDAONE Elderberry + Colostrum ini juga mampu menjadi perlindungan terbaik untuk anak-anak ketika pandemik COVID-19 ni. Ekstrak elderberi yang terkandung dalam supplemen ini adalah elderberi hitam Austria (Sambucus nigra, L.) dan melepasi piawaian anthocyanin yang berkualiti tinggi dan digelar ElderCraft® Ekstrak Elderberi. 

Setiap tablet mengandungi 100mg ElderCraft® Ekstrak Elderberi bersamaan 7000mg Elderberi

Pelengkap ramuan terbaik dalam KIDAONE Elderberry + Colostrum adalah PureWay-C® - METABOLIT LIPID. Ia merupakan asid askorbik -metabolic lipid yang mempunyai antioksidan yang lebih kuat dan mempunyai kelebihan untuk menghapuskan radikal bebas.


2) MANFAAT KOMPREHENSIF - MELINDUNGI DAN MENGUATKAN SISTEM IMUN


Huda nak kongsi pula fungi serta manfaat setiap satu ramuan terbaik yang terkandung dalam KIDAONE Elderberry + Colostrum ini .

Manfaat dan Khasiat ColostrumOne™ 



Manfaat dan Khasiat ElderCraft® Ekstrak Elderberi. 


Manfaat dan Khasiat PureWay-C®



3) KIDAONE Elderberry + Colostrum - Supplement Terbaik untuk Atasi Masalah Anak Picky Eater. 


Rasanya masalah anak picky eater ni memang dah biasa sangat kan? Huda sendiri pening mencari solusi terbaik. Korang boleh dengar perkongsian dari Dr Dr Jezamine Lim Iskander untuk lebih details.



https://www.facebook.com/WellousMalaysia/


#4 KIDAONE Elderberry + Colostrum - SUPPLEMENT SELAMAT DAN DIIKTIFAF. 


Siapa yang Sesuai Amalkan KIDAONE Elderberry + Colostrum?



Cara Penggunaan

  • 2 tablet kunyahan setiap hari.
 Peringatan

  • Produk ini hanya sesuai untuk kanak-kanak berusia 2 tahun ke atas dengan kebolehan mengunyah. Sila kunyah sebelum telan, kanak-kanak perlu mengambil produk ini di bawah penyeliaan ibu bapa.


Pengalamana Selepas Mengamalkan KIDAONE Elderberry + Colostrum


Huda nak kongsi sikit pengalaman anak-anak huda selepas mengamalakan KIDAONE Elderberry + Colostrum semenjak awal bulan ini. 
Alhamdulillah, anak-anak kata sedap! Dengan cara makan yang mudah , hanya perlu kunyah dan cepat larut . 

Senang kan ada supplement yang mudah anak-anak kita makan, tak perlu nak paksa pun. 





Kesan positif dari segi peningkatan imun sistem memang agak ketara. Sebelum makan supplement ni anak-anak huda memang ada masalah sakit tekak, batuk-batuk dan demam. Lepas konsisten amalkan supplement, alhamdulillah, kesihatan semakin baik hari demi hari. Syukur sangat-sangat. 

Maka, huda memang pastikan anak-anak ambil KIDAONE Elderberry + Colostrum setiap hari demi memastikan mereka bersedia dari segi kesihatan tubuh badan dan perisai melindungi ancaman bakteria yang virus yang memudaratkan. 


Bagaimana nak dapatkan KIDAONE Elderberry + Colostrum ni?


Korang boleh cek authorised dealer melalui pautan berikut :-
Facebook : https://www.facebook.com/WellousMalaysia/

Layari laman web rasmi untuk maklumat lebih lanjut!
https://wellous.com/quality_products/ElderBerry-_-COLOSTRUM

Post a Comment

15 Comments

bukan orang dewasa je..anak2 pun kena ambik supplement tambahan juga kan. baca khasiat die pun menarik..bagus jugak ni. tambah musim pandemik ni..kena ada extra vitamin dalam badan
edahyukarim said…
Waktu-waktu macam ni memang sangat risaukan kids punya health. Baguslah KIDAONE ni dapat boost immune system for kids ☺️
Bae Roslan said…
dah jadi keperluan untuk anak2 untuk consume supplement sekarang dah la macam2 virs memang elok sangat
Kitkat Nelfei said…
Good to see our blogger's friend kids having great supplements... Boleh syorkan ni kat my nephew and niece too...
Rawlins GLAM said…
Good advise nie. Dengan keadaan pandemik menyerang dunia dan pelbagai penyakit sekarang, better kita protect our kids early kan.
mrsliez said…
Memang anak-anak perlukan supplimen yang menguatkan antibodi. Ini 1st time dgr pasal prouk ni.boleh la liez belikan untuk anak-anak
Aerill Hassan said…
bagusnya! okay nak kena take note ni. nanti bolehlah saya belikan untuk anak buah saya :)
MESSARAH said…
first time dengar brand kidaone ni anyway budak memang penting ambil vitamin tambahan kan
Colostrum ni memang bagus untuk antibodi tubuh, terutamanya untuk golongan yang berisiko. Bagus bila ada produk begini, menyenangkan.
packaging dia cantik dan menarik. boleh cuba untuk anak2 yang memang suka rasa buahan
Mahamahu said…
Budak-budak zaman sekarang ni banyak produk suplement yang bagus untuk membantu pekembangan minda dan juga tubuh mereka. Macam produk ni lah dulu kita zaman kecil-kecil tak ada semua ni kalau tidak mesti kita makin bijak jugakan sekarang ni hehehehehe...
Rolling Grace said…
wow, this looks like such a great and effective supplement for the little ones at home. love the ingredients used
Sis Lin said…
Mesti sedap, sebab ada rasa anggur tu kann.. bagus time wabak gini bagi makanan tambahan pada anak-anak.. bboleh menguatkan antibodi mereka..
Cik Min said…
Packaging dia lawa..mwnarik utk kanak2 nak consume gak. Bagus ni utk anak2
AlongMurni said…
Banyak kelebihan n manafaat produk ini.. AM nak belikan la utk anak2 AM.. skrg mcm2 jenis penyakit ada.. bagus utk kuatkan sistem imun badan