Rawatan Rehabilitasi dan therapy tergendala sebab COVID? iREHAB kan ada!






Pandemik wabak Covid 19 yang melanda sejak awal tahun 2020, telah menjejas banyak pihak dan pelbagai urusan penting. Tidak terkecuali proses rawatan rehabilitasi untuk pesakit strok dan juga kesukaran untuk hadiri temujanji sesi rawatan physiotherapy, occupational therapy dan speech therapy kerana semua hospital terutama hospital kerajaan perlu mengurangkan pesakit yang hadir untuk rawatan pada satu masa. 


Rawatan Rehabilitasi dan therapy tergendala sebab COVID? iREHAB kan ada! 


Alhamdulillah, ia berita gembira untuk mereka yang sangat perlukan sesi rawatan rehabilitasi terutamanya kepada kepada pesakit selepas strok. Di mana mereka sangat memerlukan sesi rawatan secara kerap untuk menguruskan diri dengan bantuan pakar yang berpengalaman. 

Di iREHAB, pesakit strok boleh meneruskan sesi rawatan yang mungkin tergendala atau kesukaran untuk hadiri temujanji sesi rawatan akibat pandemic Covid 19. Maka proses sesi rawatan dapat diteruskan tanpa perlu merujuk hospital kerajaan yang kini terpaksa menghadkan kunjungan pesakit. 

One-Stop Rehabilitation Center iREHAB juga menawarkan servis penghantaran pesakit Door-To-Door yang sangat memudahkan urusan untuk hadiri sesi rawatan Rehabilitasi. 

Perkhidmatan lain di iREHAB juga meliputi sesi rawatan physiotherapy, occupational therapy dan speech therapy. 

Di iREHAB dilengkapi dengan alat perubatan moden yang terkini, seperti alat Lokomat untuk pemulihan berjalan kaki dan peranti Fourier M2 untuk pemulihan tangan dan lengan. 

Rehabilitation Staff Kakitangan merangkumi pasukan doktor perunding, ahli terapi, prostetik, ortotis, dan jururawat yang berpengalaman luas dalam bidang masing-masing. Maka proses dan sesi rawatan di iREHAB pastinya membuahkan hasil therapy yang diingini. 



Nikmati Potongan Harga Diskaun di iREHAB.


Pihak iREHAB prihatin diatas kesukaran yang di alami oleh pesakit dan juga keluarga pesakit. 

Maka iREHAB menawarkan pakej rawatan dengan harga terendah untuk anda supaya anda masih boleh menghadiri sesi rawatan dengan kerap untuk membantu penyembuhan anda.

Bagaimana untuk nikmati potongan diskaun ini? 

Anda hanya perlu tunjukkan kad temujanji hospital berserta dengan tarikh yang anda hadiri atau perlu hadiri untuk mendapat harga diskaun ini. 



Hubungi iREHAB untuk membuat temujanji di :- 
012-9061690 atau 017-9880324 


Instagram : https://instagram.com/irehab.neurocare 

Post a Comment

2 Comments

Lisa Nurulain said…
bagus mcm ni boleh tolong yang memerlukan
Aisya Ismail said…
Harap ramai yang dah tau kemudahan rawatan di irehab ni.