Sacha Inchi Oil - Superfood Supplement yang Wajib Korang Cuba!



Hye! Hari ini huda nak kongsi tentang sejenis superfood supplement yang huda baru cuba iaitu Sacha Inchi Oil yang di ekstrak dari sejenis tumbuhan - Sacha Inchi.  Menarik sangat kandungan dan khasiat yang bagus untuk kesihatan dari hujung rambut ke hujung kaki. Jom teruskan membaca untuk kenali lebih dekat tentang Sacha Inchi Oil ini. 


Pengenalan Sacha Inchi Oil


Oriental Inchaway Pte. Ltd. diperbadankan di Singapura pada tahun 2016. Ia diketuai oleh Melvin Wong, salah seorang pengasas kepada syarikat yang tersenarai di Malaysia (Papan Utama BSKL) dan  berpengalaman dalam perniagaan berasaskan kesihatan.

Inchaway memiliki ladang Sacha Inchi seluas 1,000 ekar di Laos, dikendalikan sendiri oleh seorang profesional Taiwan yang mempunyai pengalaman luas yang bertahun-tahun dalam penanaman pertanian. Ladang ini bebas dari penggunaan baja kimia dan racun perosak.  sama sekali, Ladang ini menggunakan konsep perkebunan ekologi asli.

Produk Sacha Inchi Oil ini diekstrak menggunakan Advanced Cold-Pressed Technology.  Dengan pengiktirafan dari HALAL Jakim, dan GMP  , huda rasa sangat yakin untuk mengamalkan produk ini dalam diet tambahan untuk kesihatan.


Manfaat & Khasiat Sacha Inchi Oil - Superfood Supplement 

  • Membantu mencegah dan meningkatkan kesihatan jantung serta melancarkan pengaliran darah dalam tubuh.
  • Membekalkan nutrisi penting kepada otak untuk lebih produktif dan kreatif serta meningkatkan daya ingatan.
  • Membantu mencegah dan melawan sel-sel kanser.
  • Melancarkan sistem buah pinggang dan pencernaan yang dapat membantu membuang lemak-lemak berlebihan yang boleh mengakibatkan obesiti.
  • Meningkatkan tahap kesihatan paru-paru dan membantu mengurangkan penyakit asma dan alahan.
  • Sesuai untuk ibu mengandung di mana dapat meningkatkan tumbesaran bayi dalam kandungan serta perkembangan otak bayi.
  • Melancarkan keseluruhan sistem dan setiap organ dalam tubuh agar dapat berfungsi dengan baik.
  • Menurunkan tahap kandungan gula dalam darah, bagus untuk mengelakkan diabetes.
  • Memberikan nutrisi penting untuk retina agar mata sentiasa segar dan tahap penglihatan yang lebih optimum.
  • Membantu menyihat dan melembabkan kulit serta dapat mengurangkan kedutan dan jeragat.
  • Menyembuhkan penyakit-penyakit kulit dan juga membantu meningkatkan tahap kesuburan rambut.
  • Mengawal kolestrol dengan merendahkan tahap kolestrol LDL (Low Density Lipoprotein, terlalu banyak akan membahayakan kesihatan) dan meningkatkan kolestrol HDL (High Density Lipoproteins, baik untuk kesihatan).
  • Mengekalkan kesihatan mental melalui pengeluaran hormon serotonin yang dikenali sebagai hormon penstabil mood.
  • Meningkatkan konsentrasi dan mengurangkan keradangan otak yang menyebabkan masalah keletihan, kemurungan, dan ingatan.
  • Mengawal berat badan dengan mengawal pengeluaran hormon kortisol ketika mengalami tekanan yang boleh menyebabkan kita ingin makan berlebihan terutamanya makanan manis, sekaligus mengawal selera makan.
  • Membantu tubuh menyerap kalsium secara optimum, sekaligus meningkatkan kepadatan tulang dan mengelakkan penyakit tulang seperti osteoporosis.
  • Mengurangkan sakit sendi dan rheumatoid arthritis


Cara Pengambilan Sacha Inchi Oil - Superfood Supplement 


Boleh di makan terus atau di campur dengan makanan. Huda prefer campur dengan makanan, lagi mudah nak telan.




View this post on Instagram

A post shared by Huda Halid Malaysian Blogger (@hudahalid) on


Berminat untuk order Sacha Inchi Oil sachet?



Order direct melalui https://healthtalks.wasap.my
Nikmati  extra free gift berikut:
1. Free delivery within Malaysia (bernilai RM10+)
 2. Free membership (bernilai RM10+)
3. Free 15 sachets (bernilai RM50+)


Inchaway

Website : https://inchaway.my/en/home/
Facebook : https://www.facebook.com/HealthTalkInc

Post a Comment

5 Comments

Assalamualaikum wr.wb




Kami di Arab Credit Group telah luar biasa ketika datang untuk membantu orang-orang dalam masalah keuanganan mereka dengan utang yang tak terhitung jumlahnya untuk membayar, tugas kami adalah untuk membantu Anda dengan pinjaman untuk menyelesaikan semua masalah keuangan Anda, dan menjadi keuangan yang stabil lagi. platform pembayaran kami sederhana, kami menyediakan Anda dengan suku bunga terendah 2% pinjaman Anda dapat menemukan, Arab Credit Group adalah Perusahaan pinjaman yang dimiliki oleh Keluarga Arab kami, kami telah memutuskan untuk membantu saudara-saudari kami untuk menjadi kuat secara finansial seperti yang diperintahkan Tuhan. kami di sini untuk memberi Anda bantuan untuk sukses dalam hidup.

Hubungi kami dengan.
Perusahaan: Arab Credit Group
Email: Arabcreditgroup@gmail.com
Pin BBM: {E39B5EE5}  
Interestingly, as many individuals who have talked with me as a specialist have found, when you pick the right, excellent supplement for the correct wellbeing concern, you'll see the advantages. Alzheimer's Disease
henrry said…
A solitary article is too restricted to even consider covering 40 or more long stretches of information I draw from in prescribing supplements to my patients. magnesium l-threonate powder australia
robin said…
America in the 1900's was a generally agrarian culture with a great many people living in provincial territories and ready to develop their own food.Entertainment News
Harry jack said…
Yet, when people are told about disability insurance, they see it as an expense rather than way to mitigate their risk of losing their income. So let's take a look at many of the myths surrounding disability insurance that relegate this very important insurance to the bottom of their priority report on risk mitigation.

dentists Disability insurance