Pakej Video Kahwin Murah Serendah RM 600 , Wah Murah Yer!!!


Saat diijab kabul bersama pasangan idaman hati merupakan detik yang sangat bermakna dalam diari kehidupan seseorang itu. Trend zaman sekarang, memori indah ini bukan sekadar di abadikan dalam bentuk foto namun ia juga di rakam dalam video yang menarik dengan alunan lagu yang meruntun jiwa.  Jika anda bakal mendirikan mahligai impian dan merancang untuk dapatkan perkhidmatan Wedding Videographer, huda rekemen untuk dapatkan servis dari Malaysia Wedding Videographer dengan kadar yang mampu milik! 


Malaysia Wedding Videographer Tawarkan Pakej Video Kahwin Serendah RM 600!


Zaman ekonomi yang agak mencabar ni, pasangan bakal pengantin harus bijak merancang kewangan dalam memilih perkhidmatan Wedding Videographer yang berbaloi. Maka, huda syorkan untuk memilih perkhidmatan dari Malaysia Wedding Videographer ni.

Malaysia Wedding Videographer ini diuruskan oleh anak muda yang berpengalaman luas dalam bidang photography. Huda sendiri pernah dapatkan perkhidmatan photoshoot dari beliau. Boleh baca pengalaman huda  >> Photoshoot di Studio 11 <<
Sangat selesa berurusan dengan photographer yang  professional serta ramah dengan customer. Bila rasa selesa lagi seronok kan kita nak posing time amik gambar dan video.

Malaysia Wedding Videographer ini memulakan perkhidmatan penghujung tahun 2019. Walaupun ia masih baru, namun dengan pengalaman dan kepakaran yang dimiliki oleh jurukamera dari Studio 11 ini pastinya video perkahwinan idaman anda dapat di realisasikan dengan jayanya.


Pakej Video Kahwin Murah - Malaysia Wedding Videographer


Malaysia Wedding Videographer  menawarkan pakej video Kahwin 2020 dengan kadar yang mampu milik dan pastinya berbaloi.

  • Pakej Video akad nikah sahaja bermula dari RM 600 sahaja. 
 Dengan deposit serendah RM 100 sahaja untuk booking dan lock tarikh pilihan anda.

Terdapat juga Pakej lengkap :  Gambar + Album + Video complete  bermula dari RM 2400.

Malaysia Wedding Videographer ini menawarkan perkhidmatan di sekitar kawasan berikut :-


  • Selangor dan Kuala Lumpur
  • Putrajaya
  • Nilai dan Seremban
  • Terengganu



View this post on Instagram

ATTENTION : BAKAL BERNIKAH / BERTUNANG 2020 . . SEKARANG NI SUSAH BETUL NAK DAPATKAN PHOTOGRAPHER DAN VIDEOGRAPHER YANG AVAILABLE, MUDAH BERURUSAN, PAKEJ IDEAL DAN BOLEH COVER BANYAK MAJLIS KAN? . . ANDA ADA MASALAH INI? JANGAN RISAU. KAMI DI MALAYSIA WEDDING VIDEOGRAPHER ADA PENYELESAIAN UNTUK ANDA. DENGAN PAKEJ YANG DIUBAH KHAS UNTUK ANDA YANG BAKAL BERNIKAH/BERTUNANG DARI JUN-DISEMBER 2020, PASTI MEMENUHI BAJET DAN KEPERLUAN ANDA. . . PAKEJ PHOTO DAN VIDEO YANG SANGAT FLEKSIBLE, UNTUK MEMUDAHKAN URUSAN ANDA DI WAKTU PKP DAN KEADAAN SEMASA, KAMI MEMAHAMI SITUASI ANDA. DAN BAGI 10 PASANGAN PERTAMA YANG DM KAMI DENGAN PROMO INI, FREE MYSTERY GIFT UNTUK ANDA! . . HUBUNGI KAMI SEKARANG! DM KAMI UNTUK PAKEJ PROMO TERKINI! #malaysiawedding #malaywedding #malaysiaweddingvideographer #selangorvideographer #melakavideographer #negerisembilanvideographer #perakvideographer #putrajayavideographer #weddingvideographer #weddingvideo #weddingdress #malaysiaweddingplanner #weddingphotographer #malaysiaweddingphotographer #selangorphotographer #klvideographer #malayweddingvideographer #putrajaya #selangor
A post shared by malaysiaweddingvideographer (@malaysiaweddingvideographer) on

Nikmati 5% Diskaun Pakej Video Kahwin 2020

Gunakan promosi kod "ceritahuda" untuk anda nikmati 5% diskaun apabila membuat tempahan. Sebarang maklumat lanjut dan tempahan boleh hubungi Malaysia Wedding Videographer di pautan berikut :-

Whatsapp : +60 14-653 0402
Website : www.malaysiaweddingvideographer.com

Post a Comment

20 Comments

Ai said…
Murah kalau rm600.
Permatabiru said…
Murah ehhm musim pkp ni xde kenduri tp moment perkahwinan Kena simpan juga. MMG Bgs ambik photographer.
Izyan Balqis said…
Wahh...murah sangat! Suka!!!
SalinaJohari said…
Berbaloi sangat dah ni. Tahun 2020 kena berjimat so kita pilih yang bersesuaian
Coretan Masa said…
Murah tu.. Tahun ni kebanyakkan orang dilanda musibah ekonomi.. Kena pilih2 yang murah2 jer utk cut cost.. Berbaloi sgt ni..
nikkhazami said…
murah dan sangat berbaloi utk mereka yang berbajet sederhana. cantik, kualiti serupa standard mahal mahal
Mas FVOME said…
berbaloi ni,tu la pasangan lak xde..berhuhuhu je la
Princesa3290 said…
wow memang murah betul2 ni kalau video kawin rm600 je. Mmg xdapat kat tmpt lain zaman ni!
Nadia Johari said…
Murah sgt tu.. Masa ni la bakal oengantin boleh ambil
Kayathre said…
Looks like a good package. I can hire them for my wedding soon.
Ardini Humaira said…
Cepat2 bride to be booking
Marina Bashah said…
Bestnye pakej dia. Harga pakej berbaloi. Bolehla suggest kat kawan-kawan ni
Zaza Azman said…
Wah mmg tersangat murah pakej ni.. Nnt za rekomen kat kawan2 yg mana nak kawin dlm masa terdekat ni. Berbaloi sungguh la.
Mahamahu said…
Betul lah sekarang ni lepas PKP jangan letak harga mahal sangat sebab orang masih lagi dalam berjimat cermat kalau kita mampu bagi service terbaik dan murah apa salah nanti pelanggan akan datang cari kita good job..
Sis Lin said…
Vavavava murahnyaaa..nak bagitau anak laaa kot laaa boleh ke Johor, memang tengah mencari ni untuk majlis anak tahun depan..
This is a great deal for getting married couples since RMCO can balik kampung for wedding ceremonies. cheers, siennylovesdrawing
Thanks sharing kind of product, really useful and affordable for all the newly wedding couples!
marsha said…
Murah betul ni pakej ni...boleh suggest kat sepupu nak kawen
Farhana Jafri said…
murah sangat tu kalau pakej RM600 je! Kalau ada pasangan yang berkenan dengan hasil kerja memang patut grab lah pakej ni
HYPERGRAFIX said…
fuh... syok nya masa kawen ada video kawen.. masa TB dulu takde.. huhuhu.. sebab masa tu TB bajet je .. huhuhu.. mujur ada gak shoot guna kamera fon.. hahaaha.. cuma kualiti tak secantik video yang videografer buat kan..