MYLARA SKINCARE - Bantu Atasi Kulit Kusam Menjadi Putih Glowing




Bulan lepas sebelum musim PKP huda memang agak kerap travel. Awal Mac pergi holiday ke Pulau di Sabah. Lepas tu selang seminggu lebih huda pergi Pulau di Terengganu pula. So korang mesti dah boleh expect kan, muka huda memang sunburn, gelap dan kulit pun jadi kusam dan jadi berminyak. Haish memang stress tengok muka yang macam hilang seri sebab terdedah lama dengan cahaya matahari yang terik. Alhamdulillah, MYLARA SKINCARE berjaya bantu huda atasi kulit kusam dan jadi putih glowing seperti yang huda impikan!








Ini dia MYLARA SKINCARE yang huda gunakan , Starter Kit - Basic Whitening 3 in 1 yang terdapat 3 produk asas untuk rutin penjagaan kulit cerah dan sihat berseri.




Manfaat utama MYLARA SKINCARE Basic Whitening Set  adalah :-
  • Mencegah jerawat
  • Mencerahkan kulit & glowing
  • Melembabkan & melicinkan kulit
  • Memulihkan & melindungi kulit
  • Mencerahkan parut & tompok jerawat
  • Mengecilkan liang pori


MYLARA SKINCARE BASIC WHITENING 3 in 1


Orang kata tak kenal maka tak cinta ,betul tak? Jom huda cerita lebih details tentang produk yang terdapat dalam MYLARA SKINCARE Basic Whitening Set ni... 



1. Collagen Cleanser (60ml)


Lepas guna kali pertama Collagen Cleanser ni terus huda jatuh cinta! Sebab utama adalah pembersih wajah ini berbau haruman floral segar yang bewarna pink lembut. Teksturnya pula dalam bentuk gel, tidak likat atau melekit. Lepas campur air sikit ia akan berbuih minimal yang berfungsi untuk proses pmbersihan wajah. Setiap kali penggunaan kotoran pada muka dapat dibersihkan dan kesan paling best lepas habis proses rutin pertama skincare ni, ia membuatkan kulit terasa lembut, lembap dan anjal. Serius best sangat Collagen Cleanser MYLARA SKINCARE ni.

2. Matte Perfect CC Cream (7g)



Produk seterusnya yang bantu huda atasi masalah kulit kusam dan dapatkan kulit putih glowing seperti yang diidam kan adalah Matte Perfect CC Cream. Ia merupakan krim perawatan siang hari, berwarna natural skin tone dengan tekstur lembut dan tidak melekit, tidak berkilat. Lepas guna , huda dapat detect bau 'almond'. Paling best CC Cream ni 'matte finish' jadi ia tidak berminyak, tidak kesat pada sapuan di kulit. Selain itu teknologi 'nano particles' yang tidak menyumbat pori-pori dan juga  mesra wudhu' menjadikan produk ni sangat best untuk di gunakan.

Produk best mesti kesan pun best kan? Matte Perfect CC Cream memberi 'natural glow' kekal hingga 10 jam. Best!!


Kelebihan dan Keistimewaan Matte Perfect CC Cream



  • Melindungi kulit dari sunburn, polusi dan membuatkan skin cerah 1 tona dari tona kulit asal.
  • Krim berbahan aktif argan oil dan sunscreen fizikal adalah krim multifungsi (8 DALAM 1)
  • Fungsi super 8-in-1 :⠀⠀
    •  Memudar ketidaksempurnaan⠀⠀
    •  Mencerahkan⠀⠀
    • Menyamakan tona kulit⠀⠀
    • Melembapkan⠀⠀
    •  Melembutkan⠀⠀
    •  Menaik seri⠀⠀
    • Meremajakan⠀
    •  Melindungi dari sinar matahari (spf35)

Khasiat dari bahan aktif dalam CC Cream ini (argan oil) adalah wajah akan sentiasa ternutrisi dengan bahan organik dan dijamin tiada sisa bahan kimia yang tersisa di lapisan kulit. % alahan pada krim juga hampir 0% kerana tiada pewarna atau pewangi sintetik digunakan. 

3. Instabright Night Cream (7g)




Penjagaan kulit yang paling utama adalah proses merawat kulit wajah. Maka , rutin penggunaan night cream memang sangat penting. Instabright Night Cream ini merawat masalah kulit di malam hari & dan mencerahkan kulit semulajadi.

Ia berfungsi untuk :
  •  Melembapkan kulit sehingga 8 jam.
  • Mencerahkan tona kulit tidak sekata.
  •  Membantu mengurangkan bintik2 gelap.

Krim perawatan malam hari ini berwarna putih pearl dengan tekstur lembut, tidak melekit, tidak berkilat, bau wangi yang minimum (minimum fragrance),  tidak kesat pada sapuan di kulit, mudah merata pada aplikasi di wajah.



Yang paling penting, night cream MYLARA ini boleh memberi kesan kulit cerah tanpa pengelupasan


Alhamdulillah, so far dah guna masuk minggu kedua, sangat puas hati. Terpaksa cantik dengan MYLARA SKINCARE ni.. Produk ni sesuai untuk semua jenis kulit dan juga sesuai untuk digunakan wanita dan juga kaum lelaki. 

Harga MYLARA SKINCARE

Korang boleh rujuk link huda share di bawah ni. Tengah sale sekarang, so better korang grab offer menarik ni hari ni juga!!




Untuk maklumat lanjut , promosi terkini dan juga tips kecantikan ikuti mylara Skincara di laman sosial dan official website :- 

Post a Comment

20 Comments

YatieOwner said…
nice. kena support produk keluaran tempatan ni. kita sama sis jenis kulit. problem betul. dah kurang masak guna minyak pun still juga. so kena cari produk yang betul-betul sesuai kan sis.
Zaza Azman said…
Za kulit sensitif elok tak nak guna produk ni? Sbb susah la nak cari produk lokal sesuai.
ajumohit said…
anak akak suka sangat nak kulit putih macam ibunya, kesian dia ikut kulit ayah pulak ;). nak raya ni memang ramai yang nak kelihatan cantik, dah boleh pakai dari sekarang kan ;)
Qeela said…
Oh first time dgr nama brand ni actually, good for you bila products tu work well kan. 😁
Ezna Khalili said…
Nampak beza kat kulit tangan tu bila pakai cc cream ye?. Actually ini produk yang saya baru dengar. Packaging dia nampak kemas.
Hayati Suki said…
Packaging yg cantik dengan kombinasi warna menarik. Bagus ada produk macam ni.
Fatin Bella said…
tengok review semua kata produk ni bagus. boleh cuba ni bila habis produk yang Aten tengah pakai sekarang ni. thanks share!
Bae Roslan said…
musim pkp ni sesuai sangat nak repair kulit sebab kita tak ke mana kan. good sharing
cc kak fas said…
Memarik gak ada cleanser kolagen drpd jenama jni. Blm pernah cuba. Selalu jika ada brand baharu sis lebih sula cuba cleamser dulu utk test sesuai tak dgn kulit.
oh a lot of ppl promoting MYLARA SKINCARE now ya. sounds like a good skincare to try
Pertama kali tahu berkaitan info produk nih, nampak perbezaan sebelum dan selepas pakai.. moga cantik masa raya nanti:)
iena eliena said…
Bagus Mylara skincare ni. iena pun pakai. iena suka glowing cleanser, serum and fix glo dia :)
Sis Lin said…
Nampak macam bagus laa produk Mylara ni, kemudian Sis nengok CC creamnya pun macam tak berminyak ek..suka macamtu...nanti boleh cuba ni..sebab sejak PKP ni, duduk rumah tak pakai apa, just krim siang dan malam, so nampak kulit dah bebas dr segala bahan makeup ni...
Mohd Zarin said…
Bagus produk ni lebih-lebih lagi keluaran tempatan. Harap time PKP ni boleh la sempat jaga kulit dan lebih cerah gitu lepas PKP nanti
RAIHANAH AHMAD said…
tak pernah dengar produk ni, kena hati2 juga ya terutama ramuan yg digunakan
Nokomen said…
Kaum wanita memang beruntung sebab banyak sungguh produk kecantikan di pasaran, Tinggal nak pilih je mana sesuai kan?
De Alif said…
Sweet pulak bila tengok produk ni dalam packaging dengan warna soft pink gitu... banyak juga tengok review tentang produk ni... rata-rata semuanya mendapat kesan yang positif... nak cuba jugalah nanti... thanks for sharing the info ya...
ray said…
I've always wanted to try this tp takut haha
Lea Azleeya said…
Baguskan produk ni uda.. pernah pakai dulu..
Wawa Ashihara said…
Wah wawa dah lama cari utk yg kulit kusam ni.. Bolehlah try nanti mana tau serasi kan.... Bagus juga utk effort cerah & glowing sekali...berseri2 dihari raya nti hee