Yeay! Unifi FREE!! Jimat duit Hujung Tahun ni Tak Payah Bayar Bil.



Rezeki...Rezeki... Rezeki itu sangat luas kan? Kali ni nak kongsi cerita rezeki huda tak perlu bayar bil sejak bulan lepas sebab sempat grab promosi PAY NOTHING TILL END OF YEAR 2019 dari UniFi. Masa dapat bil tengok simbol (-) negatif, pergh,, happy yer! Duit yang huda dapat jimat tu boleh cover kos The Arifs Sunat.

Best yer kalau tak perlu bayar bil kan? Dapat merasa untuk bulan November dan Disember 2019 ni dah cukup bermakna dah.. Best yer, murah rezeki tak perlu bayar langsung kan seronok?! Hehe..

Masa dapat bil kat email bulan lepas, macam tak percaya, huda berjaya grab promosi Unifi setelah lama jugak baca terma dan syarat kemudian try jer apply untuk tukar plan dan renew contract. Huda tukar plan dengan speed yang sama tapi harga lagi murah. 



Alhamdullilah, syukur Ya Allah.

Mungkin bagi orang lain yang ada gaji ribu-riban tetap setiap bulan rasa biasa jer setakat dapat jimat bil uniFi ni..tapi bagi huda yang bekerja sendiri ni, sangat2 bermakna. Biasa lah rezeki dalam bisnes dan blogging ada pasang surutnya... 

Huda yakin ini rezeki The Arifs. Allah permudahkan dan cukupkan rezeki kami untuk bayar kos berkhatan untuk mereka dua beradik. Syukur...

Nikmati lah kegembiraan seketika ni tak perlu bayar bil. Start tahun 2020 dah kena bayar bil semula dan rancang kewangan sebaiknya. Harapan line unifi tak buat problem lah yer, dapatlah huda dan suami terus bekerja dari rumah yang menggunakan 100% line unifi untuk mencari rezeki.

Doakan keluarga kami terus murah rezeki... Amin...

Post a Comment

2 Comments

umminani said…
un dah submitted ti takder further action
Sasa said…
Bestnya boleh jimat duit untuk hujung tahun ini! Saya ingin jimat duit untuk renovation rumah saya dan saya ingin tanya harga cat rumah sebelum buat renovation. Post ini dapat membantu saya jimat wang! Terima kasih!