Masalah Kulit Kering? Kitohana Moist Li Cious Penyelesaian Terbaik!


Cuba korang sentuh kulit wajah, rasa kering tak? Macamana nak tahu korang hadapi masalah kulit kering? Antara tanda kulit kering adalah terbentuk garis kedut halus, terutama di tulang pipi, sekitar mata dan dahi juga kerap rasa gatal dan kemerahan pada kulit. Jika masalah kulit kering ni dibiarkan terlalu lama, sel kulit akan mati hingga mengelupas seterusnya menjadi kusam. Jadi kalau korang rasa ada masalah kulit kering ni cepat2 tau atasinya!

Huda sendiri ada masanya hadapi masalah kulit kering terutama ketika cuaca panas dan berpuasa sebab kurang minum air. Pakar kulit yang pernah analisa kulit huda juga bagitau yang huda ni hadapi masalah kulit kering. Jadi tak nak lah masalah kulit kering ni berlarutan, jadi mesti atasi segara dengan gunakan produk skincare yang terbaik untuk kekalkan kelembapan pada kulit wajah.

Meh huda nak perkenalkan rangkaian skincare yang huda telah gunakan untuk atasi masalah kulit kering iaitu KITOHANA MOIST LI CIOUS


Jom huda kongsikan lebih detail satu persatu rangkaian produk kitohana moist li cious :-

1) Foaming Cleanser



Foaming Cleanser ini mengandungi ekstrak Centella  dan minyak biji delima, yang meningkatkan aktiviti antioksidan dan melindungi kulit daripada radikal bebas.
Aloe vera dan allantoin pula memberi kesan ketenangan, sementara asid hyaluronic berkuasa tinggi dan Trehalose menghidrat kulit wajah.
Formula unik dengan pantas berubah tekstur kepada buih halus yang sesuai di gunakan untuk semua jenis kulit.
Ia menjadikan kulit lebih halus, licin sambil membersihkan minyak, sisa solekan & kekotoran dan membersihkan liang-liang pori dengan sempurna. 



Cara Menggunakan :-
Pam keluar cleanser, kemudian urut di muka dan leher, dan bilas dengan teliti dengan air.
Gunakan setiap pagi dan petang.
Untuk kesan yang lebih baik, biarkan selama 3-5 minit sebelum bilas.

2) Aqua Essence



Aqua Essence diperbuat daripada molekul kecil Acid Hyluronic yang menembusi kulit dengan cepat, dengan kesan penghidratan optimum.
Formulasi gabungann Aloe vera, ekstrak bunga matrikaria & derivatif ekstrak akar licorice melembutkan, dan melegakan manakala minyak biji delima memberikan pertahanan penting terhadap pengaruh luaran yang boleh menyembuhkan kulit.
Serum ringan ini membantu menghasilkan kulit yang kelihatan berseri, sihat dan segar. 


Cara Gunakan:-
Sapukan perlahan-lahan beberapa titis pada muka dan leher setiap pagi dan petang selepas membersihkan dengan foaming cleanser.


3) Day Protector



Day Protector ini dengan formulasi terbaik yang mengandungi natrium PCA dan asid hialuronik menawarkan penghidratan sebagai suplemen topikal dan komponen pelembap semula jadi.
Ekstrak Aloevera dan ekstrak matricaria memberi kesan ketenangan dan menyembuhkan kulit manakala hydroxyacetophenone mengurangkan kemerahan, dan menyegarkan.
Ia juga mengandungi minyak biji delima; gabungan kuat anti-oksidan untuk melindungi kulit daripada kerosakan akibat UV dan penuaan pra-matang.  

Tekstur krim menyerap dengan segera dan meninggalkan kulit terhidrat, licin dan berdaya tahan. Guna pada waktu pagi selepas menggunakan foam cleaser dan aqua essence. Sapukan krim pada muka dan leher selepas dibersihkan setiap pagi.


4) Night Cream


Night Cream yang membantu membaikpulih, meremajakan, dan menyuburkan kulit dengan ekstrak  botani yang terbukti berkesan.  Sodium Hyalurunate dan Natrium PCA berfungsi untuk melembapkan dan vitamin E menggalakkan perolehan penyembuhan  selular.
Kolagen meningkatkan  keanjalan kulit sementara Argireline mengetatkan kulit dan mengurangkan kedutan. Satu kelebihan antioksidan dari minyak biji buah delima dan vitamin C melawan radikal bebas dan youth-boosting action.  Cara gunakan adalan pada sebelah petang, sapukan lapisan nipis pada muka dan leher yang dibersihkan.


5) Aqua Mask Gel


Aqua Mask Gel merupakan rawatan canggih ini memberikan limpahan penghidratan pada bila-bila masa. Asid hyaluronik memberi penghidratan segera kepada kulit kering. 
Urea dan sodium PCA sangat menyihatkan, melindungi kulit  dan mencegah dehidrasi pada masa hadapan. Aloe vera melegakan sebarang kemerahan atau kerengsaan dan menguatkan kulit untuk mengekalkan kelembapan lebih lama dari masa ke masa. Garis-garis halus dan kedutan mula pudar selepas menggunakan Aqua Mask ini.  


Tekstur gel warna jernih kebiruan yang ringan dan mudah disapu.
Cara gunakan adalah sapukan lapisan yang nipis di muka dan leher yang bersih.
 Biarkan selama 15-20 minit dan bilas dengan teliti dengan air.

6) O² Bubbly Mask


O² Bubbly Mask adalah mask yang inovatif dimana is berubah menjadi gelembung oksigen yang kecil apabila bersentuhan dengan kulit yang berkesan menghilangkan kotoran, minyak berlebihan, dan solekan.

O² Bubbly Mask dilengkapi dengan Aloe vera, asid hyaluronik dan minyak biji buah delima untuk kulit sihat berseri. 


Tekstur O² Bubbly Mask berubah. dari bentuk gel ke tekstur buih halus.

Cara gunakan adalah sapu lapisan nipis di wajah, kemudian biarkan 3 -5 minit kemudian bilas bersih. Gunakan seminggu sekali. 



Lepas huda gunakan full set skincare kitohana ni memang masalah kulit kering dah takde! Kulit kekal lembab sepanjang hari! Huda yakin dengan bahan-bahan yang terkandung dalam kitohana moist li cious ni sangat bagus untuk atasi masalah kulit kering dengan mengunci lembapan daam kulit. Huda dah try dan sangat berpuas hati , korang bila nak try ?? Beli lah untuk diri sendiri atau hadiahkan untuk orang tersayang. Cantik dan eksklusif tau packaging kitohana ni..


Berminat nak beli rangkaian produk kitohana?

Boleh klik sini untuk pembelian atas talian >> https://kitohana.com/shop/<<

Untuk maklumat lanjut dan promosi terkini layari web dan
follow sosial media kitohana
 >> https://kitohana.com/

>>https://www.instagram.com/kitohana_official/


Post a Comment

0 Comments