Cara Paling Mudah dan Selamat Hilangkan Bau Badan - Guna jer Body Wash Azyma Care



Masalah bau badan ini berlaku pada sesiapa sahaja , dan kadang kala dah mandi dan pakai deodorant pun masih belum selesai masalah ni. Tahu tak bau badan ini berpunca dari kelenjar apokrin yang terletak di sekitar kawasan yang ada folikel rambut seperti di bahagian ketiak. Cecair yang keluar dari kelenjar ini bersifat lemak dan juga berbau. Selain itu, gaya hidup, stress dan pemakanan juga menyumbang kepada terjadinya bau badan. Kali ini huda nak kongi cara paling mudah dan selamat untuk hilangkan bau badan dan juga kegatalan kulit dengan menggunakan Body Wash Azyma Care.








Kelebihan Clay Body Wash dari Azyma Care



  • Tiada bahan-bahan kimia berbahaya
  • Dihasilkan menggunakan bahan-bahan semulajadi
  • PH bersifat neutral
  • Sesuai untuk semua jenis kulit
  • Sangat disyorkan untuk kulit sensitif, kuat berpeluh dan ada masalah bau badan
  • Dikilangkan oleh kilang yang mempunyai international certs dan diiktiraf oleh pengeluar produk personal care antarabangsa
  • Ada GMP dan ISO
  • Disahkan HALAL oleh Jakim
  • Didaftarkan dengan KKM (NPRA)



Body Wash Azyma Care merupakan Mandian Tanah Liat dengan Ekstrak Botani yang pertama seumpamanya di Malaysia.
Antara bahan-bahan dalam mandian Clay Body Wash:


Tanah Liat Kaolin

  •  Sifat penyerapan semulajadi yang membantu mengurangkan masalah kulit berminyak. Dapat menghilangkan bau bada yang kurang menyenangkan.


Ekstrak bunga Chamomile

  • Memberi kelembapan yang efektif pada kulit. serta melegakan keradangan pada kulit akibat gigitan serangga mahupun maslah penyakit kulit yang lain.


Minyak bunga Lavender

  •  Aroma lavender yang segar bertindak sebagai terapi stress. Merawat masalah jerawat di kulit badan serta kulit kering akibat dari cuaca yang panas dan kuat berpeluh semasa bersenam dan bersukan.

Ekstrak timun

  •  Melembapkan kulit dan membantu badan membuang toksin secara semulajadi.


Ekstrak Aloe Vera


  •  Aloe Vera mengandungi beta karotena, vitamin C dan E yang boleh membantu meningkatkan keanjalan semula jadi kulit dan mengekalkan kulit dari terhidrat.



Cara Penggunaan Clay Body Wash



Cara penggunaan sama seperti menggunakan body wash yang biasa. Cuma lebihkan masa ketika membilas badan kerana tekstur body wash ini yang mengandungi tanah liat dan haruskan di cuci sempurna.

Cukup dengan 1 kali pam untuk satu mandian yang bersih seluruh badan.

Selain dari keistimewaan ramuan Body Wash Azyma Care dengan pelbagai manfaat, produk ini juga bebas dari bahan kimia berbahaya yang kebiasaanya di temui dalam produk mandian.



Perbezaan Sodium laureth sulfate (SLES) dan Sodium lauryl sulfate (SLS).


▶ Sodium laureth sulfate (SLES) dan Sodium lauryl sulfate (SLS). SLS dan SLES adalah berbeza walaupun kedua-duanya berfungsi sebagai bahan surfactent atau bahan yang dimasukkan sebagai ejen pemekat, penstabil dan bahan awet utk ketahanan sesuatu produk tersebut. Semua produk ini akan ada SLES atau SLS ini untuk tujuan tersebut.


▶ SLES lebih lembut, tidak pedihkan mata, less impact pada kulit dan tidak disenaraikan sebagai bahan larangan. Harganya lebih mahal dari SLS. Kesemua produk termasuk produk bayi ada campuran SLE ini. Termasuklah produk Azyma Care Clay Body Wash.


▶ SLS pula biasanya akan dimasukkan dalam kebanyakan produk skincare. Ianya lebih kuat kesan, lebih banyak buih dan harganya lebih murah. Boleh juga digunakan, tetapi dalam kuantiti yang betul. Harganya lebih murah. Azyma Care produk tidak ada bahan ini.

▶ Untuk rujukan, pengguna boleh rujuk produk-produk mandian bayi sekali pun akan.ada SLES ini tapi bukan SLS.

Testimoni Body Wash Azyma Care

Pengalaman peribadi huda sendiri lepas gunakan Body Wash Azyma Care memang dapat rasai perubahan dan bau badan memang berjaya di atasi.

Bukan sekadar bau badan jer tau boleh gunakan Body Wash Azyma Care, kalau korang hadapi masalah kegatalan kulit pun boeh gunakan Body Wash Azyma Care. Tak percaya ? Baca testimoni dari Ben Ashaari ni:-






Body Wash Azyma Care Terbukti SELAMAT!



  •  Produk Azyma Care Clay Body Wash berdaftar dengan NPRA, badan kawal selia kosmetik di bawah Kementerian Kesihatan.
  • Produk Azyma Care di kilangkan oleh pengilang yang mempunyai taraf GMP dan ISO 9001 dan U.S Food And Drug Administration yang ketat . Pengilang ini juga mengeluarkan produk-produk terkenal lain seperti Pureen dan Carrie serta produk-produk untuk eksport ke luar negara.
  • Produk Azyma Care dalam proses mendapatkan dermatologist recomendation.

Harga Clay Body Wash:
RM68/pax (300ml)
Harga Promosi (RM100 / 2 units)

Azyma Group Sdn Bhd



 Azyma Group Sdn Bhd (1260884-K) adalah syarikat 100% bumiputra Islam. Mempunyai Ahli Penasihat Syariah yang memantau perjalanan dan produk syarikat berlandaskan syarak dan halal. Jom kita sama-sama sokong produk muslim bumiputra!

Maklumat lanjut boleh hubungi :

Whatsapp : https://www.wasap.my/+60197760647
Website : www.azymacare.com
Instagram : https://www.instagram.com/azymacare/
Facebook : https://www.facebook.com/azymacareHQ/




Post a Comment

0 Comments