Wah, Sekang Mudah jer Nak Tebus Mesra Points Petronas- Guna App jer!


Wah, Sekang Mudah jer Nak Tebus Mesra Points Petronas- Guna App jer! | Siapa sini isi minyak Petronas? Korang rajin tak leret kad Petronas MESRA untuk dapatkan point? Macam huda memang akan selalu leret sebab nak kumpul point. Point tu sangat berguna especially time sesak, atau takde cash nak isi minyak sebab terlupa nak keluarkan duit. Selalu redeem untuk isi minyak petronas jer. Jarang redeem untuk benda lain. Korang pulak macamana?


Baru-baru huda dapat emel dari Mesra Petronas. Tajuk emel tulis 50% off untuk tiket wayang.  Sebab macam pelik jer tajuk tu, apa kaitan wayang dengan kad mesra petronas ni??? 

Apa lagi teruslah baca emel tu. 


Wah sangat mudah sekarang rupanya nak tebus Mesra Points guna aplikasi dalam smartphone jer. Paling best ada 81 merchants yang kita boleh tebus point! Hebat kan??? 

Bagus sangat cara macam ni, baru lah ikut trend zaman sekarang, semua hujung jari jer..

Cara-cara untuk Tebus Mesra Point 





Tapi kan..huda sayang nak tebus point untuk makanan ke benda lain. Rasa nak simpan jer banyak2 untuk convert ke BIG Points. Nanti boleh redeem FREE Flights! Itu cam lagi best jer.. hehe.. Itu misi tahun 2020, nak kumpul points dari sekarang dan tebus next year, demi percutian percuma! Road trip jer bosan gak , jom tahun depan target holiday naik flight ke sana sini. 

InshaAllah..