Pengalaman Beli Kamera Fujifilm di Lazada


Pengalaman Beli Kamera Fujifilm di Lazada  | Alhamdulilah. Dengan izin Allah, salah satu wishlist huda yang agak mahal harganya tercapai juga akhirnya. Terima kasih kepada encik suami yang murah hati belanja hadiah hari jadi yang terindah pada tahun ini. Semoga Allah lipat gandakan rezeki encik suami, Amin.. Okay, entry kali ini huda nak kongsi pengalaman beli kamera Fujifilm di Lazada. Kamera harijadi huda sempena 33 tahun pada bulan lepas.




Huda banyak kali beli gadget yang harga beratus dan mencecah ribuan ringgit di Lazada. So far, semua barang huda beli sampai dengan selamat dan dalam keadaan yang baik. Salah satu tips penting untuk shopping di Lazada adalah shopping di Lazmall Flagship Store. InshaAllah, barang yang sampai adalah original dan juga ada waranti. 

Baru-baru ni huda beli kamera fujifilm melalui Fujifilm Official Store

Sebab utama huda beli kamera Fujifilm di Lazada adalah ada promosi terlajak murah dan tersangat berbaloi. Kebetulan timing promosi ni memang tepat pada hari encik suami suruh pilih kamera sempena hadiah birthday huda. Alhamdulillah, memang rezeki sungguh!



Harga sebenar jika bukan sale adalah RM 2064. Kira encik suami boleh jimat sampai 50% tau.

Huda booking dan bayar balance pada 9.9 .19 yang lepas. Alhamdulillah, huda mesej Fujifilm Official Store di Lazada, supaya pastikan hantar barang huda cepat sebab huda nak balik kampung 12.9.19.

Alhamdulillah, 10.9.19 dah sampai dengan selamat! Pengalaman membeli kamera Fujifilm di Lazada yang mudah, cepat, selamat dan paling best JIMAT!!



Memang excited nak unboxing dan try test kamera baru ni!




First outing di Dapo Pata Uptown Kontena Kuala Terengganu. 


Next , huda gunakan kamera time wedding adik last weekend.



Masih belum puas ambil snapshot dengan kamera fuji ni. Nanti huda share review pasal kamera ni dan hasil gambar yer di entry akan datang! 











Post a Comment

4 Comments

ina said…
alhamdulillah. Best tu dh ada mirrorless. Lens dia cantik. Patut tengok kt IG gambar huda dah cantik. Clear habis.. Ina pula nak Upgrade lens la pulak.
Sue Izza said…
bestnyaaa,kita ni nak upgrade lens sony pun tak lepas2 hehehe
Huda Halid said…
rezeki datang bergolek2 ni. syukur wishlist tercapai. semoga ina juga dapat upgrade lens tak lama lagi
Huda Halid said…
hehe.inshaAllah tak lama lagi dapatlah tu lens baru