Promosi Wonderful Buffet Galore di Coffee House, Sunway Putra Hotel KL Sehingga 31 Disember 2019



Minggu lepas, Huda berkunjung ke restoran Coffee House di Sunway Putra Hotel Kuala Lumpur  yang terletak di Level 9 Sunway Putra Hotel Kuala Lumpur . Bermula minggu lepas , Sunway Putra Hotel Kuala Lumpur menawarkan tawaran bufet yang menarik pada hujung minggu. Menu khas yang dibuat oleh Chef Executive Rosham Rosli yang memenangi anugerah dan pakar masakannya, membawa kombinasi hidangan tempatan dan antarabangsa; Makan Malam Buffet BBQ yang kaya dan beraroma pada setiap petang Jumaat dan Makan Malam Buffet Makanan Laut yang segar pada setiap petang Sabtu.

Harga Buffet Makan Malam


  • Makan Malam Buffet BBQ -   RM 88 nett 
  • Makan Malam Buffet Makanan Laut -  RM 98 nett
  • kanak-kanak berumur 8 hingga 12 tahun atau warga emas. - Separuh Harga
Menggabungkan kedua-dua promosi Buffet Dinner, pengunjung mempunyai peluang untuk meneroka beberapa cadangan Chef seperti Cutlets Lamb Shoulder, Udang Harimau, Steak Beef Mini, Seafood Mangolians 'Seafood, Ikan Mentega dengan Keju Au Gratin, Pasta Hidangan Asia Creamy, Kari Bunga Bakar Oven Ketam, Panggang Ikan Kering dengan Sos Thermidor dan banyak lagi. 

Untuk pilihan yang lebih sihat dan sihat, terdapat Salad Ayam Pedas dengan Caesar Dressing, Salad Cendawan Campuran, Salad Daging Panggang, Hummus, Tabouleh dan Babaganosh, dan tidak boleh dipecat yang kaya Tom Yam Gong atau Sup Cendawan sebagai alternatif lain. 

Rempah-rempah manis yang sihat disediakan dari Buah Tropika yang segar, ais krim untuk kek dan pastri halus seperti Coklat Tart Perancis, Kek Keju Boston, Kek Pelangi, Kek Mangga Mousse, Puding Roti dan Mentega dan Mini French Pastries.

Pada minggu lepas, huda berkesempatan untuk menikmati makan malam buffet makanan laut. Jom layan menu-menu menarik yang huda cuba di sini. 








Promosi Makan & Menang!


 Mulai sekarang hingga 30 Oktober 2019, pengunjung akan berpeluang menang:
  1. Penginapan 2 malam 1 malam menginap di Junior Suite termasuk sarapan pagi di Coffee House untuk 2 orang bernilai MYR 1010 nett. 
  2.  Makan Malam Buffet di Restoran Jepun gen bernilai MYR128 nett. 
  3.  Hujung minggu Hi-teh Buffet di Coffee House bernilai MYR79 nett. 

Menurut Pathmanath Aruma, Pengarah Makanan & Minuman Sunway Putra Hotel Kuala Lumpur. 
“We strongly think that with the value-for-money buffets, extensive choices to cater both adults and children, as well as the added value facilities, i.e. mini children playground, weekly lucky draws, complimentary Wi-Fi access; all these can benefit diners and repeat customers. By bringing this new promotion on weekend nights, families and friends can enjoy dining in our spacious friendly environment while savour the taste of these special delights,”

Promosi Makanan di Coffee House

  •  Bufet Hi-Tea Weekend juga boleh didapati di Coffee House
    •  pada setiap jam 12.00 hingga 4.00 pagi. berharga MYR79.00 
    •  separuh harga untuk kanak-kanak berumur 8 hingga 12 tahun atau warga emas. 
    • Kanak-kanak berumur 7 tahun ke bawah dan makan secara percuma.
Para tetamu boleh menikmati pelbagai ciptaan istimewa Chef Rossham seperti Nasi Ayam Kampung, yang dihidangkan dengan Tempe Goreng, Curd Fried Bean, Tampal Chilli Merah, Tampal Green Chilli, Sambal, Curry, dan beberapa pilihan sayur-sayuran; Mee Rebus Daging, Nasi Lemak Istimewa, Udang Udang Wantan, "Power" Gear Box Soup Chicken Percik, Oriental Barbecued Lamb, Dim Sum, Chinese Fried Mee Hoon, Mee Goreng Kicap, Sago Gula Melaka, Bubur Cha Cha with Yam dan banyak lagi!!


  • Set Hidangan Kari Ikan atau hidangan ala carte juga disediakan setiap hari termasuk pada hujung minggu. 
    • Setiap a la carte dihidangkan dengan kopi atau teh dan pencuci mulut (buah-buahan atau dihiris kek hari bagi hanya RM25 nett per set. 
Chef Eksekutif Rossham Rosli, yang mempunyai pengalaman selama 29 tahun dalam bidang masakan. Chef Rossham telah mengembangkan kariernya di pelbagai restoran terkenal dan hotel bintang lima di seluruh dunia termasuk di New York, London, Maldives, Thailand, Singapura, Jepun dan Jerman. Beliau telah memegang pelbagai jawatan utama termasuk sebagai Ketua Chef dan Pensyarah di Universiti BerjayaHospitality. Beliau telah dianugerahi sebagai Chef Ketua Ketua 1Malaysian oleh Chefs Association of Malaysia (CAM). 

 Coffee House menyajikan sarapan bufet setiap hari dan pada majlis-majlis khas / musim perayaan, ia menyajikan Makan Malam Reuni Tahun Baru Cina, Makan Malam Set Valentine, Buffet Ramadhan dan Makan Malam Buffet Krismas.

Coffee House di Sunway Putra Hotel memang sangat selesa untuk menjamu selera bersama keluarga dan rakan-rakan. Kenangan huda bergambar bersama rakan-rakan blogger yang turut hadir pada minggu lepas. 


Cara Untuk Membuat Tempahan Promosi Makanan di Sunway Putra Hotel 


Untuk membuat tempahan, hubungi  03-4040 9988 atau emel kepada spkl.fb@sunwayhotels.com.

Untuk maklumat tawaran dan promosi hotel eksklusif dan terkini yang lain, layari laman web  http://putra.sunwayhotels.com dan ikuti Sunway Putra Hotel di media sosial
Facebook : https://www.facebook.com/sunwayputrahotelkl/
Instagram : @sunwayputrahotel.

Post a Comment

3 Comments

umminani said…
HUDA AJAK I .. NAK PERGI JUGAA
Julia Johari said…
Menyelerakan haa, pernah menginap kat sini seronok!
Aircond murah said…
Wow nampak sedap betul.... rasa nak cuba dah....