Mudahnya Make Up dengan ENVIDIA Flawless On The Go , Semudah 1-2-3-4-5 !



Mudahnya Make Up dengan ENVIDIA Flawless On The Go , Semudah 1-2-3-4-5 !





Wanita dan make up macam isi dan kuku. Betul tak? Tak lengkap rasa bila keluar rumah dengan muka tanpa make up. So hari ni huda nak kongsi alternatif terbaik untuk wanita berkerjaya dan juga suri rumah sepenuh masa macam huda untuk tampil menarik dan cantik dengan CEPAT! Tak perlu dah make up lama-lama depan cermin.

Taraaa…. Perkenalkan ENVIDIA Flawless On The Go, Semudah 1-2-3-4-5, dah siap ! Yang penting, kesemua produk ENVIDIA menggunakan bahan-bahan semulajadi, tiada paraben, tiada alcohol, tiada pewangi dan Lulus KKM.








Cara-cara menggunakan ENVIDIA Flawless On The Go


#1 – ENVIDIA 5 in 1 Cream Foundation


Apa yang 5 in 1 tu? Foundation ENVIDIA ni special tau sebab 1 produk ada 5 bahan penting untuk pastikan muka Nampak flawless iaitu :-
· balm,
· essence,
· moisturiser,
· concealer,
· SPF 50 PA+++

ENVIDIA 5-in-1 Cream Foundation ini telah memenangi anugerah Malaysia's Harper’s Bazaar Beauty Award 2018 & Marie Claire Beauty Award 2019 Winner.

ENVIDIA 5-in-1 Cream Foundation juga
🌸lightweight & waterproof
🌸bertahan selama 8 jam
🌸non-sticky, non-oily
🌸Full Coverage






#2 ENVIDIA Gorgeous Cheek Stick


Naik kan seri wajah dengan ENVIDIA Gorgeous Cheek Stick dengan pilihan dua tona yang sesuai dengan semua jenis kulit iaitu Warm Coral and Pink Lemonade.
.
Dengan berus mikrofiber yang lembut, ianya easy-blend dan juga travel-friendly. Sesuai sangat untuk wanita yang sentiasa on-the go.





#3 ENVIDIA Pearl Shadow Stick

Masa yang terhad dan make up on point dengan mudah, tanpa perlu gunakan palettes dan berus. Gunakan sahaja ENVIDIA Flirty Pearl Shadow Stick !

Eye makeup yang mudah dan simple sahaja penggunaanya. Hanya perlu sapu dan ratakan.
ENVIDIA Flirty Pearl Shadow Stick dalam bentuk pen dan sponge kecil.


🌸 Kalis air
🌸 Tahan sehingga 8 jam
🌸 Balm-infused
🌸 Travel-friendly!



#4 ENVIDIA No-Smudge Stay-All-Day Waterproof Gel Liner! [NEW PRODUCT!]


ENVIDIA No-Smudge Stay All Day Waterproof Gel Liner merupakan produk terbaru yang wajib try. Dengan bentuk pensil yang kompak, yang sangat mudah digunakan. Formulasi gel-based memberikan kemasan lukisan garisan atas mata dan di bawah yang sempurna soft satin finish!






#5 ENVIDIA Matte Liquid Lipsticks


Terdapat 4 pilihan yang menarik iaitu

· Cherry Sorbet,

· Rose Truffle,

· Sweet Toffee

· Strawberry Shortcake

ENVIDIA Matte Liquid Lipsticks memberikan colour pay-off yang menyerlah, dan juga melembapkan dengan fusion balm!

💄100% Vegan
💄Mesra Solat
💄No Paraben, No Lead & No Alcohol





PROMOSI WAREHOUSE CLEARANCE ENVIDIA





Calling all ladies!!! Jom semua kita terjah ENVIDIA BEAUTY BAR yang terletak di Ground Floor Beauty Hall, Sogo Kuala Lumpur. Korang boleh dapatkan barangan serendah RM 15 tau! Serius berbaloi-baloi! Cepat-cepat, sebab promosi ni pada waktu terhad sahaja yer. Bermula 23 Ogos 2019 sehinga 10 September 2019 SAHAJA!!


Antara harga promosi yang korang boleh dapatkan di ENVIDIA Warehouse Clearance boleh rujuk poster di bawah yer. Jadi korang boleh standby duit awal-awal nak shopping di sini.






ENVIDIA - AN AFTERNOON WITH BLOGGERS AND MAKE UP TUTORIAL WITH MUA AIZAT ABDUL RAZAK



Pada minggu lepas, huda bersama rakan-rakan beauty blogger memeriahkan majlis perlancaran produk terbaru ENVIDIA iaitu ENVIDIA No-Smudge Stay-All-Day Waterproof Gel Liner yang di lancarkan oleh MUA terkenal Aizat Abdul Razak.



Antara bloggers yang hadir bergambar bersama founder ENVIDIA


Aizat Abdul Razak juga berkongsi tutorial make up dengan menggunakan ENVIDIA Flawless On The Go! Memang best tengok dia make up Kak Azni, serius cantik sangat2, macam naik mesin masa tau, jadi muda 20 tahun.

Kak azni walau berumur 45 tahun, tapi lepas make up muka terus jadi muda. Lebih muda dari huda! Wow sangat2!!




Inilah hasil make up dari MUA Aizat Abdul Razak. Gambar selepas tu saja Huda nak interframe, hehe..



Huda juga sempat mencuba produk-produk ENVIDIA di sini. Suka dengan packaging dan warna produk-produk ENVIDIA .






Jom  layan video tutorial guna ENVIDIA.
Semudah 1-2-3-4-5 jer dah siap cantik berseri

View this post on Instagram

Good Morning!! 🌤 . Setiap pagi perempuan memang selalu akan amik masa untuk make up. 💄 . Alangkah best yer bila boleh make up dengan cepat dan terus nampak cantik! Bukan sekadar cantik jer, tapi kena pastikan bahan make up tu selamat dan bebas bahan kimia berbahaya. . Meh huda kongsi produk make up jenama ENVIDIA yang sangat best sebab: . 🔵 Mengandungi bahan semulajadi ( diimport dari Europe & North America) 🔵Dihasilkan di high-tech Korea Lab dgn sijil GMP/ISO 🔵 Formulasi make up inspirasi dari best reviewed international brands 🔵 Mesra Solat 🔵 Bebas Paraben/Alcohol/Wangian . Cuba korang layan video tutorial guna ENVIDIA. Semudah 1-2-3-4-5 jer dah siap cantik berseri 😍 . Best kan? Jom kita shopping make up ENVIDIA hujung minggu ni! Ada warehouse clearance sale tau dengan harga serendah RM 1️⃣5️⃣ 🤩🤩🤩 Jangan lupa untuk grab produk terbaru NEW ENVIDIA NO SMUDGE .STAY-ALL-DAY WATERPROOF GEL LINER, dengan intro price RM 35 (harga asal RM49) . 📍ENVIDIA Beauty Bar, GF Sogo KL 🗓 23.8.19 - 10.9.2019 . Jom dtg sogo pukul 12 tghari ,sabtu ni. Kita tengok make up demo @aizatabdulrazak di @envidiabeauty beauty bar. #envidiabeauty #flawless #mekapviral #qualityfoundation #qualitymakeup #foundationviral #mesrasolat #100%vegan #noparaben
A post shared by Huda Halid Malaysian Blogger (@hudahalid) on
 

Meh huda kongsi tentang kelebihan produk make up ENVIDIA

🔵 Mengandungi bahan semulajadi ( diimport dari Europe & North America)
🔵Dihasilkan di high-tech Korea Lab dgn sijil GMP/ISO
🔵 Formulasi make up inspirasi dari best reviewed international brands
🔵 Mesra Solat
🔵 Bebas Paraben/Alcohol/Wangian
.

Best kan?
Jom kita shopping make up ENVIDIA ! Ada warehouse clearance sale tau dengan harga serendah RM 15 di ENVIDIA Beauty Bar, GF Sogo KL.
Jangan lupa untuk grab produk terbaru NEW ENVIDIA NO SMUDGE .STAY-ALL-DAY WATERPROOF GEL LINER, dengan intro price RM 35 (harga asal RM49) . Promosi sampai 10 September 2019 sahaja tau!


ENVIDIA produk juga boleh di dapati di SOGO i-City Shah Alam, dan pembelian online di www.envidiabeauty.com atau whatsapp 0133451511. Ikut ENVIDIA di laman social
Facebook : https://www.facebook.com/envidiabeauty/
Instagram : https://www.instagram.com/envidiabeauty/

Post a Comment

1 Comments

Ai said…
Memang cepat make up sebab foundation dia dah boleh skip banyak step dalam make up.