Tonton Filem Spiderman Far From Home Bersama Jack n' Jill Calbee Memang WoW!

Hari yang di nanti telah pun tiba! Sebagai salah seorang peminat tegar filem Marvel, Huda sangat teruja untuk menonton filem Spiderman Far From Home selepas 2 bulan lepas berlalunya filem Endgame yang sangat meruntun emosi. Bagaikan impian jadi kenyataan bila huda turut di jemput memeriahkan majlis tayangan perdana Spiderman Far From Home anjuran Jack n Jill Calbee di IMAX TGV One Utama. 

Review Filem Spiderman Far From Home







Language
English
Subtitle
Chinese / Malay
Genre
Action / Adventure / Comedy
Running Time
130 minutes
Director
Jon Watts
Cast
Tom Holland, Michael Keaton, Jon Favreau, Zendaya, Marisa Tomei, Jake Gyllenhaal, Cobie Smulders, Samuel L. Jackson
Distributor

Sony Pictures Entertainment (Malaysia)


Huda boleh katakan filem ini merupakan antara naskah terbaik yang pernah diterbitkan oleh MCU. Jalan penceritaan yang sangat kemas , plot yang berkembang sangat baik dari awal hingga ke hujung filem. 

Selepas Endgame , Spiderman seolah hilang semangat untuk menjadi superhero selepas kehilangan Tony Stark.. Rasanya semua orang akan sedih bila tonton babak throwback kenangan spiderman dan iron mon. Huda pun jadi rindu sangat kat Iron mon lepas tonton filem ni... 


Spiderman (Peter Parker) berhasrat menjadi pelajar biasa dan enjoy road trip bersama kawan2. Dan dia juga merancang plan untuk confess perasaan dia kepada MJ. 

Namun percutian dan perancangan beliau menjadi kucar kacir setelah Nick Fury datang dan menyerahkan tugasan sebagai ahli Avengers kepada beliau dengan alasan ahli avengers yang lain tak available. 

Apakah tugasan yang diberi? 
Adakah plan Peter Parker untuk luahkan perasaan pada MJ tercapai? 

Itu korang kena tengok sendiri lah. Huda tak nak bagi spoiler. Korang juga wajib tengok filem Spiderman Far From Home sebab spidey ada watak baru, jadi Black Monkey. Ada 3 outfit spiderman dalam filem ni. memang sangat berbaloi tengok!


Filem Spiderman Far From Home ni banyak elemen suprise, pelbagai emosi seperti sedih, kelakar , dan cinta. Ia menjadikan filem ini sangat2 best dan seronok di tonton dari awal sehingga hujung ( end credit pun ada 2 dengan penuh kejutan dan tanda tanya untuk next filem ) . Huda bagi 5 bintang untuk Spiderman Far From Home! Rasa nak kena repeat tengok lagi movie ni!!!

Terima kasih tidak terhingga untuk Jack n Jill Calbee Malaysia atas peluang yang diberi kepada Huda dan suami untuk menonton filem yang kami nantikan sejak sekian lama. Rezeki dapat menonton di wayang TGV IMAX dan dapat seat di tengah-tengah hall sambil makan snek Jack n Jill Calbee memberi kami satu kenangan yang WoW! 


        Sebelum tayangan filem, kami di jemput lepak-lepak sambil makan di Chillax. Sebelum makan, kami di jemput ambil gambar dengan menggunakan props superhero yang di sediakan.


Muka excited nak tonton filem Spiderman dan makan snek Jack 'n Jill Calbee yang di sediakan. 


 Goodies bag yang kami dapat, satu bantal dan satu snek Jack 'n Jill Calbee berserta air mineral TGV. 


Selfie bersama Spiderman. Disebalik topeng spidey ni adalah seorang guru yang sangat sporting. Beliau antara mereka yang bertuah kerana menang pertandingan anjuran Jack 'n Jill Calbee di media sosial dan dapat tiket menonton tayangan perdana Spiderman Far From Home. Selain itu beliau juga menang wang tunai sebab pakai ikut tema pada hari tersebut. 


Tema dresscode pada hari tersebut adalah Favourite SuperHero. Macam-macam superheroes ada.



Yeay, i am so happy! One of my wishlist granted! Hope more and more movie premier invitation coming to me.

Oh ya! Huda pun nak ajak korang semua jom join contest best anjuran  Jack 'n Jill Calbee. Klik pautan link di bawah untuk maklumat lanjut . 



#JacknJillCalbee
#ElevateYourSnackingExperience
#ElevateYourMovieExperience
#SpidermanFarFromHome
#MarvelDieHardFan
#CeritaHudaDotCom
#KBBA9

Post a Comment

2 Comments