Review SAFI Micellar Natural Cleansing Water - Wah mudahnya nak tanggalkan make up, hanya satu lap!


Wanita dan make up memang tak dapat di pisahkan.. Namun di penghujung hari, make up harus juga dipisahkan dari wajah kita, jadi salah satu produk skincare yang wajib ada adalah make up remover. Korang guna make up remover brand apa? Pernah tak rasa pedih jer mata dan muka lepas guna make up remover?




Hari ini huda nak memperkenalkan SAFI Micellar Natural Cleansing Water, rangkaian make up remover yang mesra kulit yang diformulasikan dengan 100% bahan aktif semulajadi untuk pembersihan yang lembut dan berkesan dalam hanya satu lap. Best kan?



Apa yang lebih menarik tentang SAFI Micellar Natural Cleansing Water adalah formulasi bahan aktif semulajadi 100% ini bahkan sesuai untuk digunakan di sekitar kawasan mata untuk menghilangkan makeup mata, kerana kawasan-kawasan tersebut cenderung menjadi nipis, sensitif dan terdedah kepada kedutan jika make up remover  tidak sesuai digunakan.

 SAFI Micellar Natural Cleansing Water di dalam cecair jernih cair dan membersihkan kotoran dengan berkesan tanpa membilas, sambil mengekalkan kelembapan kulit dan menjadikan kulit lebih sihat secara semulajadi. Gabungan formulasi semula jadi ini tidak akan mengeringkan kulit apabila menanggalkan solekan di wajah.


Ia telah diuji secara dermatologi dan bebas daripada SLES / SLS, minyak mineral, colourant, alkohol, Paraben, Propylene Glycol, dan pasti Halal yang disahkan oleh JAKIM.




SAFI Micellar Natural Cleansing Water terdapat dalam tiga varian dengan 100% bahan aktif semulajadi untuk memenuhi keperluan kulit anda:


SAFI Micellar Natural Cleansing Water - Rose Kulit Normal & Gabungan


  • Dirumuskan dengan bahan aktif semula jadi 100% dari Rose, 
  • Ia menghilangkan makeup dan kekotoran dengan satu lap
  • Mengurangkan saiz pori untuk mengurangkan wajah berminyak dan berkilat, menghasilkan kulit yang segar dan bercahaya.
  • Sesuai untuk jenis kulit biasa dan gabungan.

SAFI Micellar Natural Cleansing Water - Neem





  • Dirumuskan dengan bahan aktif semula jadi 100% dari Neem, 
  • Ia menghilangkan makeup dan kekotoran dengan satu lap dan merawat jerawat, menghasilkan kulit yang segar dan berseri. 
  • Sesuai untuk jenis kulit berminyak dan rawan jerawat.



 SAFI Micellar Natural Cleansing Water - Cucumber





  • Dirumuskan dengan 100% bahan aktif semulajadi dari Timun,
  • Ia menghilangkan makeup dan kekotoran dengan satu lap dan memberi rasa terhidrasi, lembut, dan sihat. 
  • Sesuai untuk semua jenis kulit.
Jadi sebelum anda beli SAFI Micellar Natural Cleansing Water ni. kenal pasti jenis kulit wajah anda dahulu. Pilihan huda yang mempunyai kulit jenis normal to combination skin ni, huda gunakan botol warna pink, yang berbau ros segar! Dah lebih 2 minggu huda gunakan SAFI Micellar Natural Cleansing Water ni, sangat puas hati sebab sangat mudah nak tanggalkan make up dan kulit terasa bersih dan segar lepas tu. So  jom dapatkan SAFI Micellar Natural Cleansing Water pilihan anda sekarang di pasar raya dan butik kesihatan dan kecantikan berhampiran! 

Post a Comment

3 Comments

I am LZ said…
LZ pengguna Safi juga..
So far best guna SAFI Micellar Natural Cleansing ni..
ina said…
Ina dah gunakan rose misellar tu. Bau pun wangi. Paling penting tak keringkan kulit selepas tanggalkan mekap. Kulit pun tak pedih. Suka sangat
Tak pernah try lagi yang Safi ni, yang rose tu macam menarik ja